Pov Cash
Ik loop het gebouw binnen waar we de wedstrijd hebben. Dan mogen we naar Amerika. L.A om precies te zijn. Fay is daar ook maar ja. Ze wilt mij inelk geval niet zien. Meestal als ik naar de star riders. Is Fay meteen weg. Ik haar hart gebroken. Ik zie dat we geen vrienden of een relatie als ze aan de andere kant van de wereld. Misschien had ik niet zo moeten reageren tegen haar.
"Cash?" "Mmhhh?" Fay gaat recht op zitten op bed. Ze ziet er zenuwachtig uit. "Wat is er schat?" "Je weet wel die finale." "Ja hoezo?" "Ik heb 2 reden mee gedaan aan de wedstrijd." "Wat dan?" "Jace inmaken en er waren 3 voetbalscholen die in ons intersennen hadden. Ze zijn gekomen. En willen 4 mensen daar hebben." "Ow." Wat wilt ze zeggen. "Wat bedoel je er daar mee?" "Ik ben een van die vier." mompelt ze. "Wie zijn die anderen?" "Zack, Justin en Harm." zegt ze. Ze probeert normaal over te komen maar dat is ze niet. Ik kijk haar ongelovig aan. "Waarom vertel je me dit nu pas?" "Wist ik of ik uit werd gekozen. Iedereen die volgend jaar naar 4e gaan naar Amerika met school." "Ben jij hier nog?" "Nee. Ik ga na de vakantie naar Amerika en daar veder met voetbal." "Dus je laat vrienden en mij in de steek?" "Nee. Ik ga alleen daar tijdelijk wonen om daar te voetballen." "Je laat me gewoon in de steek!" "Ik laat jou helemaal niet in de steek!" "Je gaat aan de andere kant van de wereld! Egoïst!" "Cash! Ik ben van als wat maar ik ben geen egoïst! Ik had hier facking moeiten mee om dit je te vertellen hoor!" "rot toch op!" "Is goed! Maar ga dan niet bij komen dat je me mist Cash! Doei en misschien tot nooit meer!" zegt ze en loopt me kamer uit. Ze gooid de deur tot mij verbazing zacht dicht ik hoor dat ze sleutels neer legt. En dan uit onze kamer gaat.
"Gaat het?" Ik schud nee. "Weer aan die ruzie he." Ik knik. Romeo slaat een arm om me heen. "Bij Fay kom je altijd moeilijk binnen maar jij kwam er makkelijk binnen en dat ze wat hoor. Ze houd van je. Ze heeft tot nu toe nog niemand anders gehad en ik weet van Helya dat ze een slot heeft op de deur van haar slaapkamer." "Hoezo?" "Ze was bijna aangeramt. Ze wilt niet in een kamer zijn met hem." "Kunnen jullie op houden over die hoer." "Sorry wat?" "Dat jullie op houdt over die hoer." Ik stap naar voren. Romeo houd me tegen. "Laat haar maar. Ze is niet het niet waard." fluistert Romeo. Ik knik. We lopen naar de rest van de groep. "Klaar voor?" Ik knik.
Er moet 3 jongens zijn.
We lopen aan de kant. "Het ging lekker." "Inderdaad Sophie." zeg ik. "Wat ga we in die 10 minuten doen? En Sophie gaat weer op haar telefoon." zegt Emma geïrriteerde. Ik voel dat ik een berichtje binnen krijgt.
Je mis haar of niet?
Ik weet het niet
Ik heb je gezicht gezien toen Romeo dat tegen jou zei over Fay. Ik weet dat je van haar houd
Ze wilt me niet meer zien
Je krijgt haar vertrouwen terug
Ik heb haar pijn gedaan. Ik weet sommige dingen via Harm maar ze wilt niks met mij te maken.
Ik ga er persoonlijk er voor zorgen dat ze je vertrouwd. Je hebt spijt
Ik heb haar een egoïst genoemd. Dat is ze juist nietIk kijk Sophie aan. Ze zucht en gaat naast Hugo zitten. Ik ga naar Fay's insta account. Damn. Ze eigenlijk wel hot bezig. "Cashie?" Kan die hoer niet haar bek dicht. Emma komt op me schoot zitten en legt me telefoon weg. Ze drukt meteen haar lippen op de mijne. Ik duw haar van me af. "Waarom heb je zoveels tatoeages?" vraagt Sophie. "Betekenissen." "voor elke een."
"Deze staat in de teken van Wolfke." zeg ik. Hun weten wie dat is maar Emma niet. Ik wijst naar me onder arm.
"deze is dat alles op zijn plek valt. Ik kreeg het idee in curaçao." zeg ik. En wijs naar me anderen onder arm. "Hoezo dan?" vraagt Emma. "Daar heb wil ik er niet over hebben." "Heeft het met die bitch te maken van een Fay." "Sorry wat?" zegt Hugo ongeloofig. "Wat hebben jullie met haar? Ze is gewoon een hoer." "En jij bent de lelijkste baviaan." zegt Sophie. "Ga veder met je tagoeages." vult ze zich zelf aan.
"Ga lekker strippen man." iedereen moet lachen door Hugo's opmerkingen. "Deze is voor me zusje." Ik doe me shirt weer aan.
"En deze vind ik gewoon mooi. Ik was dronken toen." "Gast je bent de 9 van de 10 keer dronken." "I know." "Dames en heren. We hebben 2 groepen de mogen naar Amerika." wordt er om geroepen. We gaan staan. Er staan 5 groepen. Dus wij kunnen het niet zijn. "De eerste die mee naar Amerika gaat zijn de moonstar girls!" Ierdereen ging klappen. "De tweede groep. Ik weet niet of de mannen daar van gay zijn maar ja." "Cash is gay!" roep Sophie. Iedereen begon te lachen. Ik sla me zelf.
"Sirieus." "Iemand ging toch die opmerking niet maken." "Ja." zeggen Romeo en Hugo tegelijk. "De tweede groep die mee gaat zijn....... De star riders." We geven elkaar een knuffel. Ik wordt gebeld. Ik zie dat het me zusje is.
"jo Linds."
"Jo. Jij klinkt blij."
"Ben ik ook."
"Goed zo. Ik wil je iets vertellen."
"En ik jou iets."
"Tegelijk?"
"Sure. 3. 2. 1."
"Ik mag naar de school waar Fay zit dus in Amerika!"
"De star riders groep mag naar Amerika!"
"Wacht je mag ook naar Amerika met je dans groep?"
"Ja. Wacht je mag daar heen?"
"Ja."
"Ik zeg je een ding. Fay heeft een slecht kamergenoot."
"Henry?"
"I don't know. Hoe die gast heet."
"Is goed. Fay gaat me te minste met me om. Maar ik ga doei."
"Doei zusje." Ze hangt op.
JE LEEST
What's go wrong
Dla nastolatków"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...