6. Γιατί .... Έτσι!

169 29 1
                                    

"Πάμε!" Λέει και σηκώνεται απότομα.

" Πού;" Τον ρωτάω ενώ σηκώνομαι κι εγώ.

Μου ρίχνει μια ματιά από πάνω έως κάτω, παρατηρώντας με, με την μπλούζα του. Παραμένει όμως ανέκφραστος και ψυχρός.

"Σπίτι σου"

Οκ..? Δεν τον γλυτώνω σήμερα τον βιασμό!

Προχωράει μπροστά κι εγώ από πίσω να τον ακολουθώ.

Πώς διάολο θα πάμε σπίτι μου; Είμαστε στην Ομόνοια, τρεις ώρες μακριά από αυτό! Θα έπρεπε να το ξέρει αφού το διέρρηξε μόλις χθες!

Καλά, όχι ακριβώς διέρρηξε...
βασικά δεν έλειπε κάτι οπότε...

Οκ. Είναι πολύπλοκο.

"Το σπίτι μου είναι στην Γλυφάδα και το ξέρεις!" Του υπενθυμίζω με νόημα.

Με εκνευρίζει τόσο πολύ! Την μία μπαίνει στο σπίτι μου τα μεσάνυχτα και την άλλη με σώζει χωρίς λόγο. Άσε που ο Λούις θα μου ζητήσει εξηγήσεις για τον χαμό στο νέο του μαγαζί αύριο.

Γυρίζει και με κοιτάζει με αυτό το έντονο βλέμμα που με κάνει να νιώθω εντελώς άβολα.

"Στο ΕΔΏ σπίτι σου" Διευκρινίζει σα να είναι κάτι αυτονόητο.

Δεν λέω τίποτα άλλο και συνεχίζουμε τον δρόμο μας. Προφανώς εννοεί την πολυκατοικία που έχει νοικιάσει ο Λούις για τις πουτάνες του. Κανόνισε να μένω σε ξεχωριστό, δικό μου όροφο όσο θα είμαι εκεί. Δεν έχω προλάβει ωστόσο να πάω ακόμη, μόλις ήρθα έτρεξα κατευθείαν στο μαγαζί. Η βαλίτσα μου είναι ακόμα εκεί.

Έχω μείνει άφωνη. Πώς το ήξερε αυτό? Θέλω τόσο πολύ να τον ρωτήσω, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα θυμώσει πάλι. Αν αφήσει εδώ, στη μέση του δρόμου και φύγει δεν νομίζω ότι θα επιστρέψω σπίτι σώα.

Καθώς προχωρούσαμε δεν βγήκε ούτε μια λέξη από τα χείλη του.

Εν τέλη βρήκε το κτίριο ευκολότερα απ' ότι θα το έβρισκα εγώ αν έψαχνα μόνη μου.

Μπροστά μου τώρα ορθώνεται
μια παμπάλαια πολυκατοικία με φθαρμένους τοίχους και σπασμένα τζάμια. Το φεγγάρι, ακριβώς πάνω από το κτίριο, δημιουργεί περίεργες σκιές. Στεκόμαστε στην είσοδο για μερικά λεπτά και όσο παιδιάστικο και αν ακούγεται έχω αρχίσει να φοβάμαι.

Το σκηνικό θα μπορούσε άνετα
να είναι βγαλμένο από θρύλερ,
γιατί αυτό θυμίζει στάνταρ τα στοιχειωμένα σπίτια σε αυτά. Το σκοτάδι και οι ανατριχιαστικοί ήχοι που ακούγονται από την γύρω περιοχή δεν βοηθούν ιδιαίτερα.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now