Giriş

8K 334 53
                                    

Selamlar. Üç gündür bu hikayeyi güncelliyorum madem. Artık bir tane de bölüm atmış olayım. Bu hikayemizin ana zamanı öncesi bir giriş bölümü.

Tanıtımın 5 ay öncesiyle başlıyor. Umarım hikayeyi seversiniz.

Lütfen oy ve yorumlarınızı bu hikaye ve benden esirgemeyin. İthafları da yorumdan seçmeyi düşünüyorum. 

Dört veya beş günde bir bölüm güncellemesi yapmayı düşünüyorum. Tanıtımda Cuma dedim ama sonra biraz karar değişikliği yaşadım.

Perşembe 18.00'da görüşmek üzere.

Kargoyla gelen koliyi kucaklayıp ofisin girişindeki kendisine ait odaya girdi. İki iş arkadaşının da o gün ofiste olmaması derin bir sessizliğe neden olmuştu. Asistanları Fulya'ya da dün izin verdikleri için genç kız koca ofiste tek başınaydı. Merkezi bir güzergahtaki iş merkezinin orta katlarından birinde yer alan bu danışmanlık ofisini kurmak onlar için pek de kolay olmamıştı en başta ancak sonunda başarmışlardı.

Berrak hem İstanbul'daki öğrencilere meslek ve kariyer tercihlerinde yardımcı oluyor, onlara sınav dönemlerinde koçluk yapıyordu hem de sosyal medyada kazandığı takipçi sayısının da katkısıyla ülkenin dört bir yanındaki öğrencilere sınav ve tercih konusunda internet üzerinden danışmanlık yapıp yine ülkenin dört bir yanında seminerler veriyordu.

Liselerden ve üniversitelerin psikolojik danışmanlık ve rehberlik bölümlerinden davetler alıyor ve programına uyanların hepsini kabul etmeye çalışıyordu. İşini seviyordu, konuşmayı, insanlara yardımcı olmayı ve kendini o sahnede hayal ettiği günlerin gerçek olduğu düşüncesini seviyordu.

Kendi mezun olduğu üniversite tarafından da çağrılmıştı. Gelecek ay bir zamanlar öğrencisi olduğu okulda bu sefer konferans veren başarılı bir uzman ve kendi işini kurmuş bir girişimci olarak bulunacaktı.

Mart'ın başına gelmişlerdi ve bu ayla birlikte işlerinin en çok yoğunlaşacağı döneme girmiş olduğunun da bilincindeydi. Haziran'da ülke genelinde farklı öğretim kademeleri arasındaki geçiş sınavları yapılacağı ve bahar aylarında öğrenciler kalan zaman konusunda endişeye kapıldığı için bu altı aylık dönem daha zorlu ve yorucu geçiyordu. Bahar aylarında stres, puan ve net kaygısı ile zaman yönetimi sorunu yaşayan danışanları sınav sonrasında sonuç ve tercih maratonunda yanlarında bir destek arıyorlardı. Bu yüzden tüm süreç boyunca hatta ek yerleştirmelerin sonuna kadar yoğun oluyordu genç kadın. Eylül ayında lise ve üniversitelerin açılması ile ancak rahat bir nefes alabiliyordu.

Kucağındaki koliyi masasının karşısındaki iki tekli koltuğun tam ortasında duran alçak sehpanın üzerine koyup kalemliğinden aldığı makasla bantlanmış yerleri keserek içini açtı. Koliden çıkan kitapları masasının yan tarafındaki duvara yaslanmış kitaplığa yerleştirdi. Bu sırada birkaç taneyi kitaplığa koymayıp kenara ayırmış ve ayırdığı kitapları yeniden kolinin içine koymuştu. Onların yeri evdeki kitaplığıydı. Ofisin içindeki kitaplıkta daha çok mesleki kitapları yer alıyordu.

Sessizce mırıldandığı şarkılarla birlikte masanın başına geçti. Sabah saatlerinde daha çok kendi akademik çalışmalarına ve görüşme öncesi hazırlıklarına odaklandığı için danışanlarıyla genelde öğleden sonra özellikle de okulların paydos saatlerinin ardından görüşmeleri oluyordu.

Ofisin bulunduğu kattan gelen ve bir anda yükselen gürültü patırtı karşısında alnını yavaşça ovdu. Bu ses karşısında dikkatini toplaması pek mümkün görünmüyordu. Eğer taşınma varsa bu seslerin ardı arkası kesilmezdi bunu biliyordu.

Aşk İkilemi -Aşk Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin