Özlem

276 20 64
                                    

Selim salonda sınavlarına çalışıyordu, Kader onu yemeğe çağırdı...

Kader : Selim.. hadi yemek hazır

Selim : geldim, geldim... ooo neler yapmışsın böyle

Kader : biraz uğraşayım demiştim, ye de nasıl olmuş söyle

Selim : oh, hatun işte ben seninle bunun için evlendim, ellerine sağlık

Kader : demek bunun için evlendin...

Selim : alınma peri kızım... bizim kaderlerimiz çok önceden yazılmış, sen yemek yapmayı beceremesen de ben seni alırdım.. ama güzel yemek yapman da artısı oldu...

Kader : sen bu aralar daha bir keyiflisin...

Selim : ağabeyime sevindim be Kader, yengemle keyifleri yerindeymiş ya... bir de yeğenim olacak yeniden, oğlan olacakmış bu seferki. Anam da bu işe bayılacak

Kader : özlüyor musun?

Selim : anamı mı? Tabii ki...

Kader : her ne kadar yaka paça beni evden kovsa da ben de ağabeyimi özlüyorum.

Selim : Anam da bana rest çekti, seni konağa almayacağını, kabullenmeyeceğini, sana çektireceğini söyledi. Ki bu kadın yengeme çektirip hiçbir şey yapmadığını söyleyen kadındı. Çektirmemiş hali buysa sana neler yapardı kim bilir. Ben bunu göze alamazdım, memleketten uzakta olmalıydık...

Kader : keşke böyle olmasaydı

Selim: Ama böyle olmalıydı biliyorsun, bizimki çok zor bir sevdaydı peri kızım, biz bunu göze alıp çıktık bu yola...

Kader : bilirim bilirim.. dönmeye de niyetim yoktur zaten, ondan demedim. Sadece özledim... sen de özlemişsin bak

Selim : özledim ya... e doğunca yeğenimi görmeye giderim ben, sen de gelirsin değil?

Kader : bilmiyorum Selim... sizinkiler beni istemezken... konakta huzursuzluk yaratmak istemem, e evime de gidemem, yani eski evime...

Selim: konağa gideceğimizi kim söyledi? Ağabeyim kendileri için bir ev tutmuş, e bizi de kovacak değil, birkaç gün onlarda kalırız. Ha istemezlerse de bir otelde kalırız, ne olacak...

Kader : öyleyse gelirim ben de tabii

Selim : bu saatten sonra kimse engel olamaz canımın içi, sen kendi soyadından vazgeçtin, Karahanlı oldun, ben seni el üstünde tutmaz mıyım?

Kader : tutuyorsun zaten Selim'im... bana ağabeyim bile bu kadar güzel bakmadı...

Selim : kurban olurum ben sana... zamanla ben sana onun yokluğunu da hissettirmeyecem...

Kader : hissettirmiyorsun zaten... sen benim kolum kanadım oldun...

Selim sevgiyle baktı karısına...

Eylülle Serkan yeni evlerine taşınmışlardı, her şey hazırdı, Serkan girer girmez kendini koltuğa bıraktı...

Serkan : ee, bir şey söylemedin, yeni evin nasıl olmuş? Hayallerindeki gibi mi? Değilse hemen istediğin gibi değiştirelim, yeniden tadilat gerekse bile yaparız...

Eylül : hayır hayır, hiç gerek yok, böyle çok güzel. Hala buranın bizim olduğuna inanamıyorum

Serkan : kendi evinin hanımısın artık... çalışanlara söyledim, sen ne dersen o olacak burada. Her işine yardım edecekler, konaktakinden tek farkı kararları sadece senin vereceğin olacak. Kararlarını sorgulayacak bir Sultan ana yok artık...

Eylül biraz gülümsedi...

Eylül : peki sen ne zaman bana yeniden güzelim demeye başlayacaksın? Günler oldu Serkan... yeni evimize taşınırız, her şey güzel olur sandım ama görüyorum ki değişen pek bir şey olmadı...

Serkan : çünkü sana kırgınım... hala biraz kırgınım Eylül. Evet yanımda olman çok güzel, çok mutluyum ama beni çok üzdün Eylül... evet ben de seni üzdüm zamanında, kabul ediyorum ama sana her zaman inandım. Güney'i sevmememe rağmen sana hep inandım. Ama sen bunu sana defalarca söylememe rağmen seni sevdiğime bir türlü inanmadın

Eylül : inananıyorum.. tabii ki beni sevdiğini biliyorum

Serkan : inansaydın o haberler umrunda bile olmazdı. Benim için o kadının ne düşündüğü, ne istediği umrumda değil, ben seni seviyorum, sadece seni...

Eylül : biliyorum... bir hata yaptım ama yeter, kaç oy oldu. Hadi ama bu dargınlık bitsin artık

Serkan cevap vermedi...

Eylül : bak eğer şu dargınlığa şu anda son vermezsen şuracıkta doğururum oğlunu, sen bilirsin...

Serkan kahkaha attı...

Serkan : bu şekilde istediğin an doğurabileceğini sanmıyorum Eylül...

Eylül : öyle bir yaparım ki, şaşarsın... valla doğururum hemen burada...

Serkan : tamam, sakin ol güzelim, gel bakayım, otur şöyle yanıma...

Eylül de gülümseyerek Serkan'a sokuldu...

Düşündüm de, bugün üçüncü bölüm gelebilir 🙈 ne dersiniz? gelsin mi? 😜

Hazan ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin