⚽🌺2.12🌺⚽

168 6 0
                                    

Pov Fay

We staan nog steeds te wachten wie er door mogen naar de volgende ronden. Dan moet je hier even blijven en dan wordt de volgende ronde uitleg. Ik hoop voor Adam dat hij door gaat. Hij wilt dit heel graag. Ik hoop Stikem dat ik niet door ga want ja. Ik zit dan met voetbal. "Okay namen die door gaan....... Adam shadow, Quinty zwaan en wat me verbaast maar een van de beste hier is Fay everygreen." wacht wat. Fack. "Lekker bezig Faytje." "Waarom zeg iedereen een anderen naam tegen mij?" "Weet ik niet maar wel leuk om te doen." zegt Adam. Ik moet grinken. "de dansers die door zijn mogen blijven en de anderen mogen weg." Er lopen wat mensen weg.

Er zijn 9 mensen die blijven. Er komt een jongen naar ons toe. "De wel bekende Fay everygreen. Ik ben Martin." "Fay maaar dat weet je al." "Dat weet ik al. En Adam shadow." Wie de fack is deze gast. "Jullie worden in groepjes verdeeld en dan moet jullie binnen 1 uur klaar zijn. De groepjes zijn. Quinty, Meike en marlou zijn een groep. Adam, Martin en Fay zijn een groepje. Emma, Richard en Kiki zijn een groepje." wordt er om geroepen. We bedenken een dans in een anderen kamer. Ik kijk even op me telefoon. Zack heeft me een berichtje gestuurd.

Fay ik weet dat je ons nu negeerd maar weet wel dat ik van je hou en dat je niet in het ziekenhuis beland door dat je weinig tot niks eet.
Zack ik wil gewoon rust. Als je in mij voeten had gestaan had je denk ik het zelfde gedaan. Bwt ik heb me telefoon net terug
Ow. Haha. Sorry van gisteren. Je moet voor 8 uur weer terug zijn.
Hoezo?
Exams voor ons
FAAAAAACCCCCKKKKKKKKK.
Ben je het sirieus vergeten?
Ook maar ik wil Ace niet meer zien.
Ik weet niet wat tussen jullie is maar Ace is van alles bij aan het elkaar schelden en heeft zich zelf op gesloten in zijn eigen kamer.
Laten we er op zich zeggen dat ze over mij hadden bij de gigolo pedofiel.
Ow.
Ik ga want ik heb nog wat dingen te doen.

"Kunnen we terug want het is nog 1 minuut." "is goed." zegt Adam. Waarom zou Ace van alles bij elkaar aan het schelden. Hij heeft zelf gezegd dat hij me zou gebruiken tegen Henry. Ik ben niet doof. Ik kijk afwezig naar voren. We lopen terug. Jasper ziet mij blik. Hij kijkt me vragend. Ik schud me hoofd. Hij knikt. "de eerste groep die gaat is Fay, Adam en Martin." zegt de man. Okay. Kom maar op bitches. We geven elkaar een knikje. Adam links en Martin rechts.

Iedereen klapt. Gelukkig is het goed. We lopen terug. "Ging best goed." zeg ik. Ze knikken. Jasper geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug.

De anderen groepjes zijn geweest. Ze waar best goed. Ik zit ondertussen op Adam's rug en hij ligt op de grond. Soms ben ik echt raar. "Heb je zin om volgende week een feest bij te wonen?" vraagt Adam. "Is goed. Ik weet niet of de jongens er mee eens zijn maar eyyy. Ik heb een leven." zeg ik. Adam moet lachen. "wat voor feest?" "Strandfeest. Dat wordt veel zuipen en gekke dingen. Een vriend van me heeft het geregeld." "Leuk." zeg ik. Adam maakt een foto. Ineens zie ik een jong de heel tijd naar me staren. Als ik goed kijkt lijkt hij op Jace. Wat doet hij hier.

"Dames en heer we hebben de drie mensen die in een groep mogen en dan strijden met hun voor de title. De eerst die door is is Adam Shadow." er wordt geklapt. "Gefeliciteerd." zeg ik en ga met me handen door zijn haar. "De tweede die door is Fay Everygreen." er wordt ook geklapt. "Goed gedaan kleintje." "Thx." "De laaste is Meike Wizzel." er word ook voor haar geklapt. Ik kijk op me telefoon. Half 8. Ow fack. "Jasper kan je me alsjeblieft naar de jongens brengen nu?" zeg ik en ga van Adam's rug af. "Hoezo zo haast?" "Nou ik moet 8 uur daar zijn anders mag ik me Exams morgen niet doen." "Goed we gaan." zegt hij. Ik zeg Adam gedag en loopt weg.

Ik ren naar de kamer. Nog 1 minuut. Er staat een meneer voor de deur. Ze zijn streng hier met Examens. Dus ja. "Ga maar naar binnen." zegt hij. "Dankuwel." zeg ik en doe deur open en loopt meteen door naar me kamer en doe hem opslot. Ik zak tegen de deur. Ik doe snel de deur naar de badkamer opslot. Ik deel een badkamer met Ace. Dus ja ik doe hem opslot. Ik pak me onesie.

Ik heb een egel onesie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb een egel onesie. Wat heb ik voor Examens morgen. Ik kijk op me rooster. Wiskunde en Economie. Waar ik eigenlijk goed ik ben. Ik ga kijken of de meiden al wakker zijn. Ik zie dat Nathalia online is.

Me: Eyyy jo kut kind
Bitch: zo ben je er weer
Me: Zekers
Me: hoe gaat het op je studie?
Bitch: Goed.
Bitch:  Maar hoe is het bij jou? met die kut dingen en je pedo die geen pedo is.
Me: ik heb me opgesloten in me kamer😅
Bitch: Fay! Je weet dat het niet hoort te gaan maar ik kan er niks tegen doen
Me: Dat is waar
Me: Zeehond is online. Hoe laat is het bij jullie?
Bitch: iets van 6 uur.
Me: ik ga zeehond app wat hij zo vroeg doet online.

*gesprek van Alex en Fay*

Me: eyy joo zeehond wat doe je zo vroeg op.
Zeehond: nou ik ben op het vliegveld
Me: heb ik lekker veel aan
Zeehond: dat weet ik💕
Zeehond: Ryan zegt dat je morgen moet kijken op zijn yt acc
Me: ik vertrouw jullie niet. Jullie honden
Zeehond: ik ben ook met me vriendin hey😉
Me: vroege huwelijks reis? Hahaha zou geniaal zijn
Zeehond: Misschien wel. Misschien niet
Me: vieze vuile zeehond! Vertel me
Zeehond: morgen kom je te weten
Me: zeehond!

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu