Hellö!Baktım final uzun oluyor böleyim dedim. Diğer bölüm daha uzun. Sizin gençlerle yalnız bırakıyor son kısmı okumanızı diliyorum. Sulu konuşmaları part 2'ye bıraktım.
Ha birde Final hatrına yorumcuklar, voteler havada uçuşur diye düşünüyorum sonra asıl final gelmez falan ajsjsjs
Keyifli Okumalar
✨
Bir parça huzur ile meşk yaşayan gönlü, yorgunluğunu gözlerinden akan derya ile akıtıyordu. O deryalar öyle darda kalmıştı ki sanki nefesi içine çekmesi gereken ciğerleri değilmiş gibi. Sanki bir dirhem oksijen onu hayata bağışlamayacakmış gibi o hepsini gözlerine istiyordu. Ve bunun için ihtiyaç duyduğu pencere değil sevgilinin fotoğrafıydı. Cebinden telefonunu çıkarıp ayaklarını boylu boyunca uzattı yatağına. Zira bugün güne erken başlamış ve fazlasıyla yorulmuştu.Ekranı açıp galeriye girerken kalbi, ritmini her gün daha fazla arttıran heyecanıyla çarpmaya başladı. Tüm ekran Cihan'ın fotoğrafıyla kaplanırken göğsü de sevda seline gark olmuştu. Aslında bu fotoğrafın ete kemiğe bürünmüş halini görmeyi çok isterdi fakat beyefendi son finallerine çalıştığı için rahatsız edilmeyi şiddetle reddediyordu. Umurunda olan elbette Cihan'ın çemkirmeleri değildi. Sadece dikkatini dağıtıp başarısını engellemek istemiyordu. Eli sevdiğinin yeni bitme sakalları üzerinde gezinirken gerçeğine dokunmayı ne çok arzuladığını biliyordu.
Mavi gözleri ona bakarken bu Cihan'ın ona verdiği ilk ve tek pozdu. Genelde nemrut suratıyla ortalıkta gezdiğinden ve çok konuşmadığından onunla iletişime geçmesi zor oluyordu. Bu yüzden her gece odasına girip onunla konuşmaya çalışıyordu. Cihan her ne kadar ilk başta ilgisiz gibi gözükse de muhabbetleri saatler sürüyordu. Belki de aralarında sorunsuz ilerleyen tek iletişim şekli Cihan'ın uyku mahmuru halleriydi. Gece sularında oldukça sakin ve minnoş oluyordu Ceylan'a göre. Akıllı kızdı. Avına ne zaman yaklaşacağını biliyordu. İşte bu fotoğraf o saatlerde bir sohbet sırasında dün gece çekilmişti.
Cihan, Ceylan'a çirkin olduğuna dair ithamlarda bulunurken Ceylan'da ona sesinin karga gibi olduğunu söylemişti. Bunu Cihan'da pek tabi biliyordu ve sesinin başkalarıyla kıyaslanmasından hiç hoşlanmıyordu. Bunun üzerine ikisi de birbirine bilenirken Ceylan birkaç saniye önceki tüm sinirini unutup Cihan'la uyumak istediğini söylemişti. Cihan'ın Ceylan'ı omzuna atarak odadan kovması da çok sürmedi bu durum karşısında. Ama inatçı ve kararlıydı bu yüzden odasına geçip çocukluğundan bu yana Cihan'dan ve Aras'tan yürüttüğü misketleri üzerindeki tişörtüne doldurup Cihan'ın odasına gitti. Ve adil bir teklifte bulundu. En fazla misketi toplayan ne derse o olacaktı. Önce kaybolan değerli misketlerinin Ceylan'da olmasının şokunu yaşadı ardından genç kızın sivri zekasını içten içe alkışladı. Onun pes etmeyen savaşçı ruhunu seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'ın Adı: Ceylan
Romansa11.12.2018 Başlangıç. 08.08.2019 Bitiş. Ayakları kum tanelerine bata çıka ilerliyordu genç kız. Gözlerindeki yaş bitmişti peşinden gelen adam yüzünden. "Seni öptü!" Adamın sessiz haykırışını duymuştu. Artık sessiz kalamayacaktı ama avaz avaz bağıra...