LOUIS'S POV
(Las Vegas Nevada)
"Τα πράγματα θα πρέπει να είναι πολύ άσχημα για να αναγκαστείς να έρθεις σε εμένα"
"Άνοιξαν ξανά την υπόθεση για τον φόνο του Άντριου Τζόρνταν"
Με κοιτά έκπληκτος και μετά σοβαρεύει απότομα. Σηκώνεται από
την δερμάτινη καρέκλα και βηματίζει ως την μεγάλη τζαμαρία στην άλλη άκρη του χώρου. Γυρίζει πλάτη σε μένα κοιτάζοντας έξω τα φώτα της πόλης που αχνοφαίνονται στο βάθος.
Φαίνεται σκεφτικός.Μου την δίνει στα νεύρα.
Σκότωσε τον.
Οι σκιές εμφανίζονται στα μάτια. Θολώνουν την όραση, ζαλίζουν την λογική.
Βλέπω να τυλίγουν τον άντρα μπροστά μου, να τον πνίγουν,
να τον συνθλίβουν.Φωνές. Πολλές φωνές ψυθιρίζουν μαζί.
Σκότωσε τον, θυμήσου τι μας έκανε.
Τα πόδια μου κινούνται μόνα τους λίγα βήματα μπροστά πριν καλά καλά το καταλάβω.
Νιώθω ξαφνικά την επιτακτική ανάγκη να περάσω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και να τον σφίξω ώσπου να μην μπορεί να πάρει ανάσα.
Καταβάλλω υπεράνθρωπες προσπάθειες να καταπνίξω την επιθυμία. Βάζω τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού προσπαθώντας να
τα σταματήσω από το να τρέμουν και σφίγγω τα δόντια μου.Για λίγο.
Τον χρειάζομαι ακόμα.
"Και από εμένα τί ζητάς;" Ρωτάει χωρίς να κάνει τον κόπο να γυρίσει να με κοιτάξει.
"Να θολώσεις τα νερά." Απαντώ.
Στρέφεται επιτέλους σε εμένα.
Ένα μηδίασμα εμφανίζεται στο πρόσωπο του. Ειρωνικό."Ώστε, ο αδίστακτος Λούις Μπόρχες θέλει την βοήθεια του γέρου του;"
Οι παλάμες μου έχουν ματώσει από την δύναμη που τρυπάω την σάρκα
με τα νύχια μέσα στις τσέπες μου.
Το αισθάνομαι.Ψυχραιμία Λούις.
Τον πλησιάζω απειλητικά και δείχνει ατάραχος. Ποιόν πας να κοροϊδέψεις γέρο;
Κάθεται πάλι στην θέση του και με αγνοεί.
"Ξέρεις την ταρίφα γιέ μου. Εγώ τι κερδίζω απ'όλο αυτό;"
"Θα μεταφέρω τα εμπορεύματα σου στην Ελλάδα" Λέω.
Γνέφει με ικανοποίηση πριν μιλήσει.
YOU ARE READING
Κακές Συνήθειες
General FictionΜια δήθεν σχέση.... Ένα καλά κρυμμένο μυστικό... Μία απρόσμενη συνάντηση... Ένα ξεχασμένο παρελθόν που πονάει... Ένα μπαλκόνι με ροζ τέντες στην Γλυφάδα..... Και ..... ότι καταλάβατε, καταλάβατε! ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΑΡΧΊΖΕΙ! #1 Στην κατηγορία: myst...