Er staan een paar lampjes aan op het politie-bureau, Ravi kijkt over zijn papierwerk naar het meisje die tegenover hem zit, Jisu heeft haar krullende haar in een staart gebonden en er hangen een paar plukjes voor haar gezicht, ze kijkt geconcentreerd op haar papierwerk en ze bijt voorzichtig op haar lip. "Jisu!" N loopt naar haar toe en trekt zijn jas ondertussen aan, "Ben je nou nog aan het werken?" Het meisje kijkt op en legt haar pen neer, ze knikt "Ja dit moet echt af anders komt het nooit af" ze glimlacht, N knikt even "Ik ga wel naar huis, succes nog met werk en bel me als je ergens hulp bij nodig hebt, ik zie je morgen weer" Hij drukt een kus op haar wang en loopt richting de liften.
De zwartharige jongen kijkt door zijn wimpers naar de brigadier die vanuit zijn kantoor richting het bureau van Jisu loopt, "Hey Jisu" De brigadier leunt op het hoekje van haar bureau en hij kijkt haar aan met een glimlach, "Oh hey Ken" ze legt haar pen neer en kijkt naar de jongen die er netjes bij zit, "Wat zeg je er van om uit eten te gaan?" Jisu glimlacht even en ze knikt "Ja lijkt me le-" Ravi staat snel op en haast zich naar het bureau van Jisu, "Ze kan niet, we moeten door werken aan de zaak" Hij kijkt Ken aan. Een zucht rolt over Jisu haar lippen en ze staat op, "Het lijkt me leuk om mee te gaan Ken.""Gaan we zo?" Ken kijkt naar Jisu, ze is nog steeds bezig met haar papierwerk, "Ja is goed, ga anders al vast ik ben over 5 minuten beneden" ze glimlacht, Ken knikt, "Ik wacht beneden" hij loopt naar de liften toe en verdwijnt al snel uit zicht. "Ga je nou serieus met hem uit eten ben je gek Jisu?" Ravi staat naast het meisje haar bureau, ze legt haar papieren op stapeltjes en legt het uiteindelijk in haar lades, "Ravi ik kan best mijn eigen keuzes maken" de bruinharige pakt haar spullen en zet die op haar bureau neer waarna ze haar jas van haar stoel af pakt, "Maar we hebben nog een hele zaak te doen en je zei net tegen N dat je met de zaak door moest werken anders kwam het nooit af" Ravi slaat zijn armen over elkaar heen en kijkt haar aan, "Ja Ravi maar dat was voor Ken mij had gevraagd en ik ben nu te moe om met jou in discussie te gaan, maak het niet te laat oké?" Ze trekt haar jas aan en pakt haar spullen, ze slaat haar tas over haar schouder en kijkt Ravi kort aan, "Ik zie je morgen." Een zucht rolt over Ravi zijn lippen als hij Jisu weg ziet lopen, verslagen gaat hij op zijn stoel zitten. "Kan ze niet gewoon een keer naar mij luisteren?" Hij kijkt even naar haar bureau en staat dan weer op van zijn stoel, hij loopt naar Jisu haar bureau en gaat op haar stoel zitten. Hij drukt haar computer aan en kijkt even naar de papieren die er nog op liggen, "Wat doe ik?" Ravi zucht en drukt alles weer uit en hij staat op, "Ik moet ook naar huis, misschien kan ik uitzoeken waar ze heen gaan."
Ken drukt zich van de auto af als hij Jisu aan ziet komen lopen, ze heeft haar haren uit de staart gehaald en het hangt nu los voor haar gezicht, een glimlach siert Ken zijn lippen, "Zullen we?" Hij glimlacht naar Jisu en houdt de deur voor haar open, ze knikt even en een glimlach siert haar gezicht "Ja is goed" ze neemt plaats op de stoel en kijkt even om zich heen, de auto is netjes er ligt nergens ook maar een vuiltje. Ze haalt een hand door haar bruine haar, ergens voelde ze zich schuldig dat ze Ravi zo achter liet maar wat kon ze anders? Nee zeggen tegen haar baas? Ze bijt licht op haar lip, "Zit je maar niet over Ravi in Jisu, hij kan er gewoon niet tegen dat ik het je vroeg, als N het vroeg dan had hij er geen problemen mee gehad" Ken glimlacht zwak, Jisu knikt lichtjes en schudt dan haar hoofd, "Waar gaan we heen?" Ze kijkt de oudere man met een glimlach aan.Er zijn veel mensen in het restaurant, het is ook gevuld met geklets en gelach, Ken kijkt over zijn menukaart naar het meisje voor hem, ze is aandachtig de kaart aan het lezen. "Dit is allemaal duur" mompelt ze tegen zichzelf, Ken kijkt op van haar woorden, hij bijt voorzichtig zijn lip en probeert haar opmerking te negeren. "Weet jij al wat je neemt?" Hij zet zijn glimlach weer op en Jisu knikt even "Ik neem gewoon een pasta pesto" ze klapt haar menu kaart dicht. Ken knikt en wenkt een van de obers die er werken, "Ik wil graag een fles rode wijn en als hoofdgerecht willen we graag pasta pesto" de ober knikt en loopt na zijn woorden weer weg. "Waarom wilde je eigenlijk uiteten met mij? Van alle mensen die er werken kies jij mij" Jisu kijkt de man aan, Ken knikt "Ik had gezien dat je dezelfde positie als mij wilt" Jisu slikt even, ze was vergeten dat voor Ken kwam ze ook had gesolliciteerd had voor de positie maar nooit antwoord had gekregen en toen Ken kwam ze wel wist waarom dat zo was. "Ik snap waarom je ook brigadier wilt worden maar geloof me Jisu je bent beter af als rechercheur dan brigadier" hij glimlacht en de ober zet ondertussen de wijn glazen neer en vult ze, "Bedankt" Jisu glimlacht naar de ober en Ken knikt even naar de man. "Is dat etentje hiervoor?" ze kijkt haar baas vragend aan, Ken schudt zijn hoofd lichtjes "Ik wilde je ook beter leren kennen."
Jisu lacht en kijkt de man voor haar aan, zijn wangen zijn licht rood gekleurd en hij heeft een twinkeling in zijn ogen. "Heb jij nog zin in een toetje?" Hij vraagt het zacht en de woorden zijn ook echt alleen voor haar bedoeld, Jisu schudt lichtjes haar hoofd, "Het wordt tijd om naar huis te gaan, het wordt al laat" ze glimlacht en pakt haar tas, "Ik betaal" Ken houdt haar tegen en glimlacht, hij staat snel op en loopt naar de ober toe. Jisu staat op en trekt haar jas aan, het was een gezellige avond. Het nam haar gedachtes ergens anders dan constant aan werk te denken, ze pakt Ken zijn jas vast en kijkt even of er nog andere spullen van hun liggen en loopt dan naar hem toe.
Ken opent de deur van de auto en helpt Jisu uit de auto, "Dankjewel voor de gezellige avond Jisu" Ken heeft een glimlach op zijn gezicht staan, "Jij ook bedankt" Jisu pakt voorzichtig zijn hand vast, Ken zijn ogen vinden die van Jisu, ze hebben een twinkeling door de lantaarnpalen en ze heeft een perfecte glimlach op haar gezicht staan, alle zelfbeheersing blijkt te verdwijnen en Ken drukt zijn lippen op de van Jisu, hun lippen lijken perfect op maat te bewegen en ze bewegen als of ze voor elkaar gemaakt zijn.