9.BÖLÜM

2.3K 151 133
                                    

Merhaba bir süredir psikolojik olarak sıkıntılı zamanlar geçiriyorum ancak iyi olmaya çalışacağım.

Şu an aynı anda milyon tane işi halletmeye çalışıyorum ama sorun değil.

Bu bölüm en son bitirdiğim bölümün yanında çocuk eğleme gibi kalır. Karaoke bölümü 2,5 bölüm uzunluğunda arkadaşlar ve 11-12-13. Bölümlerin üçü de öyle olacak.

Keyifli okumalar demek isterdim ama bölümde Fatih var 🙄😒.

Hadi bölümü okumaya...
***

Batuhan ofisine dönerken dudaklarında neşeli bir ıslık vardı. Gülşen'le ilgili öğrenmek istediği birçok şeyi öğrenmişti, kalanlar içinse zamanı olmasını umuyordu. Genç kızı pazar günü kendisiyle ve tabi Berrak'la birlikte karaokeye gelmeye ikna etmişti. Cem ona bir şeyler söylemeye çalıştığında geçiştirip odasına girdi. Odasında onu öfkeli gözlerle bekleyen ve bilediği tırnaklarını çıkarmış bir Berrak'la karşılaşmıştı. Batuhan ellerini korkmuş bir ifadeyle havaya kaldırdı.

"Sakin ol şampiyon, silahsızım... Konuşarak anlaşabiliriz." Berrak ne kadar öfkeli dursa da asla sinirlenebilen bir insan olmadığı için güldü.

"Gerizekalısın var ya, geç otur da şu kamp işini adam akıllı konuşalım. Batuhan ben o kampa Fatih'le gitmek istemiyorum. Sen, ben Gülşen hatta istersen bizim çocuklardan biri ya da birkaçı da gelebilir ancak o olmaz." Batuhan bu iki eski sevgilinin arasında en çok kalan ve ezilen kişi olacaktı. Berrak'ı çok seviyordu, onu çok yakın bir arkadaş hatta ikinci bir kız kardeş gibi görüyordu ancak Fatih'le daha eski bir arkadaşlıkları vardı ve on üç senedir bilfiil birlikteydiler. Beraber ömür çürüttükleri lise ve üniversite yılları ardından bir de birlikte iş kurmuşlardı.

On sene önce Fatih'e en çok kızan, hata yaptığını söyleyen oydu. Aynı şeyi o yıl hem Akın'a hem de Fatih'e belki onlarca kez söylemişti. Ancak iki insan arasındaki ilişkiye kimsenin karışmaya hakkı yoktu. Bu yüzden iki arkadaşıyla da ayrı ayrı görüşmeye devam etmiş, ikisini de çok sevmiş ve onlardan vazgeçmemişti.

Ancak Berrak gün geçtikçe özellikle de üniversite yıllarında Ankara tayfa diye adlandırılmış onlardan uzaklaşmıştı. Fatih'ten uzak kalabilmek için yeni arkadaşlıklara sığınmayı seçmişti. Fatih'in olmadığı bazı ortamlarda bulunsa da arkadaşları onu özlüyorlardı. Aynı şehirde yaşadıkları şu birkaç yılda bile onu arkadaş etkinliklerine dahil edememişlerdi.

"Berrak sence de artık aranızdaki sorunu halletmeniz gerekmez mi? Canım dostum geçmişin tüm defterlerini kapatmadan yeni bir yazıyı yazamazsın. " Berrak karşısındaki adama dürüst olmayı seçti.

"O kadar gücüm yok Batu, savaşmaya yetecek gücüm yok, kalan son enerjimi kaçmaya harcamayı seçtim. Geçmiş hâlâ acı veriyorsa geçmemiş demektir. Ben bu durumla yüzleşmek istesem danışma alırken çözmeye çalışırdım. "

Batu kızın eline uzanıp dokundu.

"Sana eskisi gibi can ciğer olun diyen yok ama bir araya geldiğiniz durumlarda diken üstünde olma. Fatihle bir geleceğiniz olmayacak sanırım geçmişi de çocukluk olarak görüp ona herhangi biri gibi davranamaz mısın?" Berrak elini çekip gözlerini uzakta bir noktaya sabitledi.

"Fatih'in farklı planları var sanırım. Beni geri kazanmak daha doğrusu kaybetmek istemiyormuş. Hah, ben zaten onun elindeki kurmalı bir oyuncağım. Git dediğinde gideceğim çıkacağım hayatından gel dediğinde geleceğim. Benim de bir kalbim, aklım, onurum ve gururum var. Kocaman bir kadınım artık ergen kız da değilim ki."

"Ben," dedi Batu, zihnini yoklarken
"Ben bunu bilmiyordum. Ne zaman oldu bu? "

"Piknikte biz yarış yaptıktan sonra ben parkta otururken yanıma geldi. Orada söyledi saçmaladı bir şeyler. Batuhan ben onu o kampta istemiyorum. Hatta sana söz verdim ama kamp bana o kadar iyi bir fikir gibi gelmiyor."

Aşk İkilemi -Aşk Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin