⚽🌺2.17🌺⚽

161 6 0
                                    

Pov Fay

Ik wordt wakker op de bank. Ja ik heb op een bank geslapen. Ik beweeg 's avonds veel. Dus. Brooke komt de woonkamer binnen. "Hey meid." "Hey Fay." zegt Brooke en komt op me zitten. "Je kan goed zingen. Waarom doe je er niks mee?" "Voetbal ligt hoger en ik zing alleen bij een groep maar de laaste tijd hebben we weinig tijd voor elkaar. Een is er zwanger, de anderen gaat tussen kerst en oud en nieuw trouwen, ik ontwijk iemand en zit de meeste tijd in Amerika dus hier. En er komen veel mensen daar naar onze club omdat het flink bekend is." leg ik uit.

Brooke kijkt me teleurgesteld aan. "Maar jullie kunnen toch gewoon tijd maken voor elkaar?" "Dat kan maar dat hebben heel vaak gedaan tot 3 jaar geleden. Ik was een wegloper om daar te zijn. Dus ik kwam vaak in problemen met school. De jongens waren echt gezellig met 2 meiden." zeg ik. Brooke knikt. De rest van de meiden komen er ook aan. Alisha komt ook op me zitten. "Je hebt een mooie roos op je arm." "Dankje Tes." zeg ik. Ik heb de meiden een beetje leren kennen. Tes is een meisje waar haar ouders weg hebben gedaan omdat ze moeilijk loopt, haar broer vond het onnodig dat haar ouders weg hebben gedaan dus komt soms langs. Alisha's moeder is vermoord en haar vader ging niet voor haar zorgen dus heeft hij haar hier neer gezet. Brooke haar ouders zijn arm dus konden ze niet zorgen voor haar en Kaycee. Noah werdt mishandelt en Alena werdt gewoon weg gedaan op haar 4 verjaardag. Eigenlijk best kloten voor hun.

Er gaat een deur bel. "Dat is waarschijnlijk me broer. Hij brengt me naar school." zegt Tess. Ze loopt van tafel en open de deur. "Hey kleintje." hoor ik iemand zeggen. "Kom binnen. Er iemand die je geweldig gaat vinden." zegt Tess. De jongen komt binnen. "Adam?" "Fay?" zeggen Adam en ik tegelijk. Tess kijkt ons verbaast aan net als de anderen meiden. "Hoe kennen jullie elkaar?" "Van een wedstrijd." zeg ik snel. Ik kijk Adam waarschuwingend aan. "Yup. Van een wedstrijd." zegt Adam. Charlotte komt de keuken uit. "Hey Adam. Ga je straks weer je zusje weg brengen?" "Ja." zegt Adam. "Adam wist je dat Fay goed kan zingen?" zegt Brooke snel. Ik kijk haar boos aan. "Ow echt Fay?" "Nee het is katte gejank." zeg ik. De meiden schudden hun hoofd. "En Alex Everygreen is haar broer dus Tess kent Fay." zegt Noah. "Sirieus?" "Yup." zeggen de meiden tegelijk.

Ughhh. "Je hebt hier dus overnacht?" "Yup." "Je moet toch de hele andere kant op?" "Laten we erop zeggen dat er meer dingen zijn gebeurt dan je weet." zeg ik en geeft Alisha een stiekem knipoog. "is goed." zegt Adam. Ik wordt gebeld.

'Hallo met Fay Evergreen.'
'hoi Fay met Frank van de politie. Kan je even naar de gevangenis komen? Er vraagt een gevangen om jou. Niet om zijn eigen pleegzoon maar om jou.'
'Euhh okay. Kan je de locatie door sturen?'
'kom maar eerst langs de bureau. Dan gaan we samen daar naar toe.'
'is goed. Tot straks.'
'tot straks.'

"Ik moet terug naar de stad." "Examens?" "Ow fack. Die mis ik maar." "Waar voor dan?" "Wat er is gebeurt gisteren." zeg ik. Adam knikt. Neem snel afscheid van de meiden en stapt op me motor. Ik rij richting de politie bureau. Ik stap van me motor en loopt naar binnen. Ik zie dat Frank al op me wacht. "Je deed er lang over. Hoe komt het?" "Nou ik moest even een uur rijden omdat ik bij een weeshuis was." "Ow." we lopen een kamer binnen. Ik zie een foto. Van een meneer. Ik heb eigenlijk nooit de pleegvader van Ace gezien. "Weet wie deze man is?" zegt Frank. "Nee. Wie is hij?" "Alexander Cooper. De pleegvader van Ace. Alexander wou je spreken." "Dan doen we dat." zeg ik. Frank kijkt me verbaast aan. "Wat?" "Dat je met hem gaat praten." "Misschien kan hij meer vertellen wie de ouders van Ace zijn." zeg ik. Frank knikt. "Kom." Ik volg hem.

We komen aan bij de gevangenis. Best groot. "Ik wil voor de zekerheid je telefoon inlevert." "Is goed." "Je bent echt een makkelijke persoon." Ik knik. "Als je 16 jaar in een weeshuis zit ben je dat wel." zeg ik. We lopen naar een kamer. Ik kijk door een raam. Ik zie de man van de foto. "Ik sta hier en je mag daar zitten wanneer je wilt. Als er iets fout gaat ben ik er zo." zegt Frank. Ik knik. "Kunnen jullie mee luisteren?" "Nee. Alleen we houden hem in de gaten dus jou ook." zegt hij. Ik knik en loop naar binnen. "Fay Evergreen ook wel door haar biologische vader Wolfke havik." "Noem me Fay. En wat heeft die familie met dieren?" "Weet ik niet. Een ding weet ik wel dat je een pittige tante ben." Ik zucht. "Waarom wilde me spreken?" "over jou en Ace. Ik wil weten of jullie familie zijn."

"Hoezo?" "Ace kwam via me baas bij mij. Ik ben de hele tijd onderzoek aan het doen wie zijn echte familie is." "Je denkt dat Ace familie van me is." "Ik weet bijna zeker dat jullie tweeling zijn alleen DNA test." "Wat als ik het niet wil?" "Je moet toch een keer achter wie je tweeling broer is." zegt Alexander. Ik kijk hem verbaast aan. "Dus je wilt zeggen dat Ace en ik tweeling zijn. En als dat is verklaard een hoop als dat zo is." zeg ik.

Fijne kerstdagen 🎄

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu