49

5 1 0
                                    

"Verwelkom ze allemaal met een groots en warm applaus, de regisseur en cast van Lawless Cops!" roept de presentator door de microfoon. Het publiek barst uit in een warm applaus wat alleen maar harder wordt zodra de acteurs het podium op komen.
"Welkom, welkom." groet de presentator zijn gasten die allemaal plaats nemen op de bank en stoelen die voor hun klaar stonden. "Het is een eer om hier te zijn." glimlacht de brunette die het dichtst bij de presentator in de buurt zit, haar lange bruine haren worden naar achteren gehouden door een zilveren haarclipje.
"Laten we eerst een snel voorstel rondje doen voordat we het interview gaan beginnen." de man knikt naar de groep, ten teken dat de eerste mag beginnen met zichzelf voorstellen.
"Hallo allemaal, ik ben Choi Yoon Mi." glimlacht de brunette die kort even naar de camera en het publiek zwaait. "De schrijfster en regisseur van Lawless Cops." het publiek geeft de brunette een applaus, duidelijk enthousiast.
"Hey! Ik ben Lee Jae Hwan en ik speel de rol van Ken!" de jongen wiens haren inmiddels blond geverfd zijn schenkt een charmante glimlach naar het publiek.
"Mijn naam is Kim Won Shik en ik speel de rol van Ravi in Laweless Cops." de jongen met de zwarte haren glimlacht terwijl hij zijn bril iets verder op zijn neus drukt, de tatoeage op zijn onderarm zichtbaar. "Ik ben Kim Misun en mijn rol in de serie is die van Jisu." het publiek lijkt nog meer uit hun dak te gaan nadat het koppel zich heeft voorgesteld. De camera gaat ondertussen verder naar de volgende. "Hey, hey! Ik ben Kang Ha-ru en ik speel Yoon Mi!" het meisje met de bruine haren wordt gevolgd door haar tegenspeler die het publiek verwelkomt met een grote glimlach. "Mijn naam is Hongbin en ik speel de rol van... Hongbin!" de zaal kan het niet laten even te lachen om de manier hoe de jongen zichzelf voorstelt. De laatste drie castleden volgen al snel.
"Ik ben Han Sang Hyuk en ik speel de rol van Hyuk."
"Jung Taek Woon en mijn rol is Leo."
"En ik ben Cha Hak Yeon en ik speel de rol N."

"Lawless Cops is een groots succes, jullie zijn nog druk bezig met het filmen van de laatste scenes die over enkele weken ook uitgezonden gaan worden. Hoe voelt het om deel uit te maken van zo'n groots project?"
"Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat het zo'n groot succes zou worden. Toen ik de boel schreef op mijn kleine zolderkamertje had ik nooit verwacht dat er ook maar iemand zou zijn die het te lezen zou krijgen." vertelt Yoon Mi die zich nog goed kan herinneren hoe alles begonnen is.
"Als ik Jae Hwan nooit had ontmoet was het nooit zover gekomen."
"Jae Hwan? Hoe precies is dat gegaan?" een verhaal die de presentator duidelijk nog nooit gehoord had. "We zullen jullie de details besparen. Maar laten we zeggen dat het begon bij een cliché ontmoeting waarin we letterlijk tegen elkaar op botsten en het eindigde in iets moois." vertelt Jae Hwan met een glimlach rond zijn lippen. "Ik weet nog goed hoe Jae Hwan me opbelde en vroeg of Misun en ik interesse hadden in het spelen van een rol. Hij zei dat het een geweldige serie zou gaan worden ook al zou hij wel met een low budget gefilmd worden." gaat Won Shik verder, hij legt zijn hand op die van Misun.
"Natuurlijk wilden we een vriend helpen dus hebben we meteen ja gezegd."
"Won Shik en Misun, jullie spelen in de serie de rollen van Ravi en Jisu die uiteindelijk eindigen als koppel. Maar in het echt zijn jullie zelfs een getrouwd stel. Was het gek om samen te acteren?"
Misun schudt meteen haar hoofd. "Absoluut niet! Won Shik en ik zijn heel goed in ons privé leven gescheiden te houden van ons werk. Wanneer ik op de set was veranderde ik in Jisu en zette ik mijn leven als Misun aan de kant." de donker harige veegt een plukje van haar krullende haren achter haar oor, de trouwring rond haar vinger schittert in het licht die op het podium gericht is.
"Het was soms wel wat gek hoor, om je vrouw te zien acteren met een ander." geeft Won Shik toe.
"Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja." de presentator knikt even. "Ik heb ook gehoord dat er nog een koppeltje in de kast zit, ontstaan tijdens het filmen." vragend kijkt hij de rest aan.
Ha-ru steekt haar hand in de lucht, haar wangen kleuren lichtjes rood. Ook Taek Woon geeft een kort seintje. "Taek Woon en Ha-ru hadden als snel een goede klik. Hun karakters hebben niet veel met elkaar te maken, maar de band tussen die twee was niet te missen." vertelt Yoon Mi met een glimlach, ze is blij dat haar serie bijgedragen heeft aan het opbloeien van een nieuwe liefde.
"Toen ik haar zag was ik meteen verkocht, ze was zo mooi en zo onzeker. Ik voelde me tot haar aangetrokken en tot op dit moment nog steeds." glimlacht Taek Woon en ook al zitten de twee niet naast elkaar de liefde is in de hele ruimte te voelen. Ha-ru haar wangen kleuren rood en ze lijkt eventjes niet te weten wat te zeggen.
"De eerste dag op de set voelde ik me nogal geïntimideerd. Ik stond daar als rookie tussen een aantal grote namen en dat maakte me gewoon heel nerveus. Taek Woon kwam naar me toe en liet me meteen op mijn gemak voelen." glimlacht Ha-ru die de oudere jongen kort aankijkt. Er zit bijna acht jaar leeftijdsverschil tussen de twee maar dat lijkt hun liefde niet in de weg te zitten.

"Jullie zijn allemaal heel verschillend van de karakters die jullie spelen, maar is er ook iets wat jullie juist in gemeen hebben?"
Sang Hyuk is de eerste die hier een antwoordt op weet te vinden. "Koffie!" roept de jongen uit. "Ik houd enorm veel van koffie, net zoals Hyuk. Het maakt niet uit hoeveel ik van dat spul drink, het verveelt nooit." de rest van de cast barst in lachen uit, niet te geloven dat hij dat echt gezegd heeft. "Ik denk dat ik me wel erg in N kan verplaatsen wat betreft zijn passie voor zijn werk. Hij houdt van wat hij doet en doet dit met volledige passie." vertelt Hak Yeon.
"Een grote overeenkomst tussen Jisu en Misun is de baby. Misun, jij was ook daadwerkelijk zwanger tijdens het filmen. Hoe heb je dat gedaan?" alle aandacht wordt op de zwart harige gericht. "Het was best wel zwaar." geeft ze toe. "Vooral toen de baby steeds dichter bij kwam. We waren eigenlijk een scene aan het filmen toen opeens mijn water brak, door improvisatie hebben we die scene ook daadwerkelijk kunnen gebruiken voor de serie. En ook al was het zwaar, ik kreeg veel steun van de anderen wat me erg geholpen heeft." Misun kijkt haar collega's aan waarop ze een knipoog van Hak Yeon ontvangt. Won Shik slaat een arm rond haar schouder en drukt een kus op haar haren, hij weet hoe zwaar het voor haar was en is dan ook enorm trots op haar.

"Lawless Cops begon dus als een boek, maar is uiteindelijk verfilmd. Zijn er ook grote verschillen met het boek en de verfilming?" de ogen worden op Yoon Mi gericht, de uitgerekende persoon om hier antwoord op te geven.
"Er zijn er een aantal, maar het grootste verschil is toch echt Hongbin zijn rol. In het boek zat hij namelijk niet, maar we hebben hem er in de serie last minute bij gestopt om Yoon Mi haar verhaal interessanter te maken." legt ze uit.
"De chemistry tussen Hongbin en Ha-ru was echt geweldig, en dus konden we er niks anders van maken dan die twee een liefdes verhaal geven. Wat in eerste instantie ook niet het plan was. Maar achter af ben ik erg trots op wat het geworden is, Hongbin heeft de rol perfect vertolkt. Beter dan ik had kunnen hopen."

"Dit was dan het interview met de cast van Lawless Cops. Jongens, is er nog iets wat jullie tegen jullie fans willen zeggen?"
De groep kijkt elkaar even aan, uiteindelijk besluit Jae Hwan het woord te nemen. "We zijn onze fans enorm dankbaar en hopen dat ze uitkijken naar de overige afleveringen. We hebben enorm veel plezier beleeft aan het filmen van deze serie en hopen dat jullie dat terug zien op het scherm!"

Lawless CopsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu