🥊💪🏻20💪🏻🥊

259 9 0
                                    

Pov Fay

We lopen naar een gebouw. Het ziet er vet duur uit. "Meiden komen jullie." hoor ik een man roep. Wow hij lijkt wel een mode ontwerper. We lopen het gebouw binnen. Wow alles is hier wel bijna wit. "Fay je mond dicht houden." "Ow sorry. Dit ben echt niet gewend." "snap ik." zegt Ellis. We lopen naar de lift. Als we op verdieping 4 zijn stappen we uit. "Wow" zeggen we met zijn 4. Ellis schiet in de lach. "Ik heb de jurken klaar liggen." zegt een vrouw. "Dankje jemmie." zegt Ellis en loop naar de jurken. "Wow." breng ik uit. Ik hoor Ellis grinkenen. Dan resleer ik dat ik zo in een jurk moet.

Voorste Ellis, Links middelste Nathalia, links achter sterre, recht achter Loes en recht middelste Fay

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Voorste Ellis, Links middelste Nathalia, links achter sterre, recht achter Loes en recht middelste Fay

"Meiden aan trekken maar." zegt Ellis blij. Iedereen pakt zijn jurk en ga naar een hokje. Ik pak twijfelt me jurk. Ellis ziet het. "Fay wat is er?" "Het is allemaal heel snel en ik heb nog nooit een jurk aan gehad." mompel ik. Ellis geeft even haar jurk aan een werknemer en geeft mij een knuffel. "maakt niet uit. Misschien gaat het op een snel tempo. Het is wel je leven." "ik moest wel zonder ouders leven. En nu voelt jij als mij moeder." Ze krijgt een glimlach op haar gezicht. Ze geeft mij een knuffel en ik knuffel terug. "en zal als mij dochter voelen. Ook alw heb van die klote ouders." nu krijg ik een glimlach op me gezicht.

We staan even zo. Ik hoor een fotocamera af gaan. "Anorld." zegt Ellis geïrriteerd. "Kom we moet omkleden en daarna op gemaakt worden." "Wacht make-up?" "Ja." "ik ben allergie voor make-up." "Vast ja. Kom op omkleden jij." lachend loop ik me hokje binnen. Ik kleed me om. Ik krijg me rits niet goed dicht. "Fay ben je klaar?" "Bijna krijg me rits niet goed dicht." Ellis komt binnen en doet me rits goed dicht. "thank you." zeg ik. We lopen het hokje uit. Ik begin aan me lichaam te twijfelen. "Fay je ziet er gewoon prachtig uit." zegt Nathalia. Als de mensen klaar zijn met onze haren en make-up moeten we foto's gaan maken.

Nathalia heeft de enigste oorbellen. Ik had geen gaatjes dus bij mij hebben ze nep oorbellen in gedaan. Ze zitten vervelend. "op deze momenten wil ik echt gaatjes voor oorbellen." zeg ik. Iedereen schiet in de lach waardoor ik moet lachen. We maken nog wat foto's en dan lopen we terug. Onze andere jurken hangen al klaar. "hoeveel moet we nu." "ik denk hier nog 2." zegt Ellis.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu