16

9 1 0
                                    

Hyuk loopt het bureau binnen, er zijn al mensen druk bezig met werken. Zijn blik valt op de zwart harige die voor een bord staat. "Hoe staan ze ervoor?" De zwartharige heeft een stift in zijn handen en zet nog een streepje bij Ravi zijn naam zodra de lift deuren openen, "Ravi heeft gewonnen" mompelt de jongen, Hyuk kijkt grijnzend naar de zwartharige "Ik zei het je toch!" Hij tikt met zijn vuist tegen de iets kleinere jongen "Ik had zo'n vertrouwen in Jisu" zucht Leo en hij legt de stift in het bakje naast het bord. De zwartharige draait zich om naar het meisje die half zit te slapen aan haar bureau, ze heeft een stapel papierwerk op haar bureau staan en iets in Leo verteld hem dat al dat papierwerk niet van haar is. "Hoe testen we op of het eerlijk gegaan is of niet?" Leo wijst op het stapeltje papieren, "Geloof me dat is eerlijk gegaan" Ken heeft een kop koffie in zijn handen en kijkt naar het tweetal, "Dat papierwerk komt van mij" Leo draait zich in shock naar de brigadier om. "Wilde jij soms dat Ravi won? Hij mag nu alles met haar doen wat hij wilt!" Leo kijkt niet begrijpend naar de brigadier, eerst was hij helemaal gek op haar en nu laat hij Ravi zijn eigen gang gaan met haar? "Omdat ik weet dat Jisu niks doet tegen haar zin in" Ken grijnst lichtjes en loopt dan weer weg van het tweetal. "Ik snap die man echt niet" Leo schudt met zijn hoofd en loopt naar zijn bureau en neemt plaats.
"Jisu?" Hongbin staat aan het meisje haar bureau en zet haar kop koffie neer en glimlacht zwak. De bruinharige kijkt op, ze heeft wallen onder haar ogen en heeft een vermoeide blik op haar gezicht staan. "Dankje Hongbin."

De bruinharige staat in de spiegel naar zichzelf te kijken als ze een beetje water in haar handen doet en het dan in haar gezicht gooit, "Alles goed?" Yoon Mi staat in de deur opening van de wc's en ze kijkt naar Jisu, het oudere meisje knikt even "Ja het gaat, Ken heeft me de hele avond door laten werken om wat dom papierwerk te maken wat niet eens nodig was" ze zucht en droogt haar gezicht een beetje, "Waarom zou hij dat doen?" Yoon Mi gaat voor de spiegel staan en werkt haar mascara bij, Jisu haalt haar schouders op "Het is net alsof hij wilde dat Ravi zou winnen" Ze zucht even en kijkt naar Yoon Mi, het jongere meisje kijkt naar Jisu, "Dat zou toch absurd zijn? Hij is toch helemaal over zijn oren op jou?" Yoon Mi kijkt Jisu aan die begint te blozen, "Dat is niet waar" Jisu schudt haar hoofd en kijkt even naar haar handen "Hij vindt me niet leuk." Yoon Mi lacht even en zet haar handen in haar zij, "Niet leuk? Moet ik je er aan herinneren dat hij elke keer naar je kijkt als hij dat moment heeft? Hij kan niet stoppen met jou naam zeggen en bovendien staat hij wel erg dicht bij als jullie in de buurt staan" Yoon Mi grijnst even. Jisu slaakt een zucht en ze voelt haar gezicht warmer worden, "Nee Yoon Mi, geloof me Ken heeft geen interesse, einde discussie."
Jisu loopt de wc's uit en botst vrijwel meteen tegen iemand op, "Oh sorry!" Jisu buigt even lichtelijk en haar ogen ontmoeten die van Ravi, hij heeft een grote grijns op zijn gezicht staan "Je weet wat er vandaag is hé?" Jisu rolt even met haar ogen, "Ja Ravi, ik weet het en gefeliciteerd je hebt gewonnen" Ravi zet zijn hand onder zijn kin om te doen alsof hij aan het denken is, "Ik weet al wat we gaan doen vandaag en aangezien jij alles moet doen wat ik zeg mag je niet weigeren" Ravi grijnst breed en Jisu bijt op haar lip, diep van binnen hoopt ze dat hij maar niks al te geks gaat doen maar Ravi kennende wilt hij een potje strip poker met haar spelen. "We gaan uiteten, als een echte date" Ravi zijn grijns veranderd in een glimlach, "We gaan vanuit werk door en maak je geen zorgen je ziet er al netjes uit" Ravi loopt weer weg en laat Jisu verbaasd achter, "Een date?" Ze kijkt naar haar schoenen en een kleine blos verschijnt op haar wangen.

Er waait een stevige wind buiten en Jisu bindt haar haren vast in een staart, haar ogen volgen de mensen die rustig over straat wandelen, het voelt net alsof er in haar buik ook een harde wind blaast. Al sinds Ravi haar vertelde dat ze uiteten gaan voelt ze zich nerveus, hij zag er niet uit als zijn stoere zelf en leek zelfs nerveus. Dat moet ze verkeerd hebben gezien want Ravi raakt nooit nerveus, maakt niet uit wat het moment is.
"Ben je er klaar voor?" Ravi staat voor Jisu, hij heeft zijn arm uitgestoken en nu pas valt het de brunette op dat Ravi helemaal in pak is. Normaal draagt hij een normale broek met een simpel shirt er boven maar nooit volledig in pak. Ze knikt en pakt zijn arm aan, "Waar gaan we heen?" Ze kijkt de langere jongen met nieuwsgierige ogen aan maar Ravi heeft alleen maar een grijns op zijn gezicht staan, "Dat zie je als we er zijn." Ravi helpt Jisu in zijn auto en stapt dan zelf ook in. De jongen start de auto en rijdt dan voorzichtig weg van het politie bureau richting het restaurant waar hij een reservering heeft staan voor twee. Jisu begint wat nerveus aan haar nagels te zitten en ze bekijkt Ravi eens goed, ze heeft nooit echt goed naar hem gekeken tenminste, niet zo met hem alleen.
Ravi opent de deur voor Jisu en helpt haar met uitstappen, de jongen houdt het meisje stevig vast en hij glimlacht even. "Ik moet je mijn complimenten geven, je hebt het heel goed gedaan de afgelopen vier maanden" verbaasd kijkt Jisu naar de jongen, ze heeft nog nooit echt complimenten van hem gekregen, het was meer altijd een strijd tussen hun. "Jij ook Ravi" Jisu glimlacht even maar er is een vleugje verbaasdheid te horen in haar stem. Ravi kijkt even naar zijn handen, hij had moeite om met Jisu normaal om te gaan vanwege de gevoelens die er door hem heen gaan. "Ik had gereserveerd onder de naam Kim Ravi" De lange jongen gaat een gesprek aan met het meisje die bij de ingang staat. Jisu laat haar blik over de inrichting van het restaurant glijden, het is een netjes restaurant dat ziet ze aan de witte lakens die nog echt wit zijn en de borden die erg netjes zijn neergezet op de tafels.

"Oké vertel me eens Ravi, waarom nam je me op een date?" Jisu kijkt naar de jongen voor haar als ze een slokje neemt van haar wijn, de jongen glimlacht zwak "Je dacht zeker dat ik strip poker zou doen?" Jisu schiet in de lacht en knikt, "Ja dat dacht ik eigenlijk wel" Ravi pakt zijn glas en neemt een slokje. "Ook al zou ik dat bij anderen doen dat zou ik niet bij jou doen Jisu en dat weet je diep van binnen wel." Jisu kijkt naar haar bord met eten en ze knikt lichtjes, ook al doet ze soms wel wat bot tegen hem maar ze weet dat hij diep vanbinnen niet zo is.
"Dankje voor het etentje Ravi" Jisu kijkt de jongen aan, Ravi komt dichterbij met zijn hoofd. Jisu sluit haar ogen, de storm in haar buik begint erger te worden, Ravi zijn adem aait zachtjes haar lippen.

De bruinharige haar steile haren hangen voor haar gezicht en ze springt op de tafel, ze trekt de jongen met zich mee en een grote glimlach staat op haar gezicht. "Jisu je bent dronken!" de jongen kijkt haar met een lach aan, "Kom op Ravi je moet wat losser worden! Je kan nooit zo door je leven gaan" Jisu trekt de jongen tegen zich aan en kijkt hem met een glimlach aan, Ravi schudt zijn hoofd en hij wilt van de tafel af komen maar Jisu trekt hem terug "Dans alsjeblieft met me?" Ze kijkt hem met een lieve onschuldige glimlach aan. De jongen knikt en hij pakt haar voorzichtig bij haar heupen vast en de mensen om hun heen lijken te verdwijnen, het is alleen hun twee in het moment. Zelfs de harde muziek lijkt te verdwijnen. Jisu stopt met dansen en Ravi stopt automatisch ook, het meisje kijkt hem aan en trekt hem dichter naar zich toe en voor hij nog iets kan zeggen drukt ze haar lippen op de zijne, Ravi beantwoord de zoen en daar staan ze dan, op tafel uitgebreid te zoenen. "Laten we naar mijn huis gaan" Ravi kijkt naar Jisu en ze knikt enthousiast.

Jisu opent haar ogen, Ravi doet haar gordel vast "Ik breng je thuis" een teleurgesteld gevoel vult Jisu, ze knikt even lichtjes. Wat had ze ook verwacht? Dat hij haar zou zoenen? Ze zijn collega's en niets meer! Jisu haar telefoon licht op met een berichtje en het meisje opent het berichtje, "Vertel me alles na afloop x Yoon Mi" de brunette grinnikt en schudt lichtjes haar hoofd. Ravi kijkt even opzij en bijt op zijn lip, hij heeft er spijt van dat hij het niet heeft gedaan maar hij wilt het niet awkward maken, plus, Ken zou hem afmaken.
Ravi rijdt de oprit van Jisu haar huis op en kijkt haar aan, "We zijn er, ik zie je morgen weer?" Jisu knikt even en pakt haar tas, "Tot morgen Ravi" ze verlaat de auto en Ravi kijkt haar na tot ze binnen verdwijnt. Een diepe zucht verlaat zijn lippen als hij weer weg rijdt, "Waarom doe ik het niet gewoon?" Mompelt hij tegen zichzelf.

Lawless CopsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu