Hayırlı Geceler
Uzun bir bölüm oldu. Konuşma hakkımı finale saklıyorum. Biliyorsunuz ki 30. Bölüm final. Bol bol oy verip yorum yaparak beni mutlu edebilirsiniz. Yorumlara cevap vermeye bayılıyorum❤
Yukarıda temsili Ceylan ve Asel Deniz'cik var.
✨
Kavurucu sıcakların gelişiyle erimiş dondurmaya dönen tüm hamişlere selam olsun!
Otuz beş derece güneşin altında ve çarşaf gibi denizin karşısında gününü huşu içerisinde geçirmeye çalışıyordu Ceylan. Yaz'ın bu efsunkar manzarasının içinde kaybolmak ve mutluluğu zerrelerinde hissetmek onu küçük kristal parçaları gibi gösteriyordu. Işıl ışıl parlıyor, insanlara sevgi aşılıyor ve adeta göz kamaştırıyordu. Bir saat öncesine kadar!
Zamanı biraz geriye sararsak her şey aynı koşuşturma ve muzırlık içinde gayet iyi ilerliyordu. Misafirleri gelmiş ve onlarla dolu dolu on gün geçirmişti. Nasıl bittiğini anlayamadığı bir zaman dilimi olmuştu açıkçası. Geldikleri gibi gidişlerinin ardından onlar olmadan geçen üç ayı kocasına baldan tatlı halleriyle zehir etmişti. Her ne kadar Cihan'ın bir şikayeti olmadığını bilse de onu koşturduğunun, yorduğunun ve üzdüğünün pek tabi farkındaydı ama içinde raydan çıkmış bir tren vardı ve durdurulması mümkün değildi. Dokuzuncu ayına girdiğinde başta Cihan olmak üzere Duygu ve hatta Uhre işi gücü bırakmış bebek bakıcılığı yapar gibi Ceylan'ın kuyruğunda geziyorlardı. Her an her yerde doğurma riski vardı! Uhre daha ilk beş günde canından bezmişken Cihan'ın nasıl olup da etrafa gülücükler saçtığını hatta meşk ile karısına bakmasını anlamıyor, anlam da veremiyordu. Onun gözlerinin Ceylan'da her takılı kalışında o hissin gerçeğe bürünmüş halini görmüştü. Bu yüzden adı Aşk olan ulvi duygudan kaynaklandığına ikna olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'ın Adı: Ceylan
Romans11.12.2018 Başlangıç. 08.08.2019 Bitiş. Ayakları kum tanelerine bata çıka ilerliyordu genç kız. Gözlerindeki yaş bitmişti peşinden gelen adam yüzünden. "Seni öptü!" Adamın sessiz haykırışını duymuştu. Artık sessiz kalamayacaktı ama avaz avaz bağıra...