Pov Fay
Zack laat een harder boer. We schieten in de lach. "Gast dat was een goeie." zegt Justin. "Dat kan beter." "Doe dan Ace!" zeg ik. Ace pakt een fles prik en drinkt hem helemaal op. Meteen daarna laat hij een boer. "Volgens mij is dat de beste die jullie allemaal hebben gehoord." "Ga door maar veder met je ego." "Kan jij beter?" "Ik altijd. Geef hier die 7up." Draven geeft er 1 blik aan. Ik drink hen rustig. Nog steeds last van anorexia. Toen ik 3 jaar geleden hier ben gekomen wauw ik niks eten maar Zack, Justin en Harm letten er heel streng op dat is het kloten er aan. Ace, Draven en Joël letten nu ook er op omdat ze dat weten van hun. Dus ja. Leuk leven. Ik laat een boer. Misschien iets te hard. Iedereen schiet in de lach.
"Okay wie liet die boer." zegt de gruwelijke badboy Henry. Ja hij heet Henry. "Bitch it me." zeg ik. Ik draai me om. "Vast ja." "Dat was ze echt." "Ik ga even naar me kamer. Ik ga mensen bellen." zeg ik en stond op. Even me nieuwe kamergenoten voor stellen.
Ik heb een Ace. Hij is bevriend met Henry maar mag hem af en to niet. Dus hij chillt vaak met Harm, Zack, Justin en ik. Duhh ik ben knap.
Dan heb ik Draven. Hij is de slimste van de 7 jongens. Ja ik ben met 7 jongens. Terug naar Draven. Hij zei dat ik terug vallen kan krijgen van me anorexia. Ik geef hem gelijk. Ik heb manieren waar ik eten kan ontwijken.
Dan heb player 1 oftewel Joël. Eigenlijk zijn ze allemaal players maar ja. Joël is dus een player en kan echt een schat zijn. Als je hem goed kent. Hij is half Zweeds omdat zijn vaders familie is.
En ik heb bitch. Nou badboy/player. Aka Henry. Hij en ik is geen goed combinatio. Hij wil mij lichaam raken. En ik wil niet dat hij dat doet. Hij probeert het telkens. Hij heeft me bijna aangerand. Gelukkig kwam Ace er aan en heeft me geholpen. Ik heb sindsdien een slot op me deur waar alleen ik de sleutel van heb.Ik heb een tattoo laten zetten van de roos. Staat op me bovenarm. (Media boven). Ik vind hem zelf heel mooi staan. Het is ook die roos die voor hoop stond toen ik weg was. Ik ga op me bed liggen en open Skype. Ik zie dat de meiden aan het bellen is. Ik kom er bij.
"Jo girls. Wacht ik doe even me kamer dicht."
"Nog steeds bang."
"Inderdaad. Echt hoor hij is bijna een pedo. Nathalia hij is erger dan Cash."
"over welke pedo hebben we. pedo 1 of pedo gigolo (mannelijke hoer) of de gene die eigenlijk een geen pedo is."
"Dat zijn veel pedo's Fay wat Loes op noem"
"Duhhh. Helya je moet echt aan wennen hé."
"Yup."
"Doen jullie nog iets bijzonders?"
"Paar mensen mogen naar Amerika om te dansen. Danswedstrijd."
"Leuk. Wie?"
"Romeo, Hugo, Sophie en Emma."
"Emma?! Dat meid kan eens niet dansen."
"Cash toch ook?"
"Bek dicht."
"Maak niet uit."Er wordt geklopt. Ughhhhh. "Wat?!" "Kom je straks nog?" "Ik ben met de meiden aan het bellen dus nee." "Kom Fay." "Nee is nee. Ik ben blij dat de jongens niet veder hebben gezegd alleen me pest verleden." Ughhh. Kan Ace weg gaan. "Ik wil gewoon dat team genoten normaal om kunnen gaan." "Als je een aanranding heb dan kan je niet normaal met de persoon om gaan." "Fay kom op." "Nee! Het was bijna weer een verkrachting! Ik wil dit niet dus laat me!" "Als je er wilt over praten. Kom dan naar me toe." Ik hoor hem weg lopen.
"Altijd zo tegen je kamergenoten?"
"6 van de 7 is aardig maar weten niet echt me verleden. Niet van de biologische ouders wat zij allemaal deden."
"Joooo bitches."
"weg kissstttt."
"Aardig Sterre."
"I know."
"Wie is die anderen die jullie vandaag in de groep heb gegooid."
"Die Emma."
"Can I die."
"Noooooo."
De meiden moeten lachen. Ineens joined die Emma.
"Je hoor toch in het vliegtuig te zitten?"
"Lieve schat ik ben al in Amerika. En wie is die meid. Ze kijk op een hoer." mompelt ze. Sorry wat.
"She have the dragon wake up."
"Wat kan die hoer doen?"
Ik adem diep in.
"Emma je speelt met vuur."
"Wat kan ze doen?"
"Volgens mij kan ik veel doen facking slet. Ben je toevallig het nieuwe sletje van pedo die eigen geen pedo is maar ik nou hem zo."
Iedereen behalve Emma schiet in de lach.
"Bye trut en daag schatjes. Ik spreek jullie wil. Stuur wel een aders door."
"Doe ik."
"Mooi."Ik hang op. Vieze vuile hoer. "Harm!" roep ik en loop me kamer uit. "Fay kom gewoon hier. Herny en Ace zijn naar Henry's vader." "Top." mompel ik. Als hun terug kom zijn hun dronken. Ik loop naar de woonkamer. Ik pak meteen harm's telefoon. "Fay terug geven." "Ik wil alleen kijken waar de dansgroep verblijft." Ik tik perongeluk zijn WhatsApp aan. Ik zie dat hij contact heeft met Cash. Ik zucht. "Hier." zeg ik en geef zijn telefoon terug. Ik pak me helm en ga naar buiten. "Fay wat ga je doen?" "Rondje rijden." zeg ik en sluit de deur. Ik zucht. Ik loop naar me moter KAWASAKI Z400. Ik stap op en rij weg. Op naar waar ik dans.
Ik loop naar binnen. "Hey Fay." "Hey sanne." "Wil je weten welke dans groep voor een tv-programma mee doet?" "Ik ken wel een dansgroep. Romeo, Hugo en Sophie. En een pedo die eigenlijk geen pedo is." Sanne moet lachen. Jasper komt naast me staan. "Gezellig dat je er weer bent." "Zekers. Moet je die groep rond gaan leiden?" "Ja. De star riders. Eigenlijk een leuke naam." "Thx." "Wow wat?" "Dat is de groep in België waar in zit." "Jij gaat mee rondleid." "nope." "Ow jawel." Jasper probeert me te pakken.
JE LEEST
What's go wrong
Jugendliteratur"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...