⚽🌺2.23🌺⚽

149 3 0
                                    

Pov Fay

Ik lig tegen Ryan. "Dus waarschijnlijk je tweeling sprong voor je motor waardoor je moest uitwijken en viel." "Yup." zeg ik. "Fay heb je nog hoofdpijn?" "Nope." zeg ik. "Fay kan je vertellen wie dat meisje is waar je over had? Ik ga nu niet beginnen over wat die jongen zei." "Alisha is een weeskindje. Ik rij voor me rust een rondje tot dat ik haar zag staan op de treinrails en ik reed snel naar beneden voor dat een trein aan kwam. Ik ben samen met haar naar het weeshuis toe gereden. Leek achteraf wel goed te zijn. Mensen waren daar bezorgd over haar. " zeg ik.

"Dus dat meisje zit nog in een weeshuis." "Ja. Die meiden zijn daar leuk." "Weet je ook wie die leider daar is?" "Natuurlijk. Ow Tessa de meiden kijken jou ook." Tessa kijkt me verbaast aan. "Hebben de meiden zich op gegeven?" Ik knik. "Ze zijn ook uitgekozen. Ze waren blij." "Okay we hebben 2 jongens weeshuizen en 2 meiden weeshuizen." "Dat weet ik." "Vertel de achternaam van een begeleider." "Cooper." zeg ik. "Daar gaan we als laaste naar toe." zegt Ryan. Ik knik. Ik krijg een berichtje binnen. Ik kijk wie het is. Ow Jasper.

Jasper: hey. Ik heb het gehoord wat er is gebeurt. Je moet kijken wat je wilt doen vandaag. Morgen valt het uit en dan zondag nog een dag te oefenen.
Me: mhhh ik ga denk ik wel naar jou toe. Maar ik ga rustig aan doen.
Jasper: luister wel naar je lichaam.
Me: ga ik proberen.
Jasper: mooi.

"Alex?" "Wat is er?" "Mag ik vanavond gaan dansen?" vraag ik met puppy ogen. Ryan moet lachen. "Ze wilt iets heel graag." zegt Tessa lachend. Alex zucht. "Als je vanavond goed eet." Ik kijk hem vervelend en blij aan. "Ik ga denk ik niet veel eten  want ik was vanmiddag naar de mac geweest." Ryan en Alex kijken me raar aan. Tessa weet ik niet hoe ze kijkt. "Okay daar geloof ik niks van." "Ben er wel geweest." zeg ik. Alex kijkt me lang in me ogen aan. "Hoe kregen ze je zo ver om naar de mac te gaan?" "Ik moest 2 broodjes eten of een en dan naar de mac in de middag." zeg ik. Ik ga niet uitgebreide verhaal vertellen. "Er is meer." Ik zucht. Ryan en Alex kennen me door en door. "Alex die jongen waardoor ik weg rende is Henry. Hij heeft me al bijna aan gerand. Hij wilt me verkrachten. Ik kwam terug en wou naar me kamer maar hij pakt me bij me plossen en trok zijn kamer binnen. Hij bedreigd me om die gek vrij te laten."

Alex onderbeekt me. "Als je gewoon veilig ben dan vind ik het goed. Bij Ace of hier. Of afwisselend." zegt Alex. Ik kijk hem verbaast. "Ik ken wel oplossingen." zegt Alex. "Ik heb wel zelfs wel dingen staan met me team." "Wat voor dingen?" "Naar een trampoline park, naar het strand en trainen." "Wow het strand. Ga je het water in?" "Nee maar ik denk wel dat ik wel er in wordt gegooid." zeg ik. Ryan moet lachen. "Wel wij gaan die dag ook naar het strand." "Nee. Jullie moeten dan naar een weeshuis." zeg ik.

Ik stap uit de auto. "Thx Alex. Hou van je." "Weet ik toch. Hoelaat moet ik hier zijn?" "Half 10." zeg ik. De mond van Alex valt open. "Ja want ik kan morgen niet want ik ga uit. En zondag is de laaste dag om te oefenen." "nou succes." "Thx. Bye." zeg ik en loop naar binnen. Alex blijf nog even maar gaat dan weg. Ik zie Sanne zitten. "Hey." zeg ik en pak haar flesje water. "Fay terug geven." zegt ze. "Is er nog een flesje in de koelkast?" "Ja hoezo?" "Ik moet voldoende drinken van Alex." "Alex als je broer." "Yup de ziekenhuis gast." zeg ik. Sanne staat op en pak een flesje uit de koelkast. "Dankje." "Zaal 2." zegt ze nog voordat ik wel loop. "Is goed." zeg ik en loop naar die zaal toe.

Jasper is bezig met zijn telefoon en het zelfde geld voor Cash. Ik doe zachtjes de deur dicht en ga op de grond zitten. "Ik denk niet dat ze nog komt." zegt Cash. Jasper knikt en dan kijkt hij me kant op. "Nou eigenlijk is ze er al." Cash kijkt naar me. "Hai." "Hoelang zit je al." "5 minuten." zeg ik. "zullen we beginnen?" vraagt Cash. Ik knik. "Fay zeggen als het niet gaat. Afgesproken?" "Is goed." zeg ik.

"Misschien we leuk als een sprong er tussen maken." stelt Cash voor. Ik kijk hem raar aan. "Gewoon bij wanneer ze zegt big boys." zegt Cash om te verduidelijken. Ik knik als goedgekeurd. Ik pak me flesje water en drink eruit. "Fay weer een flesje gestolen?" "Ik doe dat altijd. You know." zeg ik. Jasper moet glimlachen. "Cash het een goed idee."

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu