⚽🌺2.13🌺⚽

163 5 0
                                    

Pov Cash

Vandaag is het woensdag en moet we een soort solo dans moeten we doen. Waarschijnlijk om beter in te schatten waar iemand heen kan. We moeten iemand en 2 anderen groepen. Jasper wou niks kwijt over wie het kan zijn. Vind ik eigenlijk niet leuk. "Sophie heb je nog iets van Fay gehoord?" "Ja. Ze komt haar kamer uit voor training, dansen en Examens." zegt ze. "Waarom?" "Dat weet ik niet." zegt ze. Ik zucht.

We komen bij een gebouw aan. Best groot. We melden ons aan. Jasper komt aan loop. "Dus hebben jullie er zin in?" "Ja." zeggen iedereen tegenlijk. "Kom op door lopen." zegt hij. We lopen naar de juiste zaal. Er zijn alle groepen die meedoen. Jasper lijkt iemand te zoek. "Waar de fack is ze." fluister hij in zich zelf. Okay ik weet niet waar over gaat.

Na 5 minuten komen 2 mensen lachend binnen. Fay en een jongen. Jasper loopt naar Fay toe. "Fay waar was je?" "Ik moest ontsnappen weet je nog." "Hoe eigenlijk. Je moet van 7 weg." "Ja laten we er op zeggen dat het niet makkelijk was om via de raam te gaan." zegt Fay. "wauw." "Ow ik heb straks wel een probleem want ik weet hoe die jongens kunnen zijn." "Zou ook weer eens niet zijn." Ik pak me telefoon.

Me: Harm hoevaak heb je Fay gezien?
Harm: Niet vaak. Ze zit nu weer in haar kamer opgesloten. Zelf gedaan.
Me: ik denk niet dat ze in haar kamer is.
Harm: hoezo?
Me: *foto*
Harm: hoelaat zijn jullie klaar?
Me: ik denk 7 uur
Harm: mooi.
Me: wel voorzichtig aan pakken hé.
Harm: jaa

"Okay Fay is nog nooit zo geweest." zegt Sophie. "Hoe bedoel je?" "Ze zegt niks tegen me." zegt ze. Ik knik. Er wordt mensen om geroepen om te dansen. Even later wordt ik om geroepen. Ook nu is het mij beurt.

Ik loop terug naar me groep. Ik kijk even naar Fay. Ze zit op iemands rug. Ze zijn in elk geval bevriend. Ik voel een steekje jaloezie binnen. Waar doet deze meid me nog als ze niks om geeft. Jasper loopt naar me toe. "Niet jaloers kijken." zegt hij. Ik moet grinken. "Heeft Fay nog over me gehad in de 3 jaar?" "Ja vaak. Ze was gebroken. Daarna wou ze jou ontwijken." zegt hij. Ik zucht. "Ik zei dat ze een ego had." "Dat moet je nooit tegen iemand die veel heb mee gemaakt. Vooral bij Fay." "Weet ik. Ik weet dat je nooit tegen iemand die veel om mensen geeft zo iets moet zeggen." Hij knikt. "Fay is een meisje die een heel verleden met zich mee trekt. Ze is een held voor jonge meiden en zelfs voor sommige jongens. Ze weten alleen niet over haar eet probleem."

"Ik weet het. Ze lijkt of er niks aan de hand is maar als je haar als de beste ken zie je dat wel." Jasper knikt.

"Nu is het tijd voor de 3 die zondag ook hier hebben gedanst en optijd konden zijn. De eerst voor Meike wild." er wordt geklopt voor haar. Ze danst op een nummer van billie eilish. Ze gaat weer aan de kant zitten. Naast Fay en die jongen. "Nu is het de buurt aan Adam Shadow." wordt er om geroepen. "Dan moet mevrouw everygreen op sta." zegt de meneer. Fay wordt rood en sta op. De jongen gaat naar het midden. Ook wel Adam. "Cash niet jaloers kijken. Het waarschijnlijk een vriend van Fay." zegt Hugo. Ik knik. Na dat Adam er af gaat worden wat verandert. Er komt een soort spiegel erbij. Okay wat gaat er gebeuren. "Nu de laaste. Ik vond haar heel goed dus ik hoop dat ze me niet teleurstelt nu. Hier is Fay Everygreen." wordt er om geroepen. Fay zucht in zichzelf en dat start de muziek en gaan wat lichten uit. Uitslover.

"Green je bent een uitslover." roept Romeo. Fay steekt haar tong uit naar hem. "Wacht maar wacht maar. Ik krijg je nog wel eens bij een uitdaging." roept Fay terug.

Net wil iemand beginnen met praten, komt Damian en 5 mannen binnen. Ik zie dat Fay weg glipt via een nooduitgang weg. Er gaan 2 open. Ik zie Jasper niet. "Heren jullie mogen hier niet komen zonder een toegangpas." "We zoeken Wolfke." "Is het een dier?" "Wat nee! Ze is me dochter." "Nou nee. Er is niemand die Wolfke heet. Als jullie nu niet weg gaan wordt de bewaking is gebeld." Ze grijnzen. "Dat zou ik niet doen." Ik kijk me groep aan. "Bel Fay of Jasper." fluister ik. Ik zie dat de mannen geweren te voren halen. Ow shit. "Iedereen tegen de muur." Iedereen luistert meteen. Ik zie dat Damian me ziet. "We pakken Cash pladastijn als eerst daarna zijn groep." zegt Damian. Ow hij gaat niks krijgen. Een man knikt. "Mee komen!" zegt Damian.

Ik wordt vast gepakt en mee gesleurd. "Okay Cash. Waar is Fay!" vraagt Damian. "Wolfke!" bemoeit die man mee. "Pap ik ken Cash en Fay. Iedereen noemt haar Fay. Ow als je wilde dat ze Wolfke wordt genoemd. Had ff een briefje achter gelaten." zegt Damian. De man gromt. "Waar is Fay!" "Dat weet ik niet." "We kunnen altijd je zusje in plaats van Fay maar dan komt Fay weer en red haar om in plaats te gaan van Lindsey." Ik kijk hem woedend aan. "Ik zie alleen Fay! Ze praat niet met mij!" "We pakken iemand anders van zijn groep." Ik wordt weer vast gepakt en terug gebracht.

Er komen veel Kaycee Rise en Sean Lew dans video's aan

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu