29. Ώστε καψούρα;

87 17 5
                                    

Οι κακουχίες του τελευταίου μήνα την έχουν εξασθενήσει, μα δεν πτοείται. Είχε περάσει πολλά στην ζωή της για να γονατίσει τώρα με αυτό.

Το φαγητό είναι λιγοστό και δεν τρώγεται με τίποτα, η μπόχα στις γυναικείες φυλακές ανυπόφορη, ενώ οι καβγάδες με τις συγκρατούμενες της αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο.

Αυτό βασικά, ίσως  είναι το μόνο που της ανεβάζει την διάθεση και την κρατά σε εγρήγορση. Από μικρή ακόμα ψόφαγε για καβγά. Πάντα
έδινε και συνεχίζει να δίνει
τον καλύτερο εαυτό της όταν μάχεται.
Και είχε άπειρες ευκαιρίες στην φτωχογειτονιά που μεγάλωσε προσπαθώντας να παραμείνει ζωντανή, πίσω στην Ρωσία.

Δεν είναι άρρωστη, όχι. Απλώς λατρεύει την αδρεναλίνη.

Βέβαια εκεί ήταν ευκολότερο από ότι εδώ..

Εδώ αν καμιά καταφέρει να φέρει μαχαίρι ή όπλο είσαι νεκρή. Για
τον λόγο αυτό, οι έλεγχοι είναι καθημερινοί, αλλά για μπάτσους μιλάμε, όλο και κάτι θα τους ξεφύγει.
Έχει συμβεί αρκετές φορές..

Συνήθως όμως χρησιμοποιείς χέρια, νύχια, δόντια. Τα πάντα. Αν καταφέρεις να βγάλεις το μάτι της αντιπάλου, η μάχη τελειώνει γρήγορα. Αυτό το έμαθε εδώ. Αν σε στριμώξουν στα ντουζ, θα είναι πολλές μαζί και δεν έχεις ελπίδες. Όταν συμβαίνει στην αυλή, ίσως βρεις καμία πέτρα να της ανοίξεις το κεφάλι μα συνήθως εκεί οι φύλακες καταφθάνουν γρηγορότερα.

Όσο για το κελί.. εκεί πρέπει να κρατάς χαμηλό προφίλ και φυσικά
να προσέχεις τα νότα σου το βράδυ.

Δυσφορεί σκεπτόμενη πως βρίσκεται ακόμη στον πρώτο μήνα και έχει να διανύσει συνολικά πέντε χρόνια σε αυτή την τρώγλη.

Ο χαρακτηριστικός ήχος της κλειδαριάς να ξεκλειδώνει ταλαντεύεται ανάμεσα στους γκρίζους, μουχλιασμένους τοίχους και φτάνει πολλαπλασιασμένος στα αυτιά της μα δεν γυρίζει καν να κοιτάξει.

Ποιος νοιάζεται;

"Ντολόρες, έχεις επισκεπτήριο" Ακούει την τραχιά φωνή της φύλακα.

Ανακάθεται στην άβολη κουκέτα που τρίζει ηχηρά και χωρίς ιδιαίτερη βιασύνη, φορά τα άρβυλα της.

Σίγουρα το αφεντικό θα είναι. Καιρό έχει να δώσει σημεία ζωής και είχε αρχίσει να ανησυχεί. Της υποσχέθηκε να της φέρνει κάθε τόσο λίγο φαγητό της ανθρωπιάς και ότι θα κάνει τα πάντα για να την βγάλει από εδώ μέσα. Η Ντόρα φυσικά το ξέρει πως δεν έχει να ασχοληθεί μόνο μαζί της. Η ανδρική πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού  «φιλοξενεί»  άλλους δύο δικούς τους. Τον Τζος και τον Μάικ. Ο τελευταίος βρίσκεται λίγο καιρό  στην οργάνωση. Είναι άβγαλτος και αν δεν ήταν μαζί του ο Τζός σίγουρα δεν θα άντεχε λεπτό μόνος του στη στενή.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now