🥊💪🏻15💪🏻🥊

297 9 0
                                    

Pov Cash.

Fay gooid de bal naar Harm. Raar. "okay." zegt Harm. Harm is best wel goed in voetbal alleen straatvoetbal is zijn zwakte. De voetbalgroep zit bij het groepje van Nathalia. Vreemd. Ze praten met ze alleen en woedige Fay aan. In de pauze zat Fay bang om zich heen te kijken. Ryan probeerde haar wat te kalmmeren maar lukt niet. Nu lijkt er alsof er niks aan de hand is. Er wordt afgefloten. Harm begin uitdagend. Fay heeft al snel de bal afgepakt. Harm probeert af te pakken. Op nadruk probeert. Fay doet straatvoetbal trucjes. Harm wordt geïrriteerd en probeert Fay een goede schouder duw tegeven voor dat hij kon scoord Fay.

Hij zag het niet aan komen en duwt haar perongeluk. Ze valt bijna om maar red zichzelf om Harm naar beneden te trekken. "Fay niet doen!" "Hij duwde mij en dan mag ik mezelf niet redden." Ze loopt boos naar haar goal. Ham is al ondertussen op gestaan. Harm pakt de bal en wacht op het fluitje. En zo scoort Fay de ene doelpunt op de anderen. Ze is het beste in straatvoetbal. 4-0 voor Fay en komt 5 minuten pauze er bij. Harm is er even blij mee. "Hoe kan ze zo goed zijn?" "vraagt je het aan ons? Je wordt in gemaakt door een meisje en Ryan is er bij." "Waarom ben ik slecht in straatvoetbal?" "omdat je het niet kan." zeg ik. Ik zie ineens Zack naar de kleedkamer rennen en terug komen met een flesje sportdrank. "Fay je moet zuiker binnen krijgen." "ik moet helemaal niks!" ik hoor in haar stem zwakte. Ik ga naar de docent. "Wat is er Cash?" "Er is iets met Fay." Hij kijkt Fay's kant op en loopt er naar toe.

Pov Fay

Ik voel me een beetje duizelig. Ik heb ook nooit zo intens gespeeld. Ik reageer op niemand. Ik zie Zack weg ren. Hij komt terug met een flesje sprot drank. Daar zit tering veel zuiker in en ik wel zo veel mogelijk zuiker vermijden. "Fay drink dat ff." "Nee zit zuiker en ik hou niet van zuiker." "Fay je moet zuiker binnen krijgen." "ik moet helemaal niks." "Fay luister naar hun. Ja ik weet dat je veel op moet letten met je privé gedoe maar dit is voor je gezondheid." Ik schud nee. Ik heb er geen zin. De docent komt naar ons toe.

Zack fluistert iets in zijn oor. "Fay je drinkt dit en dan mag je pranks altijd uithalen." Ik kijk Zack verbaast aan. Hoe weet hij dit. Hij playback 'leg ik straks uit. "Fay nu of je krijg straf van die roze verf." Ik neem geïrriteerd het flesje aan. Ik drink er uit. Ik probeer het zuiker vergeten maar lukt. Ik heb de helft van het flesje op. "drink straks dat op. Laat het even zakken." zegt Zack. Ik wordt ineens geknuffeld door Ryan. "Goed zo." fluistert hij. Hij weet dat ik helemaal geen zuiker binnen wil krijgen. Ik eet daarom ook zo weinig. Na 3 minuten zitten sta ik op.

"Straat meid doe je best." "zal ik doen." zeg ik. Ryan pakt zijn camera. Ik krijg weer de bal. "Harm meid hier. Je hebt hem weinig gehad." oehh die moet pijn doen. De docent schud lachend zijn hoofd en blaas op het fluitje. Harm begint op me af te rennen met de bal. Ik loop er naar toe en pak soepel de bal af. Ik loop rustig door omdat Harm niet heeft gemerkt. Ik hou de bal hoog. Pas vlakbij de goal komt er echt achter. Hij rent me af, ik schiet de bal naar de goal. Ik voel dat iemand me aan stoot. Ik val keihard op de grond. "Fay!" hoor ik iemand. Ik probeer om hoog te komen. Ik voel een hand op me rug en op me hoofd. "ogen open houden Fay. Niet weg zakken."

Pov Nathalia

Fay houd de bal hoog. Harm is echt dom. Hij rent op Fay af. Fay ziet het en schopt de bal richting de doel en blijf zelf staan. Harm bots hardt tegen Fay waardoor Fay op de grond valt. Haar hoofd eerst. "Fay." roep ik en ren er naar toe. Docent ren er ook heen. Fay probeert omhoog te komen maar lukt niet. De docent helpt haar en bekijkt haar hoofd. Ik zie dat Fay haar ogen dicht wil. Ik tikt de docent. "ogen open houden Fay. Niet weg zakken." Zegt hij. Fay heeft er moeite mee. Ryan komt er aan lopen. "Ik breng haar wel naar het ziekenhuis." Zegt hij en tilt haar op. "Jezus Fay je meer gaan eten. Je bent gewoon een verfje. Rij je mee Nathalia?" ik knik. Ik pak me telefoon. De docent geeft een briefje aan mij. "Dit is mij nummer. Dus aan niemand geven en alleen vertellen hoe het gaat in het ziekenhuis." Ik knik en loopt naar Ryan toe. "Fay hou je ogen open." hoor ik hem zeggen. Ik loop naast hem.

We stappen in zijn auto. Ik ga achterin om Fay in de gaten te houden. Ik zie een man naar ons staren. Ik zie een tattoo op zijn arm. Fay had die getekend. "Ryan wie is die man?" "Haar vader. Doe je gordel vast en die van Fay we gaan race." zegt hij. Net wanneer me gordel vast heb rijd Ryan snel weg. "Ryan doe rust!" "sorry kan niet." Hij doet een oortje en belt iemand. "Hey Bart.... Euhh Fay moet naar het ziekenhuis omdat ze keihard op haar hoofd is gevallen bij lo. Ze was een wedstrijdje aan spelen 1 tegen 1 omdat ze voor een vriendin op kwam. Dat meisje was boos en daagde haar uit om tegen iemand te voetballen. Dat meisje had een jongen uit gekozen en die botsen tegen haar aan."

Ik zie dat Fay haar ogen weg zakken. "Fay kijk me aan!" Ze probeert het maar ik denkt niet dat ze het red. "Ryan ik denkt dat Fay het niet lang kan vol houden. Ze zakt steeds weg." zeg ik lichtelijk paniek. Ryan is even stil. "Dat is dat meisje waar ze voor op kwam. Nathalia heet ze." Hij is weer even stil. Ik let weer op Fay. "Nathalia leg Fay's hoofd op jou schoot. Bart zorgt dat ze meteen wordt geholpen en ze mag haar ogen dicht doen." Ik doe wordt Ryan zegt. Fay probeert om te kijken. "Het is goed. Je wordt zo geholpen." fluister ik. Ze wilt toch kijken. Ik krijg berichtjes binnen.

Gurlss 💪🏻💪🏻and boys😒

Scgatje💕❤️: hoe gaat het met Wolfke?
Jammie😝: Thomas! Ze heet gewoon Fay voor ons
Scgatje💕❤️:  okay maar hoe is het met haar?
Me: ze ligt nu op me schoot en heeft moeite met haar ogen open te houden. Laat nooit Ryan rijden als Fay's ouders in de beurt zijn.
Star⭐: hoezo?
Me: het net dat je in een race zit.
Star⭐: 😂😂
Krijnen😒: Harm heeft een zware straf en Ryan's camera ligt op me kamer

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu