26. Μπέρδεμα

103 20 7
                                    

"Άλεξ, με λαμβάνεις;"  Η φωνή του
από το ακουστικό με κάνει να στριφογυρίσω τα μάτια μου.

"Για δέκατη συνεχόμενη φορά ΝΑΊ Χάντερ. Μπορείς να ηρεμήσεις;;"

"Όχι,δεν μπορώ! Γιατί έπρεπε να πας μόνος σου ρε τρελέ; Δεν μπορούσες να αφήσεις άλλον να κάνει τη δουλειά ή να πάρεις τουλάχιστον κάποιον μαζί σου;"

"Πρέπει να το κάνω μόνος μου,
γιατί δεν καταλαβαίνεις;"

"Πφφ, κοιτά να γυρίσεις ζωντανός γιατί αλλιώς θα σε σκοτώσω Κίνγκ!"

Θεέ, δεν πάει ούτε μια ώρα που έφυγα απ'την βάση και μου έχει σπάσει τα νεύρα. Έκρυψα το τζιπ πριν μπω στο δάσος κι εδώ και κάνα εικοσάλεπτο περπατάω ακούγοντας τον να γκρινιάζει. 

Γιατί δεν μπορεί απλά να κάνει
την δουλειά του; Άλλωστε είναι υπερβολικός. Δεν πρόκειται να πάθω τίποτα.

Έστειλε μέχρι και είκοσι άνδρες
να φιλάνε την περίμετρο για παν ενδεχόμενο χωρίς να με ειδοποιήσει. Εννοείται πως ακύρωσα την επιχείρηση. Δεν θα παρασύρω
είκοσι ανθρώπους στο θάνατο αν στραβώσει κάτι. Δική μου ιδέα ήταν όλο αυτό. Και δικός μου εχθρός
ο Μπόρχες. Όλοι οι άλλοι να μην ανακατεύονται.

"Πρόσεχε, δεξιά σου υπάρχει γκρεμός στα δέκα βήματα"

Ουάου, για δες ποιος θυμήθηκε ότι του έχει ανατεθεί κάτι να κάνει!

Στρίβω απ' την αντίθετη πλευρά.
Παντού υπάρχουν βράχια και πεύκα.
Εντάξει, σίγουρα η αποθήκη θα ήταν σε απομακρυσμένο σημείο αλλά αυτό δεν το περίμενα. Το βουνό για κάλυψη είναι... ενδιαφέρον μπορώ να πω. Σχεδόν με φτάνεις στην εξυπνάδα Μπόρχες. Σχεδόν.

Εν τω μεταξύ, ο αδερφός του Χάντερ, ήταν ο μοναδικός που πλησίασε την περιοχή. Με μια μικρή ομάδα θα νάρκωναν τους εξωτερικούς φυλακές, θα έλουζαν το κτίριο με βενζίνη και..

"Πλησιάζεις. Στα πεντακόσια μέτρα μπροστά σου. Να είσαι σε ετοιμότητα"

"Εγώ δίνω τις διαταγές εδώ πέρα Χάντερ."

"Σωστά. Α, και Άλεξ.."

"Μείνε ήσυχος φίλε. Δεν σκοπεύω
να πεθάνω τώρα σύντομα"

Καπνοί φαίνονται στον ορίζοντα.
Δεν χρειάζομαι πλέον καθοδήγηση. Απενεργοποιώ το ακουστικό και τρέχω προς τα εκεί. Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει ο Χάντερ τώρα με το να μιλάει, είναι να μου αποσπάσει την προσοχή.

Ο αδερφός του είχε εντολές να βάλει την φωτιά, να χτυπήσει τον συναγερμό και να φύγει από εκεί πέρα.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now