Gelecek bölümden kesit

10K 242 2
                                    

❤️

"Cihan, ne yapıyorsun içeri geçmemiz lazım."

Ceylan utançla kocasının kolları arasından kurtulmaya çalışırken gözleri sürekli kapıdaydı.

"Çok özledim ve derdime derman bulmadan koynundan bir adım öteye gitmem."

Boğuk nefesi Ceylanın boynuna çarparken kolları arasında titreyen beden onu mest etmişti adeta. Karısının bal teninden hakkını alırken hep bu kuytuda yaşamayı diledi. Onun teninde açan baharda bir ömür geçirirdi. İki kalp arasında mesafe yoktu, iki kalp birdi. Aynı yolun yolcusu aynı sevdanın başrolleriydiler. Hasretle bütün olmuş yüreği Ceylan diye inliyordu. Nefeslerinin birbirine karıştığı bu tarifi imkansız anda tenlerinin de aşkla raks etmesini öyle çok arzuluyordu ki daha fazla beklemeye niyeti yoktu.

"Seni çok seviyorum ve bu gece seni almadan gitmeye niyetim yok."

Etrafını çevreleyen sarhoş havadan bir anda sıyrılmıştı Ceylan. Utancı hat safhaya çıktığında bunun üzerini örtmek için kızgın görünmeye çalıştı.

"Öyle bir şey olmayacak canım, ayrıca ikinci bir emre kadar bana karıcığım demeni yasaklıyorum."

Cihan, Ceylanın dişi tavrına ayrı vurulurken haylaz tebessümüyle geri çekildi.

"Emredersin karıcığım."

Gözleri şaşkınlıkla açılırken sevdiği adamın geldiği hal onu mutlu etmişti. Çok haylaz bir kocası vardı artık buna emindi fakat Cihan daha karısını öğrenememişti. Kim kimi kuyuya itiyor gösterecekti ona.

Aşk'ın Adı: Ceylan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin