🥊💪🏻25💪🏻🥊

237 6 0
                                    

Pov Jim

We lopen in het bos om Fay te zoeken. Fay is denk ik even boos. Ik heb haar nooit boos gezien eigenlijk. Ja gisteren maar niet in het weeshuis. Fay was altijd op zichzelf. De begeleiders zeiden dat Fay een heel moeilijk kind is. Ze wou niks eten of iets dergelijks. Fay zat bij mij op de basisschool. Wel in een anderen klas maar ik zag haar vaak. Bij de buiten pauze was ze altijd alleen. Vanaf groep 7 begon het. Er kwam muziek voor bij die Fay kent en Fay begon mee te zingen en daar was een meisje niet mee eens.

"Fay!" roep ik. "Gast kan je zeggen dat je gaat schreeuwen." zegt Nathalia. Ik moet lachen. Ik krijg eigenlijk geen woord terug van Fay. Cash is aan een anderen kant. "Fay!" schreeuwd hij. "Jongens." zucht Nathalia. Fay reageert. "Ze is hier niet." "Als hier na niet reageert dan is het niet. Bedek je oren ff." "Waarom?" "Fay als je nu niet reageert ga ik meer op je eten letten!"
"Bitch! Je kent me niet zo goed!" roept ze. "Ze is bij het meer." roept Cash en we beginnen te rennen. Cash is eerder dan ons. "Ze vast veder gerend naar de stad. Ik ren haar wel achter na." zegt Cash en voordat we antwoord geven is hij weg. We lopen terug. Ongeveer 10 minuten later krijg Nathalia een berichtje dat hij Fay heeft en over een half uur terug komen. Urgg. Dit wordt nog wat.

Fay en Cash komen de aula binnen. Cash is nat en Fay is droog. Eigenlijk is dit wel Fay. Gewoon droog blijven en niet nat worden. "Hebben jullie iets geleerd om niet te staren." roept ze luid. Geïrriteerd dus. Fay loopt onze kant op. "Wat is er gebeurd?" vraagt sterre. Fay leg het verhaal uit. "Ik had dus bijna weer iemand vermoord of die gene mij." verteld ze. Als ze uit gesproken is laat Zack haar schrikken. Meteen probeert Fay hem te slaan. "Fay ik ben het." "zelfverdediging." zegt ze simpel. Harm komt binnen met zijn groene haar. Okay het ziet er grappig uit. "Fay!" roept hij boos en komt op Fay af stormen. "Moet ik bang zijn?" vraagt ze. Harm geeft haar een stoot op haar neus. Fay geeft hem een stoot tegen zijn oog. "Wat moet je? Denk je echt dat ik bang ben voor iemand zoals jij. Echt niet." nadat ze heeft gezegd, trap Harm haar onderuit en begin te schoppen. Fay hoek hem onderuit en begin hem te slaan. Nu pas heb ik het door wat er gebeurt.

Ik haal Fay van Harm af. Harm staat snel op en sla mij van Fay af. Nu zie ik woede in Fay's ogen. Niemand durf tussen die twee. Ineens sta Fay op en fluistert iets naar Harm en gaat weg. Ik wil er achter na maar Levi schuit zijn hoofd. "Laat haar maar even afkoelen." "Maar." "Jim nee. Je zag die woede in haar ogen toen Harm jou sloeg. Die woede zit al een tijdje. Geloof me." Ik laat me achterover vallen op een stoel. "Die woede is nieuw." zeg ik. Urgg. Cash komt naar ons toe. "Wat is er met Fay?" "Wat boeit jou dat?" "Wat is er met Fay?!" "Harm en Fay hadden een gevecht. Toen Harm Jim sloeg was er woede in haar ogen." verteld Thomas. "Die jongen in het drop zei dat ik op haar moest letten. Waarvoor?" vraagt Cash. Ik kijk hem vragend aan. "Hoe zag die jongen er uit?" "krullig haar, bruin haar en groen blauwe ogen." "Ow Michael. Op de ene anderen manier kan hij dingen voor spellen." "Hoe bedoel je?" "Meest al als hij iets zegt komt het naar een paar dagen uit. Zoals het inbreken in het weeshuis en wanneer we gingen meeten weer. Ow en niet te vergeten dat we Fay in het zwembad zien bij het weeshuis. Dat is echt een speciale moment." "Hoe zo special?" "Fay en water. Dat zie je niet vaak." "Waarom niet vaak?" "Je stelt veel vragen voor een Badboy." "I know. Vertel nou maar." "op ene andere manier zie je haar niet in het water. Als dat zo is, is het rustig in het water." "Ze durf niet met anderen." merkt Levi op.

"Misschien komt het dat ze zwaar gepest is. Dat ze bijna dood was door iemand die haar verzoop." denkt Nathalia. Ze weet dus ook van haar verwondingen af. Ik weet het dat ik bij haar op school zat. "Dat kan. Met groep 8 gingen we naar een zwembad en Fay was een tijdje niet te zien. Ze lag ineens op haar handdoek ergens vlakbij het bos alleen. Ze ademt snel." mompel ik. Cash kijkt Nathalia en mij raar aan. "Ze wilt het niet weer gepest worden en wilt de leiding." zegt krijnen. Wow. Mij vrienden groep is slim. "Ze heeft daarom op gekropte gevoelens. Die er ineens uit kwamen." mengt Zack er in. Cash kijkt moeilijk. "Ik ga bij Fay kijken." zegt Cash en loopt weg. "En nu ga je uitleggen dat hij Fay voor een nacht hebt." zegt Thomas grappig tegen Levi. De bel gaat. Zo geen zin in.

We zitten al een half uur wiskunde te doen als ik de auto van Bart Fay's pleegvader op zie rijden. Hopelijk gaat dit niet over het gevecht. Ik zie iemand die richting lopen. Wacht dat is Cash. Nu ben ik verward. "Jim wat is het antwoord op deze vraag." Ik schrik op. "euhh. 68." "Nee. Beter op letten."

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu