⚽🌺2.09🌺⚽

165 6 0
                                    

Pov Fay

Ace telt me op zijn schoot. Te fack. Ik leun naar achteren. "In de warenhuis waren mensen die Wolfke zeiden. Duidelijk op zoek naar een dier." zegt Joël. Iedereen schiet in de lach alleen Draven en Joël niet. "Een dier in een warenhuis?" zegt Zack in zijn lach door. Nu beginnen Draven en Joël ook te lachen. "Is het handiger dat Fay alleen bij wedstrijden komt?" vraagt Justin. "We hebben wel Henry die soort van voor haar vader werkt." zegt Ace. Ik ben al lang blij dat hij aan mij kant staan. "Gaan we pizza bestellen?" vraagt Zack. Vreetzak denk.

"Dan bestellen we pizza." zegt Romeo. Ik laat een niet goedkeurde geluid horen wat best pijn deed aan me kil. "Je gaat ook eten!" zegt Ace streng. Ik schud nee. "Je gaat wel eten. Geen excuus." Ik schud weer nee. Ik heb gewoon geen honger. "Fay je moet wel eten." bemoeit Draven er mee. "Jullie weten van haar eetstoornis." Ze knikken. "Ze mag van ons niet alleen eten of zijn. Het is gewoon te vaak gebeurt dat ze niks at of uitkoste." zegt Joël. Ik kijk hem dodelijk aan. "Geen gemaar Joël heeft gelijk." zegt Cash. Ik wil op staan maar Ace houd me vast. "Fay je gaat eten ookal is het een kinderpizza." Ik schud me hoofd. Ik wil niks eten. Ace pak me kin. "Fay luister naar me. Je gaat eten maak me niks uit wat ookal is het is voor kinderen of eet je de helft van grote pizza. Ik wil dat je eet en niet in facking ziekenhuis beland. Al weer!" zegt Ace.

Ace is altijd een beschermd type als het over mij en gevaren staat. Soms moet je zijn gezicht zien als ik zo slim was om niet te eten. Daar raak je bang van. Ik druf niks te knikken. "Heb je vanmorgen gegeten?" vraagt Ace streng. Ik krijg kippenvel. "Ace laat haar even." bemoeit Draven er mee. Ace laat me kin los. Ace houd me wel vast. "Gaat dit altijd zo?" "Ace is soms te beschermd over Fay dan krijg je dit." leg Draven uit. Soms bijna altijd. "Ace waarom doe je dat?" vraagt Cash. Hij jaloers. Te fack. Hallo jij wou geen contact meer. Je kon het niet aan. En ineens jaloers doen. Ga weg. "Omdat ze gewoon niet in het ziekenhuis mag komen vind ik." Emma komt ineens binnen. "Ughh hoer ga weg." Ik goed gekeurd en ontsnap uit Ace zijn greep. Ik ren het hotel uit. Op naar Jasper en Sanne. Ik ren richting het bos.

Na anderhalf rennen kom ik aan. Geen idee hoelaat het is. Ik druk op de bel. "Papa bel!" hoor. Ik Kim schreeuwen. "Dat hoor ik ook wel." hoor ik Jasper zeggen. Hij doet open. "Hey Fay." "Hey." zeg ik schor. Jasper kijkt me bezorgd aan. "Schat wie is dat." "Fayke." roept hij terug naar Sanne. "Hey Fay!" hoor ik Sanne roepen. "Hey." zeg ik. "Je gaat niet praten meid." zegt Jasper. Ik knik. Ik loop naar de bank en ga er op zitten. In zie dat Jasper wordt gebeld. Cash staat er op. Jasper neemt op. "Cash doe rust........." Jasper kijkt me aan. 'Als het over mij gaat verzin iets.' playback ik. Hij snapt hem. "Cash ze niet bij me thuis of dansschool........... Zal ik doen maar jij en de anderen moeten begrijpen dat deze toestand het kutste voor Fay is. Het gaat om Fay.............. Je moet er niet zo boven haar eet gewoonste zitten maar ik ga doei." zegt Jasper en hangt op. Hij legt zijn telefoon weg. "Je hoeft nu niks van me te eten." Sanne komt de kamer in en kijkt me streng aan. Ik moet lachen.

"Fay je moet wel wat eten ookal is het fruit maar ik kan je niet dwingen tot eten." zegt Sanne. Ik kijk haar verrast aan. 'Dankje.' playback ik. Sanne knikt. "Ik kijk even nog bij de tweeling." zegt ze en gaat naar boven. Jasper en Sanne zijn zo schattige stelletje. Echt waar ze zijn schattig. Ze hebben ook een tweeling. Kim en Dana. Oftewel hoe ik ze noem princes en draakje. Kim heeft veel jurken en Dana houd van mensen irriteren. "Er is een feest morgen bij het strand." zegt Jasper. "Misschien is het leuk dat je same met mij en Sanne mee gaat. Sanne en ik gaan naar een club en jij kan naar het strand." 'is goed.' zeg ik. Nou playblack. Ik ga liggen. "Ga maar slapen het is al half 11." zegt Jasper. Ik knik. Jasper doet de lichten uit. Dan heb ik er langer over gedaan dan ik dacht. Ik krijg een kussen en een deken aan gegeven. "Trusten Fay. Je hoeft niks terug te zeggen." Ik steek me duim omhoog. Ik doe me ogen dicht en val in slaap.

Ik wordt wakker geschud. "Fay misschien is het handig dat je iemand zegt dat je veilig bent want ik ben toe straks weer gebeld maar dan door Sophie." "Okay." zeg ik. Het is ging wel beter maar het doet nog pijn. Ik pak de huistelefoon en tik Ace zijn nummer in.

"Met Ace."
"Hey Ace ik kom tijdelijk niet te voren."
"Fay waag het om niet te eten."
"Bemoei je een keer gewoon er niet mee. Je hebt geluk dat jij meer weet dat Joël en Draven. Ow ja succes met de wedstrijd misschien kom ik een keer langs."
"Fay kom nou morgen. Please."
"ik wil geen gezeik! Over alles."
"Fay alsjeblieft. Ik weet dat je het haat om op alles gelet wordt en vooral door mij maar het komt dat ik misschien............

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu