12. Ντάμπ!

126 25 14
                                    

"Είναι τόσο κόπανος!"

"Συμφωνώ! Ποιός χωρίζει το κορίτσι του από το κινητό;" Αναφωνεί η Αλέξα

"Έπρεπε να τον βρει, να τον χαστουκίσει και να φύγει!"
Λέει την άποψη της η Ναταλί.

"Πόσο καιρό τα είχαν;" Ρωτάω πίνοντας μια γουλιά από τον καφέ μου.

"Δύο Χρόνια! Δηλαδή Έλεος!" Αγανακτεί η Ρία σηκώνοντας τα χέρια της στο Θεό και γελάω λίγο.

"Και αυτή δεν ήταν Αγία. Πήγε για σπάσιμο και τα έφτιαξε με τον κολλητό του."

"ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΕΙΣ!" Φωνάζει η Αλέξα στην Ναταλί.

Και ναι. Πρέπει να ακουστήκαμε και στην δίπλα πόλη.

Είμαστε σε μια καφετέρια και θάβουμε κόσμο,αν δεν το καταλάβατε.

Τα αγόρια είχαν πει πρωτύτερα ότι θα πήγαιναν μια βόλτα γιατί όπως είπε ο Τζέικ, "τους ζαλίσαμε με την πάρλα μας"

Περιμένουμε να ανοίξει το μπάρ
που βρίσκεται μερικά τετράγωνα παρακάτω για να πάμε να τρελάνουμε τους ανθρώπους ΚΑΙ εκεί.

Μα πρέπει να είναι μπάρ;; Τόσα μέρη υπάρχουν και διάλεξαν αυτό;

Λες να είμαι καταραμένη να πηγαίνω κάθε βράδυ σε μπαρ για την υπόλοιπη ζωή μου;;

"Έ, κοριτσάρες, τελειώσατε με το θάψιμο; Πρέπει να πηγαίνουμε σιγά σιγά" Λέει ο Τζέικ που τώρα μπήκε μέσα μαζί με τον ... γκόμενο της Ρίας;

Με τον οποίο μια που το έφερε η κουβέντα δεν έχουμε ανταλλάξει
ούτε μια λέξη.

Τότε, σαν να διάβασε την σκέψη μου πλησιάζει ακριβώς από πάνω μου στον καναπέ και λέει:

"Εμείς δεν συστηθήκαμε πριν. Με
λένε Ίαν." Και τείνει το χέρι του για χειραψία.

"Άννα" Αποκρίθηκα δίνοντας του το χέρι μου ενώ τον κοίταζα με μισό μάτι προσπαθώντας να θυμηθώ από πού τον έχω ξανά δει.

Αν είναι πελάτης στο βρωμο - μπουρδέλο που δουλεύω και πουλάει έρωτες στην φίλη μου, θα τον πάρει ο διάολος! Να ψάξει τρύπα να κρυφτεί!

"Χάρηκα" Λέω ειρωνικά στο τέλος κάνοντας bicth face και τον αφήνω. Κανείς δεν φαίνεται να αντιλήφθηκε τα μούτρα μου. Ωραία.

Στο μπάρ θα ψαρέψω την Ρία, με τρόπο για να μου πει που βρήκε αυτήν την παπαριά που αποκαλεί αγόρι της.



[......]



Στο Μπάρ

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now