Pov Fay
Ik loop het gebouw weer binnen. Het voelt zo raar dat ik weet dat er iets voor me wordt georganiseerd wat ik niet door mag hebben. Ik ga overmorgen mee met Alex, Tessa en Ryan naar een jongens weeshuis. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het daar is. Cash komt op me af lopen. "Sind wanneer draag je navel truien?" "Wel sind ik uit ben geweest." zeg ik. Cash moet lachen. We lopen naar onze groep. "Zo kleine een navel trui." "Ja." zeg ik. Emma kijkt me vuil aan. "Hoer." mompelt ze. "Zeg je nou dat jij dat bent want ik snap het wel dat je een hoer bent. Op zoek naar liefde die je nooit krijgt. Tja." zeg ik. Emma wordt rood. "Ik ben naar Adam." zeg ik snel en loop weg.
Nou ren. Ik spring op Adam's rug. Adam ziet het niet aan komen en valt met me. "Hey kleine." "Iedereen vind me gewoon klein." zeg ik nep boos. Adam moet lachen. "Kom ga van me af." "Is goed." Juul komt aan lopen. "Ik ben naar de wc." zeg ik snel en loop de zaal uit. Ik zucht op gelucht. Na een paar minuten ga ik terug naar Adam. Juul staat er ook bij. Ik slik wel even maar ik sta er toch bij. "Fay het spijt me van de weekend wat ik deed en allemaal zei. Ik was dronken en jaloers." "Het is al goed." zeg ik. "Mag ik je een knuffel geven." Ik knik. Juul geeft me een knuffel. "Ik wist niet dat je werdt gepest." fluistert hij. Ik knik zacht. Er worden dansers naar voren geroepen. Uiteindelijk wordt Adam en Eva op geroepen. Ze zijn goed. Heel goed.
Na Adam en Eva worden er 2 nieuwe op geroepen. Na hun worden Hugo en Emma op roepen. Hugo kijkt niet blij. Ik kijk bezorgd naar Hugo. Hij knikt naar Emma. Ik knik. Ze beginnen te dansen. Ik moet ik de lachen schiet hoe slecht dit is. Ik ga achter Juul en Adam staan. Als hun klaar zijn zucht ik op gelucht. "Waarom stond achter ons." "Ik schoot bijna in de lach. Ik weet hoe goed Hugo kan dansen alleen nu. Facking slecht." Cash en ik worden nu naar voren geroepen. "schoot je nou bijna in de lach?" "Yup." "snap ik." zegt Cash. We knikken alle twee.
Alleen van Sean en Kacyee
"Cash." schreeuw ik wanneer hij me op tilt. Hij moet lachen. We lopen naar onze groep. "Dat was zo goed. Echt een van de beste. Adam en Eva zijn ook heel goed." zegt Sophie. Romeo en Hugo maken een in stemmende geluid. "Het was okay." zegt Emma. "Ze deden anders heel goed met hun gezicht uitdrukking." hoor ik Adam zeggen. Ik kijk hem blij aan. Jasper komt er bij. "Em Fay stoppen. Ik weet niet waar jullie van last hebben maar dit hoort niet als een groep te zijn." zegt Jasper. Ik kijk hem boos aan. Jasper kijkt me spijtig aan. Hij weet hoe Emma over me denkt en ik kan soms me mond er niet over houden. Ik spring op Romeo's rug. Ik ben moe. Ik hoor mensen lachen.
Ik sluit even me ogen. "Hey kleine. Niet is slaap vallen he." "Ik ben gewoon moe." mompel ik. Romeo kijkt me verbaast aan. Mensen krijgen allemaal een envelop. Cash krijgt die van ons. Hij maakt hem open. "Fay je gaat niet blij worden." Ik kijk Cash vragend aan. "Birdbox challenge." zegt hij. Shittttt. Ik leg me hoofd op Romeo's schouder. "Kom op kleine je kan dit wel." "Jullie hebben makkelijker." "Ze hebben jou en Cash niks voor niks gekozen met de birdbox challenge. Alleen de goede danser krijgen die." zegt Jasper. Emma kijkt hem boos aan. "Ik ga kijken wat Eva heeft gekregen." zegt Adam en loopt richting Eva met Juul. Ik ben eigenlijk blij dat die twee goed hebben gemaakt. "De dansers mogen morgen om 8 uur 's avonds weer hier zijn. De dansers die de birdbox hebben als challenge moeten hun blinddoek op halen hier." Ik kijk Cash smekend aan. "Is goed ik haal het wel." zegt Cash. "Jehheee." zeg ik blij.
Als Cash terug is begint Jasper te praten. "Okay. Romeo en Sophie komen meteen mee om te oefenen en ik help hun dan. Dan wil ik hugo en Emma om 10 uur 's ochtends komen en dan Cash en Fay om 5 's middags komen." "We hebben dan niet genoeg tijd Jasper." zeg ik gestressst. "Geloof we krijgen het op tijd af. Ik knik. "Ik zie jullie morgen. Ik ga naar huis en ik bed liggen." zeg ik en loop weg. Ik hoor iemand achter me lopen. "Gaat alles wel goed Fay?" hoor ik Jasper. Ik schud me hoofd. "Kom hier." zegt Jasper en opent zijn armen. Ik geef hem een knuffel en barst in tranen uit. "Meid het komt allemaal goed. Je bent de sterkste meid die ik ken en waarschijnlijk die heel jou vrienden groep ken. Ook Cash erbij." zegt Jasper om me te kalmeren. "Jas?" "Ja?" "De dag dat ik uit ging met Adam." Ik slik even. "Heb ik zelfmoord geprobeerd te plegen." zeg ik zacht. Ik huil in Jasper shirt.
"Fay." mompelt Jasper. "Wat werdt te veel voor he?" Ik knik. "Ik ben blij dat je dit tegen me verteld. Ik ga wat meer op Emma letten als je het niet erig vind." Ik knik weer. "Ga naar huis kleine." "Is goed. Tot morgen." zeg ik en laat Jasper los. "Tot morgen meid." zegt hij. Ik loop naar me motor en rij naar huis.
"Aceeee!" roep ik door de woonkamer. Ace komt aan lopen. "Wat is er?" "Morgen ben ik bereid om de waarheid te vertellen." zeg ik. Ace kijkt me vragend. "Met wat er gebeurt is bij Adam." zeg ik. Ace kijkt me trots aan. Ik moet geeuwen. "Volgens mij duik je je bed in." "Als je het niet erig vind doe ik dat nu meteen." "Ga naar bed." zegt Ace. Ik knik en loop naar me kamer. Ik krijgen berichtje via insta. 'Je bent echt facking lelijk. Je lijkt op een hoer. Je bent ook eens nog te dik om te dansen wat je niet kan.' het berichtje heeft gewoon gelijk maar ik gereageer er niet op. Ik kleed me om en ga in me bed liggen. Ik val snel in slaap.
JE LEEST
What's go wrong
Teen Fiction"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...