Pov Cash
Vandaag hebben we weer wedstrijd. Ik zag aan Fay's gezicht dat er iets is maar wat dat weet. Jasper zag dat ook maar voor de rest deed Fay gewoon. Ik vertrouw het toch niet. We komen aan het gebouw. Er lopen nu wat bewakers rond. Waarschijnlijk voor Fay. We horen een motor aan komen. Ik zie Fay bij iemand anders achterop. Als de gene zijn helm af doe zie ik dat het Ace is. Fay lijkt gespannen. Ik zie dat Adam een beetje rond zich kijkt. Als hij Fay ziet kijkt hij een beetje opgelucht en loopt op Fay en Ace af. Adam geeft Fay knuffel. "Ben blij dat je zichzelf niks aan heb gedaan." "Niet te hard. Niet iedereen hoef dat te weten." zegt Fay snel.
Ik loop op hun af. "Fay we gaan overmorgen shoppen." zegt Adam. "Hey Cash." Zegt Adam. "Heb je gehoord wat Adam zei?" vraagt Fay voorzichtig. "Ja sorry." "Geef niks. Ik moest gewoon dat niet proberen." zegt Fay. Ik zucht. Ik zie dat Fay op het punt sta om te huilen. Ik kijk even de jongens die met elkaar aan het praten is. Ik loop naar Fay toe en geef haar een knuffel. Fay slaat haar kleine armen om me heen en barst in tranen uit. Ik maak een sussend geluid. Fay wordt wat rustiger maar blijft in me armen staan. Dat voelt fijn. Net zo fijn toen we nog een relatie hadden.
Pov Hugo
Ik praat met Romeo. "Jongens." we reageren niet op Sophie. Waarschijnlijk weer iets wat schattig is. "Jongens!" "Niet nu Sophie. Geen schattige dieren filmpjes!" zegt Romeo. Ik knik. "Dit keer is het geen dieren filmpje maar Fay die vrijwillig Cash knuffel!" zegt Sophie. "Rode dagen?" "Nee!" zegt Sophie en pak onze hoofden. Ze draait hem naar Cash en Fay. Me mond zakt op. "Hoe?" "Alsof ik het weet." "Ja." "Nee!" "Fay wou er eerst met hem te maken maar ineens knuffel ze hem terug." "Misschien had ze een knuffel nodig." zeg ik. We worden in ons gezicht geslagen. "Romeo heb je dat filmpje nog van Fay en Cash?" "Dat Fay en Cash heel raar waren aan het dansen?" "Ja." "Die heb ik." "Mooi. Die kunnen straks gebruiken." zegt Sophie en kijk naar de bimer.
Pov Cash.
Fay en ik worden op geroepen.
Fay en ik moeten lachen. Ace staat er ineens niet. We lopen naar Adam. "Waar is Ace?" "Hij werdt gebelt door het ziekenhuis. DNA test ofzo." zegt Adam. Fay loopt de zaak uit. Even later komen ze alle twee met een grote glimlach op hun gezicht. Fay rent naar Jasper toe en vertel hem iets. Hij is ook blij zo te zijn en geeft haar een knuffel. Ace komt naar ons. "En?" "Het was zo als we hadden verwacht." Ik kijk hun raar aan. "Fay en ik zijn tweeling." zegt Ace. "Ik ben blij voor jullie." "Bedankt maar je kent Fay al langer dan 3 jaar." "4 jaar maar. Als je echt alles wil weten moet naar Romeo en Alex gaan. Zij zien alles wat met Fay is. Romeo heeft haar..." veder kom ik niet want er wordt ineens een dans video af gespeeld. Van Fay en mij. Dat was 3 weken na dat gevangen zat.
Fay en ik kijken elkaar raar aan. "Was Fay echt zo dun geweest?" hoor Adam en Ace tegelijk zeggen. Yup je zag haar botten nog goed. Ik slik. "Dat was maar had een reden." de jongens kijken me vragend aan. "Ik kan dat echt niet vertellen. Ookal was het wel in het nieuws geweest maar je moet het van Fay zelf horen."
Fay en ik zijn nu bezig om binnen een kwartier een korte dans in elkaar aan het zetten. Het lukt een maar niet al te goed want Fay wordt elke keer gestoord. "Ik ben even naar de wc." zegt Fay en gaat weg. Ik zie dat Jace de zelfde richting op gaat. Ik loop maar ook die richting op. Ik hou Jace goed in de gaten. Ik zie dat Jace staat te wachten voor de meisjes wc. Ik hou hem op de afstand in de gaten. Als Fay naar buiten loopt wordt ze meteen tegen de muur gedrukt. "Je komt niet vanaf me." zegt Jace en slaat in haar gezicht. Hij wilt nog een keer in Fay's gezicht maar ik pak zijn arm. "Een beetje zielig dat een meisje gaat slaan he." zeg ik. Ik draai Jace zo dat Fay weg kan. Fay stapt weg. "Cash laat het maar. Kom." zegt ze en trek me mee. Ik knik en ga met haar mee. We worden naar voren geroepen.
JE LEEST
What's go wrong
Teen Fiction"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...