⚽🌺2.20🌺⚽

154 6 0
                                    

Pov Fay

"Ik ga me omkleden." zeg ik tegen Ace. Hij knikt. Ik loop door de badkamer naar me kamer. Fack! Ik was die tekening al kwijt maar blijkbaar heeft iemand mij tekening verstuurd naar Ace. Ik pak me telefoon en bel Alex

'mhmnh.'
'Sorry dat ik je wakker bel maar iemand heeft een tekening verstuurd.'
'Hoe bedoel je?'
'Die tekening over een jongen die een Egyptische ziekte kreeg.'
'Hoe weet je dat zeker?'
'Wel. Die jongen is Ace Cooper!'
'Wel dan is dat toch mooi. Ik ga doei.'

Alex hangt op. Great. Ik pak wat kleren en doe me ochtendritueel. Na 20 minuten ben ik klaar. Er wordt op me deur geklopt. "Kom al!" roep ik. Ik doe me deur open en ik zie Ace. "klaar voor je Examens en morgen DNA test te doen." "DNA test wel maar Examens wel een beetje." "Ow ja. Jij moet goed ontbijten." zegt Ace en trek me mee. "Waarom heb je zo goed geheugen." mompel ik. "Dat doen mij hersenen." zegt Ace. We lopen de keuken in en ik zie een bord met eten er op. Geen fruit of yoghurt. Nee. Een ei met 2 broodjes met veel beleg. Ik kijk Ace smekend aan. "Nope je gaat eten." "Fijn." zeg ik en ga aan tafel zitten. Ik kijk vervelend naar het bord. "Waar zijn de jongens?" "Die liggen nog te slapen of om te kleden." "Waarom zijn wij zo vroeg op?" "Dat jij gewoon eet." zegt Ace. Ik ga met me ei spelen.

Ace maakt hem op het geven moment af en leg het op me bord. "Moet ik sirieus 2 broodjes eten en ei." Ace knikt en ga veder met wat hij op het papier doet. Ik zucht en breek het ei. Ik zie dat het hard gekookt is. Ik kijk blij naar Ace en hij kijkt op. Hij glimlacht. "Je weet dat ik toch iets lekkers kookt als je moet eten tegen je zin." Ik knik. Ace gaat veder met volgens mij tekenen. Joël komt de kamer binnen en pak een broodje van me bord. Ik kijk dankbaar hem aan. Hij geeft me een knipoog. "Joël broodje terug leggen op het bord. Het is voor Fay." zegt Ace zonder op te kijken. "Dan moet ik toch me eigen broodje maken." zegt Joël teleurgesteld en leg me broodje terug. Ik pak kleine stukjes van me brood. Na een halve zit ik al vol. Ik schuif me bord weg. Joël moet lachen maar Ace die kijkt geïrriteerd. "Fay eet minste anderhalf broodje op." Ik kijk hem verbaast aan.

Ik zucht luid. Ik ga met me hoofd op tafel liggen. Joël moet nog hader lachen. Ik stuur een boze blik. Ik pak het halve broodje en ren naar me kamer. Ace haalt me en gooid me op zijn rug. "Laat me los!! Domme aap!" schreeuw ik bijna. Ik sla op zijn rug. "Fay je gaat gewoon je broodje op eten." "Begrijp je dan niet dat ik vol zit!!" zeg ik. Ace zet me op de stoel weer en kijk me spijtig aan. "Als ze nu het halve stukje op eet dan gaan we vanmiddag naar de mac en eet zij een happy meal op." stelt Joël voor. "Dat gaat niet want Alex komt me ophalen." zeg ik. "We zijn om 1 uur klaar met alles." "Ik moet nog een Examen maken van gisteren." "Dat bedoel ik." Ik maak een ow van me mond. "Is goed." zegt Ace. Ik zucht. Ik eet langzaam me halve broodje op. Zack en Justin komen aan lopen. "Ga je dat op eten Fay?" vraagt Justin verrast. "Nee want we gaan vanmiddag naar de mac." zegt Joël blij.

*skip de examens*

Ik loop de woonkamer binnen. "Yas eten!" schreeuwd Joël en trek me mee naar buiten. Fack. "Fay gaat sowieso bij iemand in de auto zitten." "Ik ga bij Joël." zeg ik. Joël grinken en maakt zijn auto open. Ik stap in de bijrijders kant. Ik zie dat Alex me heeft geappt. Hij zei dat hij een half uur later is omdat hun hadden verslapen en nog boodschappen moesten doen. Maar zo als je weet gaan hun nog shoppen dus. Ik stuur dat het goed is.

We lopen de mac binnen. We worden meteen herkent door een groep jongens. Ze zien er niet verkeerd uit. "zozo. Een voetbal groep naar de mac." "Ja kan toch." antwoord ik. "Voor de jongens maar voor jou niet." "Hoezo?" "Te dun. Vind ik." Ik glimlach fack. We lopen naar een bord waar we kunnen bestellen. "Dames gaan voor." Zegt Justin. Ik geef hem een tik tegen zijn hoofd en ga naar kipnuggets en bestel er 20. Daarna bestellen de anderen. "Wie betaalt er?" vraagt Zack. "Pinpassen graag." zeg ik en doe me hand open. Iedereen levert zijn pinpas in. Ik ook die van mij erbij en schut ze. Ik loop naar de groepje jongens. "Trek een pinpas." zeg ik. "Zozo Faytje boos." "Pas op anders ga ik je stompen en ik kan best argesief zijn." zeg ik. "Oeh ik ben bang." "Trek nou gewoon." "ok." zegt hij en trek een. Een groene. Nou Joël moet betalen. "zo van wie is die." "Joël en nu terug geven graag." "Nope. Voor een kus." "Je geeft nu terug!" zeg ik.

Cash en de anderen van the starriders komen binnen. Ik geef hem een kus en pak de pinpas uit zijn handen. Hij kijkt me verbaast aan. "Het is maar eenmalig." zeg ik en loop weg. "Joël jij betaald. Ik ga me lippen om spoelen." zeg ik. De jongens moeten lachen. Ik loop naar de wc. Ik haal water over me gezicht. Sophie komt binnen. "Wat was dat toen ik binnen kwam?" "Ik liet die jongen een pinpas trekken. Hij had er een maar wou niet terug geven. Alleen voor en kus. Toen ik zag dat Cash binnen kwam deed ik het." zeg ik. "Je houd nog van hem. Of niet?" "Ik weet het niet. Hij heeft me pijn gedaan tenzij hij altijd egoïstisch is. Zelf toen we hadden. Hij werdt boos." "Fay je ging naar Amerika en voor Cash was dat schrikken." "I know. Hij had na een week met een anderen al gezoend." mompel ik.

What's go wrongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu