"Nee ik vind dat Ravi veel meer kans heeft om de weddenschap te winnen" Hyuk neemt een slokje van zijn koffie terwijl hij naar Leo kijkt. Leo schudt zijn hoofd, hij is het met Hyuk oneens. De oudere jongen zet zijn koffie kopje neer, "Hyuk leg je er maar bij neer dat Jisu gaat winnen, geloof me nou maar!" Leo kijkt de jongere jongen met dringende ogen aan, Hyuk schudt uitbundig zijn hoofd, "Ik zeg het je Leo Ravi gaat winnen" Hyuk pakt een koekje van het schaaltje die op de tafel in het midden van de twee jongens staan. Leo schudt weer uitbundig zijn hoofd "Ik zeg het je nog een keer, Jisu-" Leo wordt onderbroken door wat rumoerigheid in de lobby en hij staat op van zijn stoel en trekt Hyuk met zich mee, "Kijk maar eens" Leo krijgt een grote grijns op zijn gezicht. Jisu heeft een man vast en duwt hem tegen de muur aan terwijl ze zijn boeien los maakt, "En wij gaan eens een leuk gesprekje hebben" mompelt ze tegen de man die ze aan zijn kraag naar de verhoorkamers brengt.
Hyuk zucht even en gaat verslagen op zijn stoel zitten en pakt nog een koekje van het schaaltje, "Ik heb vertrouwen in Ravi en dat zou jij ook moeten hebben Leo" Hyuk pakt zijn koffiekopje en neemt een slokje. Leo lacht "Tuurlijk heb ik vertrouwen in Ravi maar hij is Jisu niet" Leo grijnst even en gaat dan weer tegen over de jongen zitten. Hyuk rolt even met zijn ogen en neemt nog een slokje van zijn koffie, Leo staat op om een nieuw kop koffie in te schenken en hij kijkt naar Hyuk, "Zeg wat heb jij nog allemaal lopen uitspoken op het bureau?"Jisu heeft haar armen over elkaar heen geslagen en kijkt de man voor haar met doordringende ogen aan, de man voor haar heeft een norse blik op zijn gezicht staan, Jisu heeft haar wenkbrauwen in een frons staan en ze staart de man aan. "Oké best, iemand hielp me met de overval" zucht de man, Jisu heeft een kleine grijns op haar gezicht staan.
"Jisu ik moet je spreken" Ken staat in de deur opening, zijn blik is gericht op het meisje, ze zucht even en slaat haar formulieren dicht en staat dan op. "Wat is er Ken?" Jisu kijkt de jongen aan, ze had geen zin in nog een preek van hem of hij die haar überhaupt stoort met een onderzoek, alweer. "Wil je soms deze zaak ook bestempelen als gesloten omdat het gewoon een illusie was?" Ze tikt licht met haar voet op de grond en Ken slaakt een zucht "Ik wil mijn excuses aanbieden Jisu, ik had jullie een heads up moeten geven" Ken kijkt Jisu aan in haar ogen maar ze draait haar hoofd weg. "Jisu het spijt me" Ken legt zijn hand op haar schouder en streelt het voorzichtig. "Dat maakt me niet uit Ken, ik moet verder met deze zaak voor je deze ook weer weg stopt" Jisu draait zich om en loopt terug de verhoor kamer binnen.Hyuk zet een broodtrommel op het tafeltje en gaat zitten. "Nou jij bent voorbereid" Leo zet zijn kopje koffie op tafel en gaat ook zitten, "Tuurlijk je moet wel een goede lunch hebben" een grote glimlach staat op de jongere jongen zijn gezicht. Leo schudt lachend zijn hoofd, "Ik heb een lijst gemaakt met hoeveel Jisu te pakken heeft en hoeveel Ravi" Hyuk laat het papier zien aan Leo "En zoals je ziet is Ravi veel beter dan Jisu" Hyuk grijnst en haalt een broodje uit zijn trommel en neemt trots een hap. Leo pakt het papiertje aan en zucht "Jisu gaat winnen, punt uit" Leo legt het papiertje weer terug en pakt zijn koffie kopje weer. Yoon Mi heeft een beker koffie in haar hand en kijkt even naar de twee jongens die met elkaar zitten te kletsen met beide een kop koffie in hun handen. De een heeft een brood bakje voor zich en de rest van de tafel heeft twee bakken met verschillende soorten koekjes er in liggen. Ze zijn druk in het gesprek over wie er nou wel of niet gaat winnen dat ze niet eens door hebben dat Yoon Mi er bij is gaan staan, "Waar hebben jullie het over?" ze glimlacht even, "Ah Yoon Mi kom er bij zitten we hebben jou blik nodig" Leo kijkt haar aan met een glimlach. Yoon Mi grinnikt even en zet haar beker neer en gaat zelf op een van de stoelen zitten. "We hebben het over de meest belangrijke weddenschap van de eeuw, Jisu versus Ravi!" Hyuk heeft een grijns op zijn gezicht "En natuurlijk gaat Ravi die winnen" Leo schudt uitbundig zijn hoofd "Nee Jisu" Hyuk kijkt veel belovend naar Yoon Mi, haar haren zitten in een paardenstaart gebonden en ze heeft wat nettere kleren aan dan normaal, "Na gister denk ik dat Ravi misschien wel gaat winnen, hij is een veel belovende agent maar Jisu werkt effectiever dan Ravi" Yoon Mi glimlacht zwak "Wat bedoel je daar mee?" Hyuk kijkt naar het meisje "Ik bedoel dat ze allebei een kans hebben op winnen en dat je die weddenschap nooit had moeten maken" Yoon Mi pakt haar koffiebeker en neemt een slokje, "We moeten toch iets doen om het hier leuk te houden? We maken de hele dag nare dingen mee en we moeten soms ook gewoon even onze energie aan leuke dingen kwijt" Hyuk kijkt naar zijn brood met een verdrietige glimlach. Leo knikt even, Yoon Mi bijt op haar lip "Sorry jongens" Hyuk schudt zijn hoofd "Het is al goed Yoon Mi maak je maar niet druk."
Ravi duwt twee mannen het politiebureau binnen met een grom. Hij kijkt ze aan en duwt ze allebei een cel in die hij dichtgooit, "Ja!" Hyuk springt opgewonden op van zijn stoel en zet een streepje bij Ravi zijn naam "Ik zei het je toch, pak aan Leo!"
Met een zucht legt Hongbin zijn pen neer, zijn ogen volgen de bewegingen van het groepje die nu al bijna twee uur aan dezelfde tafel zitten. Ze zitten koffie te drinken en te praten, verder lachen ze heel veel en zijn ze gewoon niet met hun werk bezig. Hongbin zet zijn hand onder zijn kin en glimlacht even, haar haren zwiepen mee als ze lacht en haar hoofd draait. De jongens waar ze mee aan tafel zitten zijn helemaal stuk aan het gaan van het lachen, Hyuk zit allemaal moppen te tappen en Leo lacht zich kapot. Hongbin schudt zijn hoofd en richt zijn blik weer op de computer, hij sluit even zijn ogen. Vlinders vliegen rond in zijn buik maar hij probeert het gevoel te negeren, "Nee Hongbin" fluistert hij tegen zichzelf. "Hey Hongbin" Yoon Mi staat aan de jongen zijn bureau met een glimlach, ze zet een kopje koffie neer voor hem, "Lukt alles?"