Pov Fay
Ik zit nu bij Ryan in de auto. Vanmorgen werdt ik gewoon wakker van hem omdat hij water over me heen gooide. Ik heb nu een lekker humeur. Ryan parkeert de auto. Hij doet eerst zijn capuchon op. Daar had ik om gevraagd omdat ik Nathalia wil verrassen. "Kunnen we?" vraagt hij. Ik knik en stap uit. "Je kan ook gewoon zeggen." zegt Ryan als hij naast me loopt. "Nope vind ik leuker. Ow we gaan eerst even naar mij kamer want ik weet niet waar Nathalia's kamer is." "Je kan het toch ook vragen." "Als je een sageriege mens wil zien dan ga je gang maar ik niet." zeg ik. Ik hoor Ryan lachen. Eenmaal aangekomen in de kamer, komt Cash sageriege uit zijn kamer. Ow ik heb zo leuk idee.
"Goeddeeeemmmmooorrrggggeee." zeg ik vrolijk. Hij zucht geïrriteerd en Ryan moet lachen. Zo leuk twee verschillende mensen. Ryan zet zijn tas neer en doet zijn capuchon af. Verbaast kijkt Cash naar Ryan. Ik schiet in de lach. Dat gezicht. Ryan stoot me aan. "Wat?" vraag ik lachend. "Hoe ken je Ryan en waarom komt Ryan hier naar toe? Waarom heb je niks gezegd ?" "Jezus Cash. Zoveel vragen in een keer en ik dacht dat een badboy altijd stoer was." "is ook." fluistert Ryan. "Maar Ryan en ik kennen elkaar via het weeshuis, hij gaat met mij de les volgen en waarom moet ik dan iets zeggen." zeg ik eigenwijs. Ik hoor Cash Zuchten. "dat hoort als kamergenoten." "boeien." "Ow gaan we zo beginnen." "AG gewoonlijk bij me." "Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik.
Ik neem Ryan mee naar me kamer. Hij moet gewoon zijn lach in houden. Arme jongen. Ik hoor de deur dicht gaan. "Hij weet eens niet dat ik een prank account heb. Hij wordt zo vernederd." lach ik. Ik pak me telefoon en app Nathalia dat ze naar me kamer moet komen. Binnen 5 minuten hoor ik geklop. Ik loop naar de deur en ik zie dat Nathalia is. Ze geeft me een knuffel en geef ook nog me boek. "Je kan goed tekenen. Zullen we een rondje lopen?" "Waarom? Zitten is ook lekker." "Nou Ryan schijnt hier te zijn. En ik wil hem ontmoeten." Ik doe snel me handen voor haar ogen. Ik loop naar me kamer. "Je waag het om een grapje uit te halen." "haha zou ik wel willen maar deze grap is leuker." zeg ik en haal me handen voor haar ogen weg.
Als ze zich omdraait begin ze te gillen. "kan je dat ook niet doen." zeg ik lachend. Ryan lacht ook. Nathalia geef hem een knuffel. Ze maken nog een foto. Nathalia fluistert iets in zijn oor. En hij fluistert. Ik zie Nathalia verschrikt kijken. Ryan fluistert nog iets snel in haar oor. Waarschijnlijk gaat het over mij. Boeien. "Ryan ga je deze dag filmen?" "euhhh ja. Ik heb al toestemming." zegt hij. Hij pakt zijn camera uit zijn tas. Jezus dat is een duur ding. "Hallo menselijkeheid. Vandaag ben ik op een andere kamer zie je. Dat heeft precies een rede. Fay, het meisje van de laaste video...." "Waar ik nog steeds niet blij mee bent." "Je hoort haar al maar ze zit nu op het internaat waar ik zat. Ik ga met haar een dag mee volgen." "kwam ik gister avond achter." Ryan schud zijn hoofd. Ik schiet in de lach samen met Nathalia. Ryan legt nog snel dingen uit en stelt Nathalia ook voor. Als hij klaar is lopen we naar beneden. Hoe meer we naar de kantine komen, hoe meer fans Ryan tegen kom. Op het geven moment zien we Lily. Ze begint gillen. "Ik dacht dat Nathalia hard kon gillen als ze mij zag." "Me to." Nathalia kijkt ons boos aan. "Ryan Nathalia en ik lopen al vast door. Ow en zorg er voor dat die meid je niet zoent." Ik hoor Ryan okay zeggen en Nathalia en ik lopen de kantine. Nathalia loopt naar een groepje mensen. "Hey Nathalia en de magiër." "Mensen kennen me echt hier." zeg ik. Ik hoor Nathalia lachen. Ik schud me hoofd.
"Wist je dat meer ding overslaat op een dag dan De badboy." "I know. Hij is softy bij mij. Nu hij ik ongeveer oorlog met hem." "Je weet dat je die bitch van gisteren ook nog op je krijg." "Enige waar ze goed is gillen en een slet zijn." Ik hoor iedereen lachen. "ag. Gelukkig had Nathalia je rondgeleid anders was je bevriend met een slet." zegt een meisje. Ze heeft blond haar en bruine ogen. De meeste heeft blauwe ogen of bruine ogen. Kom ik aan met me groene ogen. "Ik had haar vermoord." "Wie had je vermoord." hoor ik achter me. Het is Ryan. "Ik haat jou echt he." "Dat weet ik. Niet dat je 5 jaar geleden dat al heeft gezegd en gisteren." "Lekkere secame." De groepje van Nathalia kijken verbaast. "We zaten bij elkaar in het weeshuis." zeggen we tegelijk. Iedereen schiet in de lach. Ze worden ineens stil als Cash binnen komt. Ik snel uit iets uit me tas. Meteen gooi ik naar een jongen die achter hem loopt. Hij zat gisteren ook aan de tafel van Cash.
Het gooiverf beland boven op zijn hoofd. Ik zie dat iedereen zijn lach in moet houden. De jongen kijkt niet blij. Ik gooi nog snel naar Cash en die beland ook op zijn hoofd. Nu schiet iedereen in de lachen. Als iedereen uit gelachen is begin ik te praten. "Ja mensen dat waren de vluchten. Het waren goede vluchten." al ik uit gesproken ben, klopt iedereen. Cash zijn gezicht. Ik loop naar hem toe. "moet je niet zo softy doen bij mij. Ow ik zou wel je haar snel uit spoelen." zeg ik en loop terug. Het groepje kijkt verbaast aan. Ryan kijkt lachend en schud zijn hoofd. "Je bent wel beter in gooien geworden." "No shit. Ik heb in die 4 jaar dat jij weg was echt niet gestopt."
JE LEEST
What's go wrong
Teen Fiction"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...