💪🏻🥊22🥊💪🏻

251 6 0
                                    

Pov Fay

Ik hoor een toeter. Meteen zit ik recht op. Ik zie Alex in me kamer staan. Ik gooi een kussen tegen zijn kop. Ik zie dat Sterre, Loes en Nathalia ook net wakker zijn. Ik schiet in de lach. Ik pak een koffer en gooi paar kleren. Ze kijken me vragend aan. "Ik ga 3 weken eerder slapen bij het internaat." "ohhh vandaar." zegt Nathalia lui. "Hoe kan je in de ochtend zo actief zijn?" vraagt Loes gapend. "In het weeshuis had ofzo 30 minuten voor je ochtend routine." "voor jou 15 a 20 minuten." "Dat komt omdat ik geen zin heb." "Vast ja." "Ga nou me kamer uit." "Okay doei."

We doen allemaal onze nieuwe outfit aan. "Fay doe die jurk aan." zegt Nathalia. Nathalia gooid de jurk tegen me hoofd. Ik leg de leger oufit in me koffer. Ik trek me jurk aan met me witte snickers. "euhh Fay je plek is gestegen in punten." "AG houd toch op met die lijst. Het is gewoon een kut lijst. Ik sla die gene tot moes als ik weet wie het is en wie er allemaal gebruik maken." "Nou je kamergenoot is er een van." zegt Loes.
"Okay en nu ga vertellen hoe jij weet dat we naar Curaçao gaan." Ik zucht. "Cash zijn vader heeft mij een opdracht geven. Ik moet Cash zijn zusje vinden. We hebben een bepaalde plek afgesproken en tijd. Ik heb de bal van zijn zusje." Ik loop naar een kast toe en laat hem zien. "Dat is de bal. Ik moet er goed op passen. En het mag niet beschadigd raken. Ik heb daarom iets glansig over heen gedaan dat er geen verf af gaat." "Wow." zeggen Loes en Sterre. We gaan veder met klaar maken.

We komen aan op school. Ik zie de jongens aan komen lopen. "jo Gurllss." schreeuw Levi. "Wat heefd iedereen met schreeuwen?" vraag ik. "moet jij nodig zeggen." "Je hebt gelijk." Ik geef Bart een kus op zijn wang en stapt uit. Ik doe de kofferbak open. Iedereen pakt haar tas uit. Ik pak me koffer er uit. De jongens staren me aan. "Wat?" vraag ik. "volgens mij vinden ze de jurk staan." Ik schud lachend me hoofd en ik zie Bart weg rijden. Ik zwaai nog naar Bart. "Zullen naar binnen? Dit wordt ongemakkelijk." zeg ik. Iedereen knikt. Ik loop voor op. "Ik loop meteen door me kamer." "ik help je ff." zegt Nathalia en geeft Thomas nog snel een kus. We lopen de kamer binnen en Nathalia wil door lopen maar ik hou haar tegen. Ik was boven naar de deur. "Wat ga je doen?" ik antwoord niet en duw de deur open met de koffer. Er valt een bak met verf naar beneden maar ik vang en optijd dat niks vies wordt.

"Ik was bijna vies. Gelukkig heb ik jou." "I know." zeg ik en geef haar een knuffel. "Ik heb een idee." Ik zet me koffer binnen en loopt naar de deur van Cash. "Cash!" schreeuw ik nep boos. Ik hoor wat gerommel in zijn kamer. Even later komt hij er uit. Meteen gooi ik verf over hem heen. "Fay!" schreeuw hij. Dan ziet hij mij in de jurk. "Je heb geluk dat je die jurk aan heb." "Thx." en ik loop terug. "Okay nu snap ik waarom mensen geen pranks bij me uithalen. Ik zie als gewoon." zeg ik lachend. Ik zie dat Nathalia bezig met me koffer. "Meid dat moet je niet doen." "Doe ik wel." "Hey zijn mij kleren. Laat mij dat doen." Ik pak kleren en stopt ze in de kast. Na zo 10 minuten zijn klaar. Ik wel me kamer uit als ik Cash zijn boven lichaam. Ik loop meteen terug. Ik hoor hem grinken. "Paard!" roep ik. Nathalia trekt me de kamer uit. Omg die Sixpack. Nathalia trek me snel de kamer uit.

"Stikem vond je die Sixpack leuk." "ik?" "Ja, jij." "misschien wel maar het is zo raar." "Want? Je zit dat ook als je gaat zwemmen." "ik heb niet vaak gezwommen. Alleen afgezwommen. En soms in het zwembad bij het weeshuis als het rustig is. Ik ben spactie in het water." "Dat is iedereen we gaan woensdag zwemmen met onze mentoor de hele dag." "Zeg je nu pas." "Ow ja je zit niet in de klassen app." "gelukkig heb ik een bekinni bij." We lopen door de gangen. Ik wordt veel aangestaard en wordt gefluister. We komen aan bij het groepje. Ik zie dat de voetbal jongens er bij staat. "Staatmeid." zegt de jongen. Volgen mij Justin. "Hey." zeg ik ongemakkelijk. Veel mensen staren me aan. Ik voel me ongemakkelijk. "Ik haat dit." zeg ik uit niks. "Hoezo?" "Mensen kijken me aan. Ik het gevoel dat ik moet kotsen." "Dat heb je toch al een keer gedaan of was dat een smoesje omdat je vind dat je niet kan zingen." hoor ik haar achter me. Ik loop van me groepje weg en doe moe oortjes in.

Ik loop naar me kamer. Ik bots tegen iemand aan. "Sorry." mompel ik en wil veder lopen. Ik wordt tegen gehouden. "Wanneer negeren we kamergenoten elkaar." zegt hij terwijl hij me oortjes uit. "Laat me gewoon met rust." "Wow bot." "Laat me gewoon. Ja ik kan er niks aan doen dat jou zusje in Curaçao zit!" "Komt door de oude kut baas van me vader ja!" "Ik heb verhalen van je gehoord! Van je oom waarom je nu zo doet! Ga veder met voetbal!" "Dat is mij zusje ding." "praat er dan gewoon over! Dat helpt!" ik wordt vast gepakt en naar de kamer geduwd. Onze kamer dus. "Ja door dat de ouders van Wolfke haar weg hebben gedaan en ineens terug willen. Dreigen ze mij zusje om haar te krijgen. Ze durven zelf niet!" "Ze durven het wel om haar te stalken." mompel ik heel zacht.

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu