Χρόνια πολλά κορίτσια μου, κι ευτυχισμένο το νέο έτος ❤️
Είθε αυτό ο χρόνος να φέρει ευτυχία, υγεία και αγάπη στις καρδιές μας 💕Κάνω ένα καυτό μπάνιο όσο περιμένω τον μαλάκα τον Ντέιβιντ, το δεξί
χέρι του Λούις να έρθει για να μου εξηγήσει τις λεπτομέρειες του σχεδίου.Έχει ήδη καθυστερήσει αρκετά. Σε λιγότερο από δύο ώρες θα πρέπει
να πάω στο πεζοδρόμιο μερικά τετράγωνα παρακάτω από το διαμέρισμα μου για να αρχίσω
' δουλειά ' στην πιάτσα.Ίσως και να είναι η τελευταία φορά που το κάνω αυτό για αρκετό καιρό, αφού θα γίνω μια σπουδαία, υπέροχη, ταλαντούχα, ψεύτικη γραμματέας διευθυντή.
Με λίγα λόγια; Σεξ Νόου. Φορ ε Λονγκ Τάιμ.
Καταλαβαίνω πάντως γιατί διάλεξαν εμένα για αυτή την δουλειά. Μια σέξι γραμματέας μέσα σε τόσα αρσενικά θα είναι ο τέλειος περισπασμός. Άσε που κανείς δεν πρόκειται να με υποπτευθεί. Είμαι ότι πρέπει για αυτή την κομπίνα.
Λίγα λεπτά αργότερα χτυπάει το κουδούνι. Βάζω το ροζουλί μπουρνούζι μου και πηγαίνω να ανοίξω με τα μαλλιά μου να στάζουν σε όλο το πάτωμα.
Φυσικά στην πόρτα βρίσκεται ο Ντέιβιντ. Βαστάει ατσούμπαλα ένα σορό χαρτιά και μερικές τσάντες. Καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να
τα συγκρατήσει στα χέρια του αλλά φαίνονται έτοιμα να του πέσουν
από στιγμή σε στιγμή.Προσπαθώ πολύ να παραμείνω σοβαρή παρά την αστεία εικόνα μπροστά μου.
Τα καστανά, ελαφρώς σπαστά μαλλιά του πέφτουν ακατάστατα στο κούτελο του καλύπτοντας σχεδόν τα μάτια του.
Εκείνη την στιγμή μου θυμίζει τον...
Γαμώτο σου Άννα! Πώς σου ήρθε αυτό τώρα;;
Δεν έχουν καμία σχέση!!"Γεια σου Άννα. Ο Λούις με έστειλε για ..."
"Ξέρω γιατί είσαι εδώ Ντέιβιντ. Μπαίνε"
Αφήνω την πόρτα ανοιχτή για
να περάσει και κατευθύνομαι στο καθιστικό με αυτόν να με ακολουθεί.Σοριάζεται στον καναπέ και βάζει τα πράγματα δίπλα του όπως να ναι.
Κάθομαι στην πολυθρόνα απέναντι του και διπλώνω τα πόδια μου ενώ τα χέρια μου είναι τοποθετημένα σε κάθε πλευρά της.
"Λοιπόν;" Ρωτάω για να τον συνεφέρω αφού παρατηρώ ότι το βλέμμα του έχει καρφωθεί στα ακάλυπτα πόδια μου.
YOU ARE READING
Κακές Συνήθειες
General FictionΜια δήθεν σχέση.... Ένα καλά κρυμμένο μυστικό... Μία απρόσμενη συνάντηση... Ένα ξεχασμένο παρελθόν που πονάει... Ένα μπαλκόνι με ροζ τέντες στην Γλυφάδα..... Και ..... ότι καταλάβατε, καταλάβατε! ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΑΡΧΊΖΕΙ! #1 Στην κατηγορία: myst...