Serkan bir an duraksadı, sonra da cevabını verdi...
Serkan : sağolun, çok onur duydum ama hayır, ben yeniden partiye dönmeyi düşünmüyorum. Hem burada çok fazla işim var, buraya bile zar zor yetişirken bir de belediye başkanlığı yapmak imkansız. Ve bu kadar emek vermişken burayı da bırakamam...
Başkan : ama kardeşin vardı, o yapamaz mı? O bakamaz mı senin yerine?
Serkan : o hala okuyor, şu an tek başımayım, eşim de biraz yardımcı oluyor ama...
Başkan çok şaşırmıştı...
Başkan : eşin mi? O da mı burada çalışıyor? Şu an burada mı?
Serkan : evet, bir süreliğine bana yardımcı oluyor, en azından işler oturana kadar...
Başkan : ben bunu bilmiyordum... ama beni çok mutlu etti, sen çok fazla yol katettin Serkan, kutlarım...
Serkan kafasını sallayıp teşekkür etti...
Başkan : seni ikna edemeyeceğimiz belli oldu, bize yol göründü demek ki...
Serkan cevap vermedi, biraz mahçuptu ama kararı kesindi, partiye dönmeyecekti... bu kararı Eylül için değildi, partiye dönmek artık içinden gelmiyordu...
Başkan : ama kararını değiştirecek olursan seni her zaman aramızda görmek isteriz Serkan, sormana bile gerek yok...
Serkan : teşekkür ederim...
Onlar gittikten sonra Serkan derin bir nefes verdi...
Eylül de odasında iş başvurunda bulunanların CV'lerini incelerken kapısı vuruldu, karşısında Serkanla katıldığı parti yemeğinde gördüğü kişileri görünce çok şaşırmıştı...
Başkan : merhaba Eylül hanım, beni hatırladığınızı umuyorum, ben partiden Rıza bey... partinin başkanıyım...
Eylül : tabii tabii hatırladım, buyrun oturun lütfen
Başkan ve yanındakiler Eylül'ün gösterdiği yerlere oturmuştu...
Başkan : tabii şimdi diyeceksiniz ki neden geldi bu adamlar... biz Serkan'a uğramıştık, hem hayırlı olsuna geldik, sizin de burada çalıştığınızı söylediğinde hem şaşırdık hem de gelip sizi de ziyaret etmek istedik
Eylül : teşekkür ederim. Ama çalışıyor demek pek doğru olmaz, ben sadece bir konuda ona yardımcı oluyorum, geçici bir iş gibi daha çok
Başkan : tam olarak ne yapıyorsunuz?
Eylül : işe alımları değerlendiriyorum.
Başkan : siz mi? Serkan bey ilgilenmiyor mu? Görüşmeleri o yapmıyor mu?
Eylül : hayır bu işi tamamen bana bıraktı...
Başkan : ama tahsiliniz bunun üzerine değildi yanılmıyorsam...
Eylül : lise mezunuyum, ama Serkan sanırım insan seçme konusundaki sezilerime fazlaca güveniyor, özellikle Hande'den hiç haz etmediğimi düşününce...
Başkan güldü...
Başkan : o zaman doğru insanı seçmiş... kolay gelsin size...
Eylül : teşekkür ederim...
Başkan : biz de Serkan bey ile bir konu hakkında konuşmaya gelmiştik...
Eylül : geri dönmesini istiyorsunuz
Başkan : evet... çok netsiniz, lafı dolandırmadan direkt söylediniz
Eylül : evet öyleyim, laf oyunlarını sevmem. Ve onu geri istediğinizden haberim vardı birkaç ay önce Hande hanım gelip Serkan'ı geri dönmeye ikna etmem için bana adeta yalvardı.
Başkan : öyle mi? Biz bilmiyorduk... onunla bütün ilişkimizi kopardık. Şimdi karşı partiye geçmiş...
Eylül : ona da söyledim, size de söyleyeyim, benim bunun için Serkan'ı ikna etmem mümkün değil, bu onun kararı... hem zaten o şimdi burayla ilgileniyor, geri döneceğini sanmıyorum.
Başkan yanındaki adamlarla kendi arasında fısır fısır bir şeyler konuşmuştu, sonra yeniden Eylül'e döndü...
Başkan : peki siz ne düşünüyorsunuz?
Eylül : dönmek isterse engel olacak değilim, hatta destek de olurum ama bunu istemeyen o, ben değilim. Ama onu istemediği bir şeye zorlayacak değilim, özellikle onun daha fazla yoracak bir işi olsun ben de istemezken...
Başkan : yanlış anladınız, onu kastetmedim, siz partiye katılmak hakkında ne düşünürsünüz?
Eylül şok olmuştu...
Eylül : partiye katılmak mı? Ben? Yok, tabii ki olmaz
Başkan : sebebini öğrenebilir miyim?
Eylül : şey... yani ben siyasetten ne anlarım? Üstelik burada bir işim var...
Başkan : geçici bir iş...
Eylül : ayrıca ben bir anneyim, yani bu imkansız
Başkan : siz birkaç saat partiyle ilgilenirken çocuğunuza bakacak kimse yok mudur?
Eylül : var ama...
Başkan : Serkan bey istemez diye mi korkuyorsunuz?
Eylül : korku mu? Asla. Serkan her konuda olduğu gibi beni bu konuda da destekleyecektir
Başkan : yani bu evet demek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazan Zamanı
ChickLitTöre mi büyük aşk mı? Aile mi sevgili mi? Bir tercih yapılsa hangisi seçilir?