🥊💪🏻16💪🏻🥊

296 7 0
                                    

Pov Nathalia

Ik zie een man op ons wachten bij de in gang. Ryan geeft Fay aan de man. De man loopt alvast naar binnen. Ryan blijf nog even buiten. Ik kijk hem vragend aan. "Ik heb gevoel dat haar ouders hier zijn." zegt hij. Hij pakt zijn telefoon. "Alex je moet met twee bewakers komen naar het ziekenhuis waar Bart werkt..... Ja haar ouders. Ik vertel je als je hier bent." Zegt Ryan. Ik loop naar binnen, ik heb geen zin dit stress gevoel. Ik zie weer die man lopen. Hij is zenuwachtig. Ik loop naar hem. "Hoi." zeg ik. De man kijkt op. Hij ziet dat ik het ben. "Hoi Nathalia. Ik ben Bart haar pleegvader. Waarschijnlijk weet je van de toe stand van Fay." "Ja. Onze vrienden groepen weten wel een beetje alleen niet dat haar ouders haar willen gebruiken. Wist je dat ze eigenlijk wolfke heet." Bart kijkt verbaast. "Heeft ze dat jou verteld?" "Ze heeft het van haar kamergenoot en die heeft het van zijn vader." "Hoe heet hij van zijn achternaam." "Volgens mij pladastijn." "Heeft hij een zusje?" "weet ik niet. De jongen is de badboy. Cash heet hij." "ik ken zijn vader. Ik ligt hem ff in." en loopt weg. Ryan en nog een jongen komen aan gelopen. Ik ga op de stoel zitten.

De jongen komt voor me staan. "Je bent Nathalia." Ik knik. Ik herken hem ergens van. "Ben jij Alex?" Hij knikt. Dan herken ik zijn ogen. Ik zoek een foto van zijn ouders en zichzelf. "Ben jij dit?" Hij kijkt naar de foto. "Dat waren me ouders." "omg mij ouders hadden vaak over jou." Hij kijkt niet begrijpelijk. "onze ouders waren vrienden." leg ik uit. "Gelukkig houden mij oudere van me. Die van Fay niet." Ik zie een traan komen bij hem. Ik geef hem een knuffel. "Je kan niemands ouders kiezen maar ik zie dat je om Fay geeft." zeg ik. Er komt een dokter naar ons toe gelopen. "Zijn jullie familie of vrienden van Fay everygreen." "Hij is familie en wij twee zijn vrienden." zeg ik. Bart komt aan lopen.

De dokter wacht even. Bart komt er bij. "okay. Fay heeft een licht hersenschudding, veel bloed verloren, te weinig zuiker in haar bloed en nog andere voedingswaren in haar bloed. Haar gat in haar hoofd is gedicht. Het moest een flinke klap zijn geweest." "Dat was het denk ik zeker. Kunnen we naar haar toe?" "Mag maar rustig." Ik knik en loop naar binnen. Ik zie Fay zitten. "Jo gurlll." "Hey. Hoe gaat het?" "Nou ik moet meer eten. Dus meer zuikers en dat vind ik niet leuk." "zuikers zijn goed voor." "Nou." "Meid je bent hard dun. Je hebt denk ik dat anorexia hebt." "Dat heb ik niet. Ik hou niet van zuiker!" "Ben je bang dat je aankomt?" Fay knikt zacht. Ik geef haar een knuffel. "het is niet erig. Ik help er gewoon er bij maar je gaat meer eten." Ik hoor haar lachen.

De deur gaat open en Alex en Ryan. "Alex!" zegt ze enthousiast. Iets te hard voor mij gevoel. "Kan je ook niet schreeuwen." "zeg de gene die twee keer gilde om Ryan." "Laat mij. Jij hebt een lichte hersenschudding." "Dat is waar." zegt ze. Het valt me nu pas op dat een stukje haar weg is. Ze probeert het te verbergen. "Sad dat je stukje haar kwijt bent." "het is fucking lelijk." Ik moet lachen. Fay geeft me een stoot. "Nathalia heeft die Harm straf gehad?" "Een flinken denk ik en je camera staat bij Krijnen en Thomas." zeg ik. Ryan knikt. Er komt een zuster. "Hoi ik ben Michelle en ik komt je de komde twee dagen verzorgen." "Waarom?" vraagt Fay bot. Alex kijkt Fay waarschuwlijk aan. Fay kijkt boos terug. "Je mag niet veel doen met je hersenschudding." zegt ze en loopt weg. Fay zucht geïrriteerd.

Pov Fay

Ik wil gewoon naar huis. Ik wil niks anders dan naar huis. Ik ga liggen. Ik weet niet veel wat er is gebeurt. Alleen dat ik aan het voetballen tegen een jongen. Geen idee hoe hij heet. Lily had me uitgedaagd. Ow die kon niet goed straatvoetbal en werd geïrriteerd. Misschien dat het daar aan lag. Dat hij geïrriteerd werdt dat hij niet kon winnen. Een jongen die verliest van een meisje met voetbal.

Ik voel een gaap op komen. "Ga slapen fay. Morge spreken elkaar gewoon." hoor ik Nathalia zeggen. Ik schud nee maar toch vallen me ogen dicht. "Laat haar maar slapen. Als ze wakker.." hoor ik iemand zeggen.

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu