10. Ναρκομανείς Μπάσταρδοι

120 26 2
                                    

"Ποοοο"

Ψελίζω με μεγάλη δυσφορία καθώς προσπαθώ να σηκωθώ από το σκληρό πάτωμα και κύματα πόνου τρυπούν το κεφάλι μου. Ηλίθιος πονοκέφαλος!

Καλά, έπρεπε να το περιμένω! Ήπια τον κώλο μου χθές βράδυ. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα αντέχω να το κάνω αυτό.

Πού στο διάολο είμαι;

Έχει πολύ υγρασία και κρυώνω.

Παρατηρώ ότι είμαι εντελώς γυμνή, σκεπασμένη με ένα κομμάτι ύφασμα.
Μάλιστα...

Τα πόδια μου τρέμουν και όλα γυρίζουν, αλλά ως γνωστόν η Άννα Τζόρνταν δεν πτοείται με κάτι τέτοια. Έχω το πείσμα του σιχγορεμένου του πατέρα τρομάρα μου! Αν και δεν νομίζω να χαιρόταν ιδιαίτερα με τα χάλια μου. Αν μπορούσε να μάθει τι δουλειά κάνει η πολυαγαπημένη κορούλα του το ποιο πιθανό να με αποκλήρωνε. Αφού με σκότωνε πρώτα που ατίμασα την οικογένεια του!

Μετά από μερικές προσπάθειες καταφέρνω να σταθώ στα πόδια
μου και στιρίζομαι στον τοίχο τοποθετώντας όπως όπως το σεντόνι γύρω μου.

Ακούω κάτι ήχους να έρχονται από μακριά αλλά δεν μπορώ να διακρίνω κάποιον ή να ξεχωρίσω τις λέξεις. Τελικά οι φωνές πλησιάζουν και ακούγονται καθαρότερα.

"Ξύπνησε ρε μαλάκα!"

"Απορώ που το βάνει τόσο ποτό μαλάκα"

"Εε, πως θα κάνει κεφάλι κάθε βράδυ ρε μαλάκα.."

"Να δεις που παίρνει και χόρτο μαλάκα"

Πλούσιο λεξιλόγιο, όχι αστεία!

Νιώθω ξαφνικά το χέρι κάποιου να γυρίζει το πρόσωπο μου πιάνοντας με από τα πιγούνι.

"Οο, τα χάλια σου έχεις κούκλα" Σχολιάζει ο άγνωστος σε εμένα άντρας καθώς παρατηρεί το πρόσωπο μου.

Μα τι καλός...

"Που διάολο είμαι;" Καταφέρνω να πω χωρίς να ακουστώ τόσο αδύναμη όσο πραγματικά είμαι.

"Στο στέκι μας και μας ευχαριστούσες όλοι νύχτα" Απαντά με ένα πονηρό χαμόγελο.

Τον παρατηρώ. Είναι γυμνασμένος αλλά όχι ιδιαίτερα ελκυστικός. Έχει μικρά καφέ μάτια, που όμως τώρα είναι κατακόκκινα. Κάτι πάει λάθος μαζί του. Είναι κουρεμένος με την ψηλή και από τον τρόπο που με κοιτάζει μπορώ να διακρίνω την κούραση στο πρόσωπο του. Φοράει μόνο ένα ξεβαμένο τζιν με σκισίματα που έχει πέσει χαμηλά στους γοφούς του.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now