Iedereens ogen zijn gevestigd op de agente, ze zit achter haar bureau en ze loopt een beetje te zuchten, haar buik is al een stuk groter geworden wat ook niet zo gek is nu ze in de laatste drie maanden zit. "Kan ik wat voor je halen?" Leo kijkt naar Jisu, ze schudt haar hoofd "Nee hoeft niet, ik word gek in mijn hoofd van dit alles" ze glimlacht even zwak en slaat het mapje dicht die ze voor zich had open geslagen. Ze haalt een hand door haar haren heen en haar ogen ontmoeten dan eindelijk die van Leo, ze heeft wallen onder haar ogen "Laat Ravi je überhaupt wel slapen?" Leo trekt zijn wenkbrauw op, een rode blos verschijnt op haar wangen, ze knikt "Ravi laat mij genoeg slapen maar het feit dat ik de hele tijd naar de wc moet en dat ik niet lekker in bed kan liggen laat me niet veel slaap." Ze laat zich achterover leunen op de stoel, "Jisu en Leo, een zaak" Ravi legt een stapel papieren op Leo zijn bureau en hij kijkt even naar Jisu, ze krijgt een glimlach op haar gezicht en wilt op staan maar Ravi houdt haar tegen "Ik zou het waarderen als jij hier blijft Jisu" Ravi zegt het zachtjes, Jisu haar glimlach verdwijnt en ze zucht "Hoezo? Ik kan makkelijk mee!" Ze staat op en kijkt naar de langere jongen, "Jisu je ligt al nachten wakker en vindt je het gek?" Ravi loopt op haar af en pakt haar hand vast, "Jisu je staat op knappen, ik kan je nu niet een moordzaak geven waar je hoogstwaarschijnlijk een achtervolging moet gaan inzetten en dat kan je niet, niet in je laatste drie maanden."
Jisu slaat haar armen over elkaar en kijkt naar Leo die met Hongbin en Hyuk hun jassen aantrekken. "Doe je voorzichtig Leo?" Jisu kijkt haar nieuwe partner aan. Hij knikt en glimlacht "Geen zorgen Jisu ik kom weer heelhuids terug" hij woelt door haar haren en hij loopt met een glimlach naar de andere twee toe en ze verlaten het politiebureau.Ravi kijkt vanaf zijn bureau naar Jisu, ze zit nog steeds met haar armen over elkaar heen geslagen en ze staart naar haar laptop scherm. Ravi staat op en loopt naar haar toe, "Jisu?" Ze kijkt op en kijkt de jongen met een boze blik aan. "Ravi" mompelt ze, ze staat op en loopt richting het kantoortje van Yoon Mi. Ravi slaakt een zucht en loopt terug naar zijn eigen bureau waar hij plaats neemt maar hij bedenkt zich en staat op, hij loopt ook naar het kantoor en hij klopt zachtjes "Binnen!" Ravi opent de deur en hij kijkt naar Jisu die met over elkaar geslagen armen op het stoeltje "Zou ik mee mogen praten want ik heb een gevoel waar dit over gaat?" Yoon Mi kijkt naar Jisu die even knikt.
"Oké vertel maar wat er aan de hand is" Yoon Mi heeft een schriftje voor haar liggen en een pen in haar handen. "We kregen net een moordzaak en Ravi ontnam mij de kans om er aan mee te helpen omdat hij denkt dat ik het niet aan kan" ze kijkt de jongen aan. Ravi kijkt naar het meisje "Ik wil wat goed voor je is Jisu en ik heb je vannacht gezien, je hebt geen oog dicht gedaan" Ravi pakt haar hand vast, "Je zit met een bijna volgroeide baby in je buik, ik kan het niet toelaten dat jou iets overkomt of de baby."
Jisu slaat haar armen om Ravi heen met een glimlach, Yoon Mi glimlacht en ze slaat haar notitieboek dicht en legt haar pen neer. Ze snapt nu ook wel dat haar werk er nu op zit, "Ik zou het ook fijner vinden als je voor vandaag naar huis gaat en nog wat slaap probeert te krijgen" Ravi drukt een kus op Jisu haar wang, het meisje zucht en ze kijkt hem aan "Serieus Ravi?" Jisu kijkt hem aan, Ravi knikt en laat het meisje los, "Ik meen het Jisu."Jisu kijkt naar de bank en zucht, niet te geloven dat ze naar huis is gestuurd door Ravi. Ze weet zelf dat het misschien beter is dat ze toch naar hem geluisterd heeft, een zucht rolt over haar lippen en ze neemt met moeite plaats op de bank. Haar blik gaat naar het raam, het is begonnen met regenen en het water tikt tegen de ramen aan en een geruststellend gevoel overspoeld Jisu haar lichaam en ze sluit even haar ogen.
Ravi draait de deur op slot, hij draait zich even om en kijkt naar de lege woonkamer. "Jisu?" Hij heeft haar naam nog maar net uitgesproken of hij voelt iets langs zijn hoofd vliegen, het komt met een bonk tegen de muur terecht en de jongen draait zich verward om en kijkt naar het boek dat op de grond rust, hij ligt open geklapt en enkele bladzijdes zijn dubbel gevouwen vanwege de klap. Al snel volgt er nog een boek, "Jisu?" Ravi stapt verder de woonkamer in en hij kijkt naar het meisje die wat verward om zich heen kijkt en een aantal boeken in haar handen heeft. "Jisu?" Herhaalt Ravi zichzelf en hij kijkt haar aan, het meisje wilde net nog een boek gooien maar stopt als ze de jongen ziet, "Oh mijn god, ik heb je niet per ongeluk geraakt toch?" Ze legt de boeken voor zich neer en loopt naar de jongen toe. Ravi schudt zijn hoofd en drukt zijn lippen op die van haar, "Heb je een beetje slaap kunnen krijgen?" Jisu knikt even maar ze lijkt het niet te menen. Ravi laat het maar gaan aangezien ze vandaag al genoeg boos is geweest op hem, hij heeft haar genoeg op de zenuwen gezeten en nu kan hij wel wat terug doen voor haar, "Ik laat een bad voor je vollopen Jisu, dan kan je lekker relaxen" hij drukt een kus op haar slaap en hij glimlacht, "Dankje Ravi" Jisu schenkt hem een vermoeide glimlach, "Ik kom er wel bij want je bent echt moe" Ravi drukt een kus op haar hand en loopt dan naar de badkamer toe om het bad vol te laten lopen.