♡ İç dökmece🙇

9.7K 202 10
                                    


🍬🍭

Merhaba tatlı okurlarım;  kısa bir konuşma yapmak istedim sizlere. Okumadan geçmezseniz sevinirim.

🌟 Bu kitabın bölümlerine baktığınız zaman watpadd de olma amacım başlıklı bir yazı göreceksiniz. Ben o yazıyı yazdığımda hikayemi bir ya da en fazla üç kişi okuyordu. Şimdi baktığımda 600 kişinin hikayemi takip ettiğini görebiliyorum. Bu sizler veya başkaları için küçük bir kitle, ufak bir rakam olabilir. Ama benim için çok fazla.

🙇Ben 6. Sınıftan bu yana hayal dünyamı kağıda aktarmaya çalışan biriyim. Hayal etmek çok güzel ama onları yazıya dökmek daha güzeldi benim için. Büyüdükçe yazdığım şeyleri okuyup ne kadar acemi ve amatör olduğumu gördüm. Ki hala görüyorum. Ceylan'ın ilk bölümlerini okurken kendime şok oluyorum 'nasıl bu kadar sade ve duygusuz yazabilmişim' diye. Hatta bazen sizin övgü dolu yorumlarınıza şaşırıyorum. Beğenmediğiniz durumları yazmanıza ve hatalarımı göstermenize de bayılıyorum çünkü bu benim için çok önemli. İlerleyen bölümlerde elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım üslubumu. Ve böyle de devam edeceğim inşallah. (Düzenledim hihihhi, 😂)

🎡Başka dünyalar da kuracağım. Sizleri oralara da beklerim.

👀Bu platformda hikayelerimi yayınlamayı çok istiyordum ama asla cesaret edememiştim. Birkaç yıl sonra bir deli cesaretiyle ansızın girdim bu yola. Hala acemiyim, hala bir şekilde gelişmek için çabalıyorum. İlk gün ki gibi yine bir beklentim yok benim asıl amacım yazdıklarımı birkaç kişi de olsa okuması, benimle aynı dünyayı paylaşması ve aynı dünyadaki farklı hislerimizi tartışmak. Sizin tek bir yorumunuz, beğeniniz veya okunma sayısı '1' bile olsa beni yazmaya öyle teşvik ediyor ki. 

Ben bir çırağım önümde koca bir ömür var, inşallah ajajajaj. Ne zaman büyüyünce hayal kurmaktan vazgeçerim dediysem hep daha büyüklerini kurmaya başladım.

Beni boşverin ben kendi çöplüğünde elinin kiriyle bir şeyler yapmaya çalışan biriyim ama siz de ne istiyorsanız yapmaktan çekinmeyin.

En ufak şeylerle mutlu ve tatmin olmayı bilin.

Ve korkmayın. Ben korkmuyorum. Hayatınızda sadece bir hedefiniz olmasın. Belki illa bir hedef olması da gerekmez. İnsanlar bu beylik laflardan sıkılmıştır belki de. Bilemeyiz. Sadece içimizden ne gelirse onu yapmalıyız.

Ben bu içimden geçenlere engel olamadım ve sizlerle de paylaşmak, teşekkür etmek istedim. Hepiniz ama hepiniz dilediğiniz yerlerde olursunuz umarım.

Benim görünmez gönül dostlarım, iyi bayramlar.

Kendinize iyi bakın.

Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin yanaklarından öpüyorum.

Umarım beni dinlerken -aslında okurken- sıkılmamışsınızdır.

❤️❤️❤️

Aşk'ın Adı: Ceylan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin