Ravi zijn ogen zoeken naar ook maar enig teken van leven in de lege ruimtes van het industrie gebouw. Leo loopt naast hem, hij heeft zijn pistool gereed en hij voelt een rilling over zijn rug lopen. "Leo" Ravi fluistert zijn naam en hij wijst naar een deur die aan het einde van de gang is.
De lange jongen schopt de deur open, Ken staat voorover gebogen, "Welkom" Ravi fronst even en Leo staat achter hem met zijn wapen gericht, Ravi wenkt dat Leo zijn wapen naar beneden moet doen. "Ken" Ravi stapt verder de ruimte binnen, zijn blik valt op het meisje waar Ken voorover gebogen staat. "Jisu" Fluistert Ravi, "Ga bij haar vandaan" gromt Ravi, Ken krijgt een grijns op zijn gezicht en hij draait zich om, "Anders wat?" Ravi balt zijn vuisten als hij zijn pistool weg stopt. Leo beweegt soepel langs Ravi heen, Ken lijkt het niet eens te merken. Als hij eenmaal zijn ogen gericht heeft op Ravi om hem uit te dagen lijkt de wereld om hun heen niet meer toe te doen.Leo trekt Jisu een stukje omhoog zodat ze ergens tegen aan kan leunen in plaats van de koude harde grond. Ze opent haar ogen een stukje en kijkt de jongen aan, "Leo?" de jongen knikt "Het komt allemaal goed Jisu" fluistert de jongen. "Waarom doe je dit nou werkelijk Ken? Ik denk dat je nu wel moet praten" Ravi kijkt de oudere jongen aan en hij loopt dichter op de jongen af, "Dat zal ik je eens haarfijn gaan uitleggen" Ken heeft een wapen in zijn hand die Ravi nu pas op merkt, hij pakt zijn eigen pistool ook weer tevoorschijn en houdt hem met twee handen stevig vast. "Jou doorbraak als agent, die grote drugs deal die jou in het licht heeft gezet?" Ravi knikt even niet wetend waar Ken op doelt, "Dat was mijn deal vriend! Je nam die dag al mijn geld" Ravi zijn ogen worden groot en een lach rolt over zijn lippen, "Dit gaat om geld? Ik dacht dat ik je wat ergs had aangedaan!" Ken richt het wapen op Jisu die in Leo zijn schoot ligt, "Denk je dat dit een moment is om te lachen?" Ravi valt stil en richt zijn wapen op Ken, "Waag het" mompelt hij terwijl hij zijn vinger op de trekker legt, "Bel nu en regel een nieuw paspoort en het geld wat ik die dag ben kwijt geraakt en er zal haar verder niks overkomen."
De jongen stopt zijn mobiel terug in zijn broek zak, "Ze gaan je het geld niet geven Ken" Ravi pakt zijn wapen weer en richt hem op Ken, hij is bang voor zijn volgende stap. Met gemak drukt Ken de trekker van zijn pistool in en de kogel schiet op Jisu af, haar ogen schieten open en ze sluit ze snel weer. Ravi zijn ogen schieten vol met tranen "Nee!" roept hij, Ken schiet nog een keer maar dit keer mis en schampt hij Leo. Ravi schiet Ken meerdere keren in zijn lichaam en sprint op het tweetal af, "Jisu!" Leo kijkt naar de jongen en legt Jisu voorzichtig neer, een plas bloed vormt op de grond en hij bijt op zijn lip, "Ik laat jullie even alleen, ik zorg dat de ambulance's hier komen" Ravi knikt voorzichtig als hij naar Jisu kijkt, Leo bijt even op zijn lip als een pijnscheut door zijn lichaam schiet en hij legt zijn hand op zijn arm.
"Jisu" mompelt Ravi, hij knielt bij het meisje en pakt haar hand vast, voorzichtig drukt hij er een kusje op, "Het spijt me zo erg" mompelt hij. "Ik houd van je, ik had het je eerder moeten zeggen, ik had je beter moeten behandelen maar ik wist niet hoe" tranen beginnen te rollen over Ravi zijn wangen.
Een hand veegt de tranen van zijn wangen weg en een kleine glimlach vormt zich op haar lippen, "Was het zo moeilijk om je gevoelens te uiten?" Ze lacht zachtjes maar stopt al snel door de pijn, Ravi zijn ogen vergroten "Jisu?! Je leeft?!" de tranen rollen nog altijd over zijn wangen, een kleine glimlach siert zijn lippen. Hij is opgelucht maar hij is ook in de war, hoe kan ze nog ademen? Ravi helpt Jisu omhoog en ze trekt voorzichtig haar trui uit, een kogelvrij vest verschijnt en Ravi draait zich met een zucht om. "N" mompelt hij terwijl hij de ruimte uit rent, "Ravi?!" roept Jisu hem achterna waardoor de jongen weer terug rent, "Ja sorry" mompelt hij, hij wilt haar arm vast pakken maar Jisu trekt de jongen naar zich toe en drukt haar lippen op die van hem. "Nu mag je naar N" glimlacht Jisu die Ravi voorzichtig van haar af drukt, Ravi schudt zijn hoofd met een glimlach, "Ik ga je escorteren naar beneden" hij steekt zijn arm uit en Jisu haakt de hare er door heen. Een kleine glimlach siert Ravi zijn lippen, hij is blij dat ze niet echt de wereld verlaten heeft en naast haar loopt. Een kleine blos siert zijn gezicht en hij kijkt haar aan "Hoeveel heb je mee-" "Alles" onderbreekt Jisu hem met een giechel, "We gaan wel werken aan je emoties hoor, je lijkt soms net een robot" ze glimlacht, Ravi kijkt naar haar en hun ogen ontmoeten, "Dankje" fluistert Jisu voor Ravi weer zijn lippen op die van haar plant.