💪🏻🥊18🥊💪🏻

289 7 0
                                    

Pov Fay

Ik wordt wakker. Ik zie meteen dat dit niet het ziekenhuis kamer is. Het me eigen kamer. Ik zie iemand zitten op een stoel. Als ik goed zie is het Nathalia. "yo gurll." "Jezus Fay." schrikt ze. Ik moet lachen. Ik zie nu pas het draadje. Er komt rooievloeistof door heen. Bloed. "met bloed, zweet en tranen." zeg ik uit het niks. Ik hoor Nathalia lachen. Ik gooi een kussen tegen haar hoofd. "Jes headshot." Ik krijg ook een kussen tegen me hoofd. Ik moet lachen samen met Nathalia. "Je hebt zo te zien wel weer engrie." "Nee meid ik ben gewoon lui." "is ook goed." De deurbel gaat. Ik kijk Nathalia vragend aan. Ze haald haar schouders en loopt naar beneden.

Even later komt ze met twee mannen binnen. Ik herken er een. "Robin kon je me grappen niet missen?" "yup. Maar dat gaat er niet over. Bas." Ik kijk die man vragend aan. Ik zie een dat hij lichtblond haar heeft en blauw groene ogen. Ik zie zijn gezicht vorm die lijkt een beetje op die van Cash. "wolfke..." "fay. Ik wil geen wolfke worden genoemd." kap ik hem af. De man knikt begrijpelijk. "Fay je ouders hebben je weg gedaan omdat ze dachten dat je helemaal niks waard was. Ze hadden toen al hun maffia bedrijf en je hebt waarschijnlijk al gehoord van Cash mij zoon dat ik er voor hun gewerkt hadt. Ik had gewoon kleine taken. Ik had ook een vrouw en een dochter." Ik kijk de man  vragend aan. De man komt op me bed zitten. Hij kijkt naar de grond. Ik kijk Robin vragend aan. 'komt zo. Laat hem even zijn woorden vinden.' playback hij.

"Me vrouw zei dat het uit de hand zou lopen en heeft haar dochter en zoon bij mij achter gelaten. Ze is naar Curaçao verhuisd. Haar dochter was 1 jaar en Cash was 4 jaar. 7 jaar later moest ik zijn dochter ontvoeren. Jij dus. Als ik het niet zou doen ging hij mij dochter gebruik voor het geld. Ik heb meteen haar moeder gebeld en als uit gelegd. Ze wou ook dat Cash kwam maar ik zei dat het dan teveel op valt. 3 dagen later ging ze naar Curaçao en ik heb daarna niet meer gezien. Cash is er ook kapot van en heeft voetbal laten vallen." "Wacht deed hij voetbal?" "Jaa. Maar zijn zusje was beter." "Hoe heet ze?" "Lindsey. Ik weet dat jullie met de hele 3e naar Curaçao gaat. Ik wil dus vragen dat je haar wil gaan ontmoeten en het uitleggen. Wil je dat doen?" "Hoe moet dat dan? Ik heb  haar nog nooit gezien." Robin pakt iets uit de tas. Wat me nu pas op valt. Robin gooit een bal naar me toe. Wow.

Helemaal onder geschilderd met paars en blauw. (het is echt mooi.)
"Dit is haar favoriete bal." "Maar hoe herken ze mij dan?" "De video van Ryan. Die gaat bijna over de hele wereld. Meid je kan goed zingen." "Dankuwel." Nathalia komt binnen die blijkbaar weg was. Ik kijk haar vragend aan. "Willen jullie wat drinken?" vraagt ze. Robin en de man zeggen koffie. "Fay?" "ik hoef niks?" "Fay!" zegt Nathalia streng. Ik zucht. "Ik hoef niks." "thee dus." zegt ze eigenwijs. Urggg. Robin kijkt me vragend. "Ik heb te weinig zuikers en nog meer dingen in me bloed." "Fay hoe lang eet je niks tot bijna niks." "Sind me 10 denk ik." "Fay waarom?" "Zuiker is gewoon. Dat maakt je dik en net als die anderen dingen." "Fay! Je bent hard stikke dun. Je kan gewoon soms je botte boel." Ik laat me verslagen achter over vallen. Er blijven nu twee vragen vast zitten waarom die man mij niet ontvoerd heeft en waarom is Cash de badboy.

"Waarom heeft u me niet ontvoerd?" "Je zag er verdrietig uit en je was heel erig verwond. Ik kon het niet het gewoon niet. Ik heb meteen op geven en gewoon werk heb ik veder gedaan." Robin kijk me vragend. "Waarom was je gewond?" ik slik even. Nathalia komt en komt ook me bed zitten. "Ik werd gepest." "hoho de leiding van ongeveer 6 jaar werdt gepest?" vraagt Robin verbaast. Ik knik zacht. Robin trek me in een knuffel. "Je had het kunnen zeggen." "Nee dan kwamen jullie erachter dat kon zongen of teksten maakt." "Fay druf je daarom niet met Ryan te zingen." "ook. Ik heb plankenkoorts." "onthoud dat je bij mij altijd mag zingen." "Zal ik proberen." Nathalia geeft me een knuffel. Ik krijg een glimlach op me gezicht. "Fay die moet je vaker op zetten. Het staat je leuk." zegt Robin. Nathalia kijkt me vragend aan. "Ik leg je later wel uit. Robin was een van de begeleiders van het weeshuis." "En de oom van Cash." zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan. "Shut up. De Jongen waar ik jou soms over verteld is cash." "Maar jij zei dat hij zijn zusje heeft verloren." "Ow. Dat is waar." Robin krapt over zijn hoofd. Ik zie Nathalia in de raamkozijn zitten. "Fay is dat je vader?" vraagt ze. Ik wil opstaan maar ik zit aan een draadje vast. Ik ruk er uit.

Ik loop naar de raam. Shit. Hij is gewoon hier. Meteen ga ik weg. "Robin blijf bij de dames. Ik ga er op af." zegt de man. Hij doet zijn shirt uit en doe een kogelvrije vest aan. Ik zie nu pas de pistool. Hij trekt snel zijn shirt aan en loopt naar beneden. Ik hoor geschreeuw beneden. Ik ren naar de deur. Meteen wordt ik vast gepakt. Ik begin wild om me heen te staan. "Fay rustig! Het komt goed met Bas." "Hij is wel een vader van 2 kinderen! Die tegen over een getikte man sta!" "Fay wordt rustig." "Hoe kan ik rustig zijn! Die man is verdomme me vader die mij wilt gebruiken! Een facking stalker!" "Fay ik begrijp je maar wordt rustig. Bas red zich wel." Robin zijn grip wordt steviger. Het heeft toch geen nut. Ineens horen we een schot. Robin trek me dichter bij zich. We horen iemand 4 keer kloppen. Robin laat me los. "Omg bas. Je zei dat je niet gewond raakt." meteen schiet ik naar beneden en haal de verbanddoos. Ik loop snel weer naar boven. Ik duw Bas op me bed. Ze kijken me verbaast aan. Ik verzorg de wond van Bas. "Hoe dan?" "geleerd." Ik merk nu pas de ik hoofdpijn heb. "Wij gaan maar. De bewaking staat gereed." zegt Bas. Ik geef Robin een knuffel. "Zorg er voor dat je met me nichtje goed uitleg." "Ga ik proberen." zeg ik

Het is middels avond geworden. "Ik ben er en ik heb pizza's bij me." roept Ellis. Oehb pizza. Nathalia en ik hebben de hele dag Netflix gekeken. Nathalia rent naar beneden. Ik moet lachen door haar actie. Ik loop ook naar beneden. Alex schiet langs me voor de trap. Mensen met pizza's. Ik ga naast Nathalia zitten. "Hoi ik ben Ellis en jij bet waarschijnlijk Nathalia." "klopt. Wacht ben jij niet een model?" "klopt." Ik moet grinken. "Paard." "zeekoe." "Walvis." "neushoorn." "olifant." "giraffe." "Dames zo het wel goed." "Alex jij blijft altijd de zeehond." Alex grijpt naar zij hart. Nathalia en ik schieten in de lach. "AG jij bent gewoon een lelijk ding." "Hoe je wend en keert het is en blijft een lelijk ding." zeg ik en was naar me achter hoofd. Iedereen schiet in de lach. Als we uit gelachen zijn gaan we eten. "Fay kom. We maken ff de anderen jaloers." zegt Nathalia. We pakken alle twee een pizzapunt en stoppen in onze mond. Nathalia maakt een foto.  Voor dat Nathalia de foto stuur, stopt ze mij er in.

Gurlss 💪🏻💪🏻and boys😒

Nathal: *foto*
06****: beter gaan we van de weekend ook pizza eten anders vermoord ik jullie
Me: hoe druf je nou mij te vermoorden als je maar een dag ken
Nathal: sterre rustig. Waarschijnlijk of iets dergelijks
06****: en mij niet meenemen.
Nathal: sorry schat maar Fay gaat voor😘
Thomas: we bestellen van de weekend wel pizza
Me: dacht het niet
06****: dat maken wij wel uit
Nathal: okay maar als je de auto ziet waar Fay's pleegouders in rijden willen jullie gewoon mee
Me: echt he😂
06****: nu maakt je me wel benieuwd
Nathal: je krijg het pas vrijdag of maandag te zien jim
Jim: je kan niet een autoliefhebber zo op zijn benieuwdheid werken
Thomas: ja laat ons nu de auto zien
Me: ik laat niks zien
06****: weg kang Loes! Gaat je idee
06****: waarom weer mij naam levi
Levi: omdat het leuk is
Loesje: nou😢
Ster⭐: aaa krijnen troost haar, ze wordt gepest
Krijnen: ik hou wel van je loesje😘
Loesje: je houd niet van loes
Me: waarom zijn jullie zo raar
Jim: waarom lig je niet op bed met je licht hersenschudding
Me:  sssttt ik heb geen hersenen🤪
Krijnen: vandaar dat je thuis moet blijven
Me: nee hoor, komt door een gek
Oehh misschien kunnen het haar van Harm kost groen maken en die van Cash zuiker spin🤩😍
Ster⭐: is ook de enige waar aan denkt is pranks uit halen
Me: that's is the trut me😅
Ster⭐: je lijkt wel prank_gek kanaal
Thomas: het is sowieso een jongen
Me: ik vind dit nu sexsietie
Krijnen: hoezo? het is gewoon een jongen
Me: verzin een tekst en kijk dan over een minuut op dat kanaal
Jim: ik heb er een
Me: vertel me
Jim: Cash/badboy wordt vernederd door een meisje genaamd Fay
Ster⭐: minuut gaat in
Me: 3
        2
       1
Krijnen: omg je bent het!
Jim: hoe dan?
Thomas: een meisje sirieus!
Levi: dit verbaast me
Me: weg Kang Loes! Gaat een van me geheimen
Nathal: meid in Curaçao komt gaat je volgende geheim weg
Ster⭐:?
Me: vertel ik het weekend wel

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu