3. Είσαι δραστήρια!

173 32 7
                                    

Γυρίζω απότομα από την άλλη για να αντικρίσω ένα κατάξανθο αγόρι με γαλάζια ζωηρά μάτια που με κοιτάζουν καλά καλά.

Είναι ελάχιστα ψηλότερος από εμένα και φαίνεται επίσης περίπου στην ηλικία μου. Φοράει γκρι κοστούμι με λευκό πουκάμισο από μέσα, και μία κόκκινη γραβάτα. Στο δεξί του χέρι κρατάει έναν μαύρο χαρτοφύλακα.

Μόλις τον κοιτάζω μου χαμογελάει πλατιά. Πραγματικά μου θυμίζει κάτι, αλλά η ανάμνηση είναι αμυδρή και το μυαλό μου αυτή την στιγμή αδυνατεί να κάνει τον συσχετισμό.

"Σε ξέρω από κάπου;" Ρωτάω κάπως απότομα και ίσως ο τόνος μου να φαίνεται λίγο πιο εχθρικός από ότι θέλω. Ούπς! Μάλλον ξέχασα να χρησιμοποιήσω τους ' καλούς ' μου τρόπους.

"Άμ... βασικά ήμασταν δυο χρόνια μαζί στο λύκειο. Νο - νόμιζα πως θα με θυμόσουν." Λέει δειλά και φανερά απογοητευμένος.

Του ρίχνω ένα δύσπιστο βλέμμα καί συνεχίζω να τον κοιτάζω εξεταστηκά από πάνω έως κάτω με έναν καθόλου διακριτικό τρόπο. Παρατηρώ ότι στον χαρτοφύλακα του είναι χαραγμένο το μονόγραμμα του, 'Τ.Τ.' , με καλλιγραφικά γράμματα.

Ξαφνικά μου έρχεται αναλαμπή

"Ο ΜΙ ΤΖΙ! Τζέιμς?". "Τζέιμς Τσάντγουικ?" Αναφωνώ το ίδιο ενθουσιασμένα με αυτόν πριν λίγο.

Η καλή του διάθεση επανέρχεται σχεδόν αμέσως. "Ναι, εγώ είμαι αυτός" απαντά και γελά ελαφρά. Μου δείχνει το χέρι του για χειραψία, αλλά εγώ το αγνοώ και απλά τον αγκαλιάζω σφιχτά όπως και τότε. Ήταν καλός φίλος. Βασικά, είχα ανάγκη μια αγκαλιά, οκ?

Γελάει ξανά με τον ενθουσιασμό μου, αλλά με αγκαλιάζει πίσω, σχεδόν αμέσως.Είναι τόσο ευχάριστο, αναζωογονητικό και ..... περίεργο
μαζί να συναντώ κάποιον από το παρελθόν.

Μυρίζω διακριτικά τον λαιμό του. Μυρίζει μαλακτικό και κανέλα.
Νομίζω πως πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελά αμυδρά.

Χωρίς να το ελέγχω, εικόνες έρχονται απρόσκλητες στο μυαλό μου. Περνούν αστραπιαία μπροστά απ'τα μάτια μου.
Θυμίζουν παλιές φωτογραφίες.

Ένα κορίτσι γύρω στα δεκαπέντε, κάθεται οκλαδόν στο κρεβάτι του, περιτριγυρισμένο από πολλά βιβλία και σημειώσεις, προσηλωμένο στο διάβασμα. Έχει τα μαλλιά του πιασμένα σε έναν ακατάστατο κότσο.
Σκούρα μπλέ μάτια κρύβονται καλά πίσω από μεγάλα, ολοστρόγγυλα γυαλιά.

Σταμάτα.

Η ίδια κοπέλα στο πρώτο της πάρτι. Όλο το σχολείο είναι εδώ. Χορεύει αδέξια με την κολλητή της. Τα μάγουλα της κόκκινα από την ζέστη. Γελάει αθώα. Έχει γευτεί βότκα για πρώτη φορά και δεν της άρεσε καθόλου αλλά αφού έπιναν τα δημοφιλή παιδιά έπρεπε να πιεί και εκείνη. Δεκαέξι ετών.

Κακές ΣυνήθειεςWhere stories live. Discover now