Het geluid van het typen op de computers vult het politiebureau, mensen zijn druk aan het werk. Agenten lopen naar binnen met arrestanten aan hun arm, sommige stribbelen tegen en anderen hebben hun lot geaccepteerd. De bruinharige rechercheur heeft haar haren in een staart gebonden en kijkt naar haar computer scherm, ze hoort wat gemopper aan het bureau voor haar en ze zucht even "Lukt het Ravi?" het meisje staat op en loopt naar de jongen toe die alleen maar zit te mopperen. Hij knikt even, "Het zijn zoveel bestanden, wat had dit kind allemaal te doen?" een diepere zucht rolt over de jongen zijn lippen. Jisu grinnikt even en trekt haar stoel naar de jongen zijn bureau en gaat er naast zitten, "Laten we samen kijken, misschien gebeurd er dan nog wat." Zucht het meisje terwijl haar ogen naar het scherm gaan.
Een gaap rolt over Jisu haar roze lippen, "We zitten al uren te zoeken en we hebben nog steeds geen enkele aanwijzing" ze zucht, Ravi daar in tegen zit vast geplakt aan het scherm, "Kijk hier!" Hij opent een chat, Jisu rolt wat dichter bij en ze legt haar hoofd op haar handen. Ravi kijkt even op zij naar het meisje, "Het slachtoffer kende deze persoon goed" mompelt ze, "Wie is die MiMi?" Een diepe zucht rolt over Ravi zijn lippen en een korte lach volgt, "En jij bent een rechercheur?" De zin komt er spottend uit. Jisu kijkt de jongen niet begrijpend aan. "Dat is Yoon Mi natuurlijk!" Ravi roept het uit, nu is het de beurt van Jisu om te lachen. "Ravi ben je gek? Natuurlijk is dat Yoon Mi niet ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord" het meisje staat op en duwt haar stoel terug naar haar bureau. Ravi staat ook op en loopt naar haar toe, "Ik ben gek? Jisu ze doet al vreemd sinds ze hier is en dit is bewijs dat ze er iets te maken mee heeft!" Ravi roept het bijna uit, Jisu kijkt hem aan, "Ravi je doet belachelijk! Waarom kan jij nooit eens mensen vertrouwen!" roept Jisu uit, ze staat tegen over de langere jongen. Ze kijken elkaar boos aan, Jisu kan niet geloven dat Ravi zoveel onzin uit kan kramen. "Zal ik het bewijzen want jij gelooft helemaal niks" Hij heeft zijn wenkbrauwen gefronst en draait zich om "Kijk en leer."
Yoon Mi loopt het kantoor binnen en kijkt even om zich heen, Hongbin merkt het meisje op en wilt naar haar toe lopen maar hij wordt weg geduwd door Ravi. "Nou lekker gereisd naar hier, MiMi ?" De blik op Yoon Mi haar gezicht veranderd naar iets wat Ravi niet kan plaatsen maar hij veranderd zo snel als hij kwam. "Sorry ik weet niet wat je bedoeld maar de reis was oké?" Ze loopt langs de langere jongen en Ravi draait zich om met een grijns. "Dan doen we het de andere manier MiMi" Ravi pakt zijn mobiele telefoon en hij draait het nummer van het chatbericht die hij eerder vandaag heeft gezien met Jisu. Yoon Mi haar telefoon gaat af en ze neemt op, "Met Yoon Mi?" mompelt ze, Ravi krijgt een grote grijns op zijn gezicht en brengt zijn mobiel naar zijn oor, "Je bent er bij MiMi" Yoon Mi draait zich om en kijkt in shock naar Ravi. De jongen hangt op en loopt op haar af en trekt haar mee, "Ravi doe niet zo ruig met haar!" Jisu snelt zich achter het twee tal aan, Ravi houdt het meisje stevig vast bij haar arm en duwt haar een verhoor kamer binnen. "Nu ga jij zitten en ons even een goede uitleg geven jongedame!" voor Ravi verder ook nog maar wat kan doen geeft Jisu hem een tik, "Zo gaan we niet met haar om Ravi!" de jongen draait zich om en kijkt haar aan, "En waarom niet?" Jisu haar blik gaat even naar het meisje die op de stoel zit en Jisu trekt de jongen uit de verhoorkamer en duwt hem tegen de muur, "Je kent haar en haar geschiedenis niet door een beetje research! Ze kan gewoon vrienden met haar zijn geweest en misschien doe je haar nu pijn" Jisu kijkt Ravi aan, het meisje is te zwak om hem er nog meer van langs te geven. "Snap jij soms niet dat je met je acties mensen pijn kan doen?" Jisu zucht en kijkt Ravi aan, hij heeft zijn lip tussen zijn tanden. "Je hebt gelijk Jisu" mompelt Ravi, hij pakt voorzichtig Jisu haar hand vast, "Het spijt me." Jisu trekt haar hand los, "Ik ga met Ken praten" Jisu zucht en kijkt Ravi nog even kort aan "Doe nog niks met Yoon Mi, doe aardig" ze loopt richting het kantoor van Ken en klopt zachtjes op de deur. Het meisje klopt voorzichtig op de deur en Ken kijkt op van zijn papieren, "Jisu wat is er?" de jongen staat op en kijkt het meisje aan met een glimlach. "We hebben een nieuwe verdachten die gelinkt is met de zaak maar het is Yoon Mi" zucht het meisje, Ken loopt naar het meisje toe en trekt haar dichter naar zich toe en doet de deur dicht achter hun, "Yoon Mi?" Jisu knikt, "Ik weet dat je het aan kan Jisu, geen zorgen."Ken drukt zijn lippen op die van Jisu, het meisje heeft een glimlach op haar gezicht staan maar drukt de langere jongen iets van zich af, "Dit kunnen we toch niet doen op het werk?" Ken grijnst even, "Waarom niet?" hij drukt een kus op haar neus en glimlacht dan, "Ga maar Ravi stoppen van Yoon Mi te vermoorden want dat gaat gebeuren als ze langer in een ruimte blijven" Jisu knikt en loopt dan naar de deur, "Tot vanmiddag Ken" De jongen knikt en glimlacht, Jisu verlaat het kantoor.
Jisu loopt zelf verzekerd naar de verhoorkamer, Ravi zit tegen over Yoon Mi, het is al een tijdje stil tussen hun. De deur opent en Jisu loopt naar binnen, Yoon Mi kijkt met bewondering naar Jisu, ze keek naar haar op. Niet alleen omdat Jisu aardig tegen haar deed sinds ze op het bureau kwam, ze is ook nog eens een zelfverzekerde vrouw die niet bang is om voor haar zelf op te komen. "Ik haat het om te zeggen Yoon Mi, maar Ravi heeft gelijk, je kan het beste nu praten" Jisu legt een stapeltje papieren op de tafel en neemt plaats naast Ravi. Ravi wilt zijn mond open trekken maar Jisu stopt hem en kijkt hem waarschuwend aan, "Ik leid dit gesprek aangezien jij dit niet netjes kan." Ravi knikt even stil en gaat dan tegen de stoel hangen. Jisu kijkt Yoon Mi aan, het meisje heeft tranen in haar ogen en ze knikt even "Ik zal het jullie vertellen."