🥊💪🏻1💪🏻🥊

1.2K 18 1
                                    

Pov Fay

"fay!" hoor ik me iemand van de weeshuis schreeuw. Het is een van de begeleiders. jes. Het is gelukt. Even voor de duidelijkheid voor jullie. Ik zit al ongeveer 15 jaar en ik ben 16 jaar. Ik heb hier zo beetje controle over dingen die hier gebeuren dus ook pranks want er nu ook gebeurt. Ik had een bak met verf op de deur gedaan. Nathasa komt binnen. Ze zit onder paarse verf.

Ik schiet in de lach

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik schiet in de lach. Wauw de beste prank die ik ooit uit gehaald. Ik maak een foto en zet hem op insta

Beste prank die uit ik ooit uit gehaald😂 volgende week weer een nieuwe denk ik

@lenneke: omg dat ze je jou nog geen straf heb gegeven daar

@cash: wel goeie

@zack_0158: cash hij komt er mee weg en jij niet

"Hier je telefoon en tekenspullen." zegt nathasa boos. Ze pakt me telefoon uit me handen. "Hey. Is het nou zo erig?" "Ja! Elke prank is erig daarom een week geen telefoon en teken spullen." zegt Nathasa en pak ook me tekenspullen. Dit meen je niet. Alex komt me kamer binnen lopen. "Weer iets uit gehaald." "jup en nu is mij telefoon en tekenspullen afgepakt." "Nee niet je tekenspullen." "Jammer genoeg wel voor hun." "Darma van 2015 komt back. Evaluate! Alle kinderen moet gereet zijn!" roept Alex door de gangen. Ik trek hem binnen. "Shut up! Zo Lang Jij mij helpt om dingen te regelen." zeg ik en steek me hand uit. Hij neemt mij hand. "Deal en als jij die regel breekt. Maak je bekent op je prank account." "Deal!" zeg ik.

Er gaat een bel. Ow kut. Er komen mensen kijken en een deur zit onder de paarse verf. AG ja dan moet ze niet door die deur komen. Alex en ik lopen naar beneden. Veel kinderen maken foto's van die deur. Hun weten eigenlijk dat ik die account heb maar de begeleiders niet. Alex duwt me veder. "Waarom? Ik heb geen zin." "Ik zag je kijken. De ondeugend ogen. We gaan het nu niet doen." "Nou. Waarom weet je dit altijd." "Lever die zakjes in en je krijg het later.". Ik zucht geïrriteerd en lever toch me zakjes met gooi verf in. Altijd leuk om die dingen mee te nemen. Je weet nooit als het saai is. Ik lever bijna al mij zakjes in. Op 2 na.

We komen in de zaal. Er staat een vrouw. Ze ziet er rijk uit. Jes ik kan gelukkig niet geadopteerd worden door die vrouw. Even later komt ook een man samen met een van de mannelijke begeleiders. Het is Robin. Robin glimlacht naar me en zegt iets tegen de man. De man glimlacht naar mij. "Fay!" hoor ik Nathasa roepen. De heeft een lekker heumer. Not dus. Ik loop glimlacht naar haar toe. Alex is zo slim om met die vrouw te gaan praten. "Wat is er?" "Je gaat straks die verf op ruimen." "Is goed." Ik pak snel gooi verf en gooi op haar. Meteen daarna ren ik naar de anderen kant. Ik hoor paar kinderen lachen en natuurlijk Robin ook. Zelf die man en vrouw lacht. Dat is nieuw. Meestal kijken ze me raar aan. De man komt naar me toe samen met Robin. "Dit is Fay. De leider eigenlijk hier en de dondersteen hier." zegt Robin. Het lijkt wel een koopjes markt.

"Hoi fay. Ik ben Bart en dat is mij vrouw Ellis." zegt hij en geef me een hand. Robin moet glimlachen en kijkt me wel trots aan. "Dus jij hebt het hier zo beetje de leiding." "Zo kan je het zeggen." "Hoe jij van grappen uit halen?" "Ja. De leiders krijgen daar het meeste last van. Er is wel een keer geweest dat het heel erig werdt het wordt ook wel de darma hier genoemd." "En daarna?" "En sind die mag er geen tekenspullen af gepakt worden." vult Robin aan. Ow hij weet niet dat er een tweede drama aan komt. "Fay!" "Oeps. Ik moet gaan." zeg ik snel. Alex kijkt me boos aan. Ik ren naar hem toe en gooi me gooi verf over hem geheen. "FAY!" roept Alex boos. Kut weg wegwezen. Ik ren door de gangen met Alex achter me aan.

"Goed. Jij wint dit keer." roept hij. Zo leuk. Mensen weten als het terug doen wordt het erger. Bart en Ellis komen aan lopen. Genieten ze nu hier van. We zijn ongeveer bij de deur die ik nog moet schoon maken. Ik heb ook wat muren mogen schilderen. Echt super gaaf om te doen. "Die deur is heel mooi paars geworden." hoor ik die vrouw zeggen. "Dankuwel. Het is van een prank geweest." De vrouw kijkt me verbaast aan. "Ben jij de eigenaar van prank_gek?" "De enige echt." "Wow." zeggen ze alle twee gelijk. Alex en ik schieten in de lach. "Doet hij ook mee?" "Nou. Het grote deels is van mij. Soms als er wat handen nodig zijn is hij er." zeg ik simpel. "Okay. We zie jullie later." zegt Bart.

*skip wat tijd*

Alex en ik zitten in onze kamer. We praten over alles en nog wat. Alex zit hier korter maar is wel ouder. Hij is 17 en moet sowieso zware klusjes doen. Hij wordt over 5 maanden 18 jaar en moet dan van de weeshuis af. Zelf werk zoeken en dat soort dingen. Hij is nu al aan het studeren. Ik daar in tegen zit ik op de havo en zit in de 3e. Ik ben 1 keer blijven zitten. Voor de rest is er niet veel gebeurd. Ja alleen dat Alex korter zit dan mij. Ze zeggen dat ik als baby heel moeilijk was. Ik weet ook niet waarom. Er wordt aan de deur geklopt. Bart en Ellis komen binnen met Robin. Okay. "Fay en Alex dit zijn nu jullie pleegouders." "Wow. Dat jij zo ouder jongen adopteerd." hoor ik Alex zeggen. Ik geef hem een stoot. Hij snapt hem. "Sorry. Ik was verbaast. Ik bedoel. Ik ben bijna 18 jaar." Ik schiet in de lach door zijn verbaast opmerkingen. Omg dit is gewoon geweldig. Kijk hoe Alex straalt. "En hoe zit het met Fay." "Wacht wat?" "Het zijn ook jij pleegouders."

Okay. Wft. Ik ben een probleem kind en dan wilt iemand me adopteren. Ik blijf stil. "Dit is nieuw voor haar. De leidingen zeiden altijd dat ze een probleem kind is. Het is soms waar maar als je haar goed kent is ze gewoon een meisje." "Door hebben we haar ook geadopteerd." hoor ik iemand waag zeggen. Ik kan niet normaal na denken, kijken of hoor.

🥊💪🏻💪🏻🥊🥊💪🏻💪🏻🥊🥊💪🏻💪🏻🥊🥊💪🏻

1100 woorden. Ik hoop dat jullie het worden

Byee xx

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu