1. Βλέπω Οράματα!

459 50 38
                                    

ΠΡΟΫΔΟΠΟΊΗΣΗ: Το βιβλίο αυτό περιέχει:

1) Υβριστικό λεξιλόγιο

2) Ακατάλληλες σκηνές

3) Ρεαλιστικές περιγραφέας κοιλιακών

4) Αρνητικά πρότυπα που ενδέχεται να σας οδηγήσουν σε λανθασμένη στάση ζωής.

5) Πολύ και άγριο SEX

Ευχαριστώ, καλή ανάγνωση 😅

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!"

"Μμμ .... μην φύγεις μωρό μου"

Λέει αισθησιακά στο αυτί μου ενώ δαγκώνει ελαφρά τον λοβό μου.

Χαμογελάω αθώα όσο με κολλάει στην εξώπορτα του σπιτιού μου και με ακινητοποιεί με το σώμα του. Πιάνω ξαφνικά την στήση του πάνω από το παντελόνι του και την νιώθω να σκληραίνει τόσο εύκολα με ένα μου άγγιγμα. Άντρες! Όλοι ίδιοι! Τόσο προβλέψιμοι που καταντάει βαρετό να παίζω συνέχεια στην ίδια ταινία...

Με φιλάει δυνατά και άγρια. Καλός είναι! Πώς τον λένε είπαμε?

Η ανάσα του έχει γίνει βαριά καί διακρίνω ένα έντονο κόκκινο χρώμα στο πρόσωπο του παρά το απόλυτο σκοτάδι που μας περιβάλλει. Κάνει κρύο εδώ έξω και ελπίζω να τελειώσει γρήγορα για να πάμε μέσα. Αυτός όμως έχει κατά ιδρώσει. Βρε, λες να μου μείνει στον τόπο?

Τον απομακρύνω και ξεκλειδώνω την πόρτα σκίβοντας επίτηδες υπερβολικά πολύ ενώ με την άκρη του ματιού μου βλέπω το στόμα του που σχεδόν ακουμπάει το πάτωμα στο θέαμα του υπέροχου κώλου μου.

Γελάω δυνατά με την αντίδραση του και αυτός με χουφτώνει απότομα. Μα καλά, δεν έχει λίγη αυτοσυγκράτηση?
Πολύ βιαστικός μας βγήκε....

Την ώρα που πάω να μπω μέσα με στυλ αφήνοντας τον να με κυνηγάει - πόσο λατρεύω να τρέχουν από πίσω, μου - , ζαλίζομαι και το καταραμένο δωμάτιο γυρίζει πιο γρήγορα κι από ρόδα του Λούνα Παρκ. Γαμώτο, αύριο θα πρέπει να πώ δυο κουβέντες με την ηλίθια που μου νοίκιασε αυτό το σκατό διαμέρισμα!!

Δύο χέρια με πιάνουν από την μέση πριν πέσω κάτω και φάω τα μούτρα μου.

" Εσύ Κούκλα μου, είσαι στουπί" γελάει ο .... αυτός τέλος πάντων!

" Πες μου κάτι που δεν ξέρω" Στριφογυρίζω τα μάτια μου ακόμα κι αν δεν μπορεί να με δει και πιάνω το κεφάλι μου που γυρίζει μαζί με το δωμάτιο.

" Είσαι και πολύ σέξι όταν είσαι πιομένη" Λέει και φιλάει τον λαιμό μου.

" Πάντα είμαι σέξι"

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now