08

8 0 0
                                    

"Niet te geloven" Ravi gaat met een zucht zitten op het bureau van de bruinharige. Ze heeft een zwart broek pak aan en haar haren heeft ze vast gebonden in een knot en er hangen wat krullen los en voor haar gezicht. "Wat is er?" Jisu kijkt op van haar papierwerk en ze kijkt Ravi bezorgd aan. "Die brigadier van ons is niet te geloven!" Jisu fronst even "Je bedoeld Ken?" Ravi knikt uitbundig "Hebben we een andere brigadier dan?" Jisu slaat haar armen over elkaar en kijkt Ravi aan, "Hij denkt dat die verdachte er bij hoort maar hij heeft er helemaal niks mee te maken" Ravi kijkt het meisje aan, "Als brigadier moet je toch ook wel geloven naar wat je eigen mensen te zeggen hebben?" Jisu zucht en ze staat op, "Hij is niet voor niets brigadier Ravi, heb een beetje vertrouwen" ze pakt haar spullen en laat Ravi achter, met grote passen komt ze terecht in het kamertje waar ze alle documenten laten.
Jisu opent de deur van de ruimte en ze kijkt even om zich heen, haar blik valt op een al te bekende jongen en een glimlach ontstaat meteen op haar gezicht. "N!" de jongen kijkt op van zijn papierwerk en hij glimlacht breed, "Hey Jisu" Hij slaat voorzichtig zijn armen om het iet wat kleinere meisje heen. Jisu opent haar mond om wat te zeggen maar sluit hem uiteindelijk weer en ze perst haar lippen samen en maakt er een kleine glimlach van. "Spill it" N kijkt het meisje aan met een kort lachje, een zucht rolt over de bruin harige haar lippen, ze kon er niet tegen dat N haar zo snel door had. "Ravi loopt alleen maar te mopperen over Ken, ik denk dat Ravi gewoon jaloers is omdat hij die positie wilt" N trekt een wenkbrauw op en kijkt het meisje aan, "Hoe weet je dat?" Jisu pakt het elastiekje die om haar pols zit vast en begint er een beetje aan te trekken, "Ik zag een formulier op zijn bureau liggen maar hij was afgekeurd" mompelt ze zachtjes, N knikt even en leunt tegen zijn bureau aan terwijl hij zijn armen over elkaar slaat. "Sinds wanneer snoep jij tussen mensen hun papieren?" N grinnikt even en kijkt het normaal altijd brave meisje aan, "Ik had wat formulieren nodig" glimlacht ze wat zwak, "Toen zag ik het liggen en kon ik het niet laten om door te lezen" N lacht even en schudt licht zijn hoofd, Jisu haar mobiel begint zachtjes geluid te maken en licht te trillen in haar broekzak, ze haalt hem er voorzichtig uit en zucht, "Ik moet terug naar boven ik zie je later weer" N knikt even "Succes Jisu en maak je niet te veel druk" Hij glimlacht en wrijft even over haar rug, Jisu knikt even en loopt dan richting de deur, "Dankje N" ze draait zich om en glimlacht, "Geen dank Jisu."

"Waar zat je?" Ravi kijkt naar Jisu terwijl ze binnen komt gelopen, "Waarom wil je dat weten?" kaatst ze terug. Ze trekt haar jasje recht en gaat op haar bureau stoel zitten, "Mag dat niet?" Zijn ogen scannen Jisu haar gezicht maar ze lijkt niet de stap te zetten om te vertellen waar ze was. Hij rolt even met zijn ogen en en kijkt haar aan, "Jisu kom je even?" Ken heeft zijn armen over elkaar heen geslagen en hij kijkt haar aan met een glimlach, Jisu staat meteen op en loopt naar hem toe, Ravi draait zijn hoofd om te kijken naar het tweetal, Ken staat bij de deur van zijn kantoor en hij kan helaas niet horen wat ze zeggen.
"Er is een gedachte die Leo heeft op gepakt, ga je mee om hem te ondervragen?" hij glimlacht even en Jisu knikt, "Ja laat me even pen en papier pakken" Ze loopt terug naar haar bureau en haalt een klein kladblok van haar bureau, "Succes met het overhoren van die verdachte, hij heeft er niks mee te maken" mompelt Ravi die zijn beeldscherm van zijn computer aan zet, "Bedankt" zucht Jisu die weer terug loopt naar hun brigadier. Ken legt zijn hand op Jisu haar schouder en samen lopen de twee naar de verhoorkamer.

Met een zucht leunt Jisu tegen de muur naast het glas waar ze naar de verdachte kunnen kijken. "Het is hopeloos, Ravi had gelijk" Ken knikt even voorzichtig en zijn ogen kijken naar de verdachte, zijn ogen scannen de man, hij zit er een beetje nerveus bij aangezien het niet bepaald elke dag is dat hij op het politie bureau zit en ook nog eens overhoord wordt en verdacht van een misdaad. "We moeten hem laten gaan, anders krijgen we ook weer gezeik met zijn advocaat en andere regels waar we ons aan moeten houden" zucht Ken, hij kijkt even naar Jisu, "Als nog bedankt dat je wilde doen" Ken glimlacht even als verontschuldiging en hij loopt dan richting de ruimte waar de verdachte zit. Jisu zucht en duwt zich van de muur en loopt terug naar haar bureau, "Laat me raden, hij loopt over een paar seconden vrolijk het bureau uit omdat hij er niets mee te maken hebben" Ravi kijkt niet eens op van zijn computer, Jisu kijkt hem aan met een dodelijke blik en gaat zitten met een dikke zucht.
Ken loopt voorbij met de man en hij biedt zijn excuses aan, de man reageert relaxed en loopt weer weg. Ken maakt oog contact met Jisu en hij schenkt haar een glimlach. Jisu glimlacht terug en kijkt naar hem terwijl hij naar zijn kantoortje loopt, "Hey je loopt te kwijlen" Ravi heeft zijn hoofd naast die van Jisu, "Wat? Helemaal niet" Ze draait zich naar hem om, Ravi zijn hoofd is heel dicht bij, de bruin harige voelt Ravi zijn adem op haar lippen, "Oh god de sexual tension!" Roept Leo uit, hij schiet in de lach en Ravi zijn hoofd schiet op en hij kijkt naar de jongen, "Dat is niet waar!" roept de jongen uit, Leo lacht en loopt weg, Ravi loopt achter de jongen aan terwijl hij nog aan het na roepen is. Jisu schudt even haar hoofd en pakt haar papierwerk, langzaam aan begint de brunette aan haar papierwerk.

Lawless CopsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu