5. Έχω την αριθμητική υπεροχή

147 29 5
                                    

"Κι αν δεν το κάνουμε;" Ρωτάει προκλητικά αυτός που με κρατάει.

Τέλεια. Απλά τέλεια

"Αν δεν το κάνετε", απειλεί το αγόρι με τα πράσινα μάτια, "θα αναγκαστώ να σπάσω στο ξύλο τις γαμημένες ασκιμόφατσές σας!"

Είναι εξοργισμένος για κάποιο λόγο και φαίνεται τόσο καυτός και sexy....

Εννοώ .... τρομακτικός και άγριος! Ναι, αυτό!

Οι τρεις ηλίθιοι κοιτάζονται μεταξύ τους και γελάνε. "Δεν ξέρω αν το πρόσεξες , αλλά είμαστε τρείς και είσαι μόνος σου" λέει ο μαλάκας που με κρατάει υπερβολικά δυνατά από το μπράτσο και ξέρω ήδη ότι έχει αφήσει σημάδι.

Εκείνος αφήνει να του ξεφύγει ένα ειρωνικό γελάκι. "Ωραία. Έχω την αριθμητική υπεροχή" Απαντάει σίγουρος.

Συγνώμη;

Μαστουρομένος είναι, είμαι σίγουρη.

Γιατί πάντα όλοι οι τρελοί κυνηγούν εμένα;

"Κόψε τα αστεία King δεν θα σου βγει σε καλό" Προειδοποιεί ο μαλάκας που ΑΚΌΜΑ με κρατάει.

Μισό!

Μόλις είπε King?

Όπως λέμε Αλεξάντερ King?

Ο... γνωστός?

"Ξέρεις ότι δεν αστειεύομαι ποτέ Ζακ!" Του υπενθυμίζει ο Αλεξάντερ. "Τώρα σταμάτα τις μαλακίες και δώσ' την μου!" Συνεχίζει.

Δηλαδή γνωρίζονται; Βρίσκομαι στην μέση κάποιας παλιάς διαμάχης
κι έτσι; Ό, υπέροχα!

"Μην προκαλείς την τύχη σου King!". Λέει ο ... Ζακ τέλος πάντων.

"Όλο λόγια του κώλου είσαι Ζακ"

Θυμώνει.

"Κράτα!" Φωνάζει μετά και με πετάει σαν σακί με πατάτες στον άντρα που στέκεται από πίσω του.

" Έι!" Διαμαρτύρομαι.

Ο φίλος του χωρίς να χάσει χρόνο
με πιάνει από τους καρπούς και εγκλωβίζει τα χέρια μου πίσω από
την πλάτη μου.

Ο Ζακ διπλώνει τα μανίκια της μπλούζας του ως τους αγκώνες επιδεικτικά και φαίνεται έτοιμος να χτυπήσει τον υπέροχο, sexy, γυμνασμένο, ... τον Αλεξάντερ
βασικά!

Αν είναι όντως αυτός.

Εκείνος από την άλλη δεν κάνει καμία κίνηση, απλά περιμένει κοιτώντας τον αντίπαλο του αμίλητος και σφίγγει τις παλάμες του σε γροθιές χαμηλά στο σώμα του.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now