Pov Fay
Alex heeft hem gisteren verwijdert. Ik ben er blij. Owwee als hij hem niet verwijderd heeft. Ik vermoord hem. "Fay kom je nog?" "Jaa!" roep ik terug. Misschien iets te bot want het komt dat ik bijna geen oog dit dicht heb gedaan. Mij broertje heeft er gewoon voor gezorgd. Ik loop naar beneden. Ik zie Alex en Bart aan het eten en Ellis is aan omkleden. "Jezus. Ben je zombie geworden?" "En ben jij een zeehond geworden." kaats ik terug. Ik heb geen zin in dit. "wow. Ik wist niet dat je boos werd." zegt Alex en gaat veder op zijn telefoon. Ik pak een bakje yoghurt. "Let je wel op." hoor ik Bart zeggen. Ik kijk om me heen. Ik zie dat ik met een vork wil gaan eten. "Jij hebt denk ik weinig tot niks geslapen Fay." Ik mompel in me zelf dat ze stoppen met gaan praten. Ik haat dit. Vandaar dat ik altijd het ontbijt oversla in het weeshuis.
Soms ook de lunch. Als ik me ontbijt op heb wordt ik gebracht naar het intnaat gebracht. "Beloof je dat je belt of appt naar ons als je het gevoel dat je wordt gestalkt." "Doe ik." "Ik zie vanavond weer. Als je niet slaapt." "haha wat zijn we weer grappig. Byee." zeg ik en loop het gebouw binnen. Meteen komt er een meisje naar me toe. "Hoi ik ben Nathalia en jij moet de magie hier zijn." Ik moet grinken. "klopt ik ben de toverfee." zeg ik. We schieten in de lach. Je ziet dat het groot is wat het is druk. "Kom dan gaan we naar de balie." zegt Nathalia en trekt me mee. We komen bij de balie. "hier je sleutel." zegt de vrouw en gaat veder. Onbeschoft met je lelijke hoofd. Denk ik bij me zelf als we weglopen.
Ik hoor Nathalia lachen. "Je kan zien dat je nieuw bent. Ze doet ze altijd." zegt ze. "Heb ik dat hard op gezegd?" zeg ik beschamend. "yup. Het is wel grappig dat jij nu al aggersief kan zijn. Hopelijk ook tegen Cash." "Wie is Cash?" "De badboy/player." "Hij kan gooi verf zeker gebruikten." "Als jij die oorlog met hem verklaard heb je de bitches op je af." "Sletten?" "Yup. Lily is de ergste. Men ze heeft nog net niet over gewicht met haar make-up." zegt Nathalia. We lopen naar mij kamer. Nathalia stoot tegen iemand. Dat meisje valt op de grond. "Kijk uit slet." Ik zie dat Nathalia woest wordt. Ik kijk achter om. Ik zie een make-up doos. "Ligt het aan mij of ben jij de grootste slet hier." zeg ik. Ik zie dat Nathalia moeite heeft om haar lacht te houden. Dat meisje wordt rood. "Pas op straks ben je nog lelijker met je make-up af. Dat wil je natuurlijk niet hebben." zeg ik en pak Nathalia vast en loop zo maar een richting op.
Als we om een hoek zijn schieten we in de lach. "Dat was ge-wel-dig. Men als er jongens waren was Cash er zo bij en had het op je gejacht." zegt ze en lijdt me veder naar me kamer. "Ow God." Ik kijkt haar vragend aan. "Je kamergenoot is Cash. Gelukkig hebben jullie een eigen slaapkamer en bed." zegt ze als de deur open gaat. Ze trekt meteen naar een kamer. "mens je bent rijk." "Nou meer me ouders." zeg ik. Niemand hoe te weten dat ik geadopteerd ben. "Okay vertel wat over je zelf." zegt Nathalia. Ik slik. "Nou ik ben Fay. Ik ben 16 jaar, hobby's mensen irriteren, tekenen en met gooi verf gooien." "En zingen." "nope daar doe ik niet aan." "Ow echt wel. Kijk." zegt ze. Ze laat een filmpje zien. Precies wat gisteren gebeurt. Ik kijk naar het kanaal. Het is een van de vrienden van Alex. Alex! "Ik vermoord mij broer." "ik denk dat je broer dit niet is maar een vriend van deze kanaal." "Alex is me broer en het is inderdaad daad van een vriend van me broer." "omg je kent Ryan! Hij is super beroemd op zijn YouTube kanaal en dan sta jij daar op." "Ik ken hem soort van. En ik ga Alex vermoorden thuis."
"Kan het wat stiller." "nope!" roep ik. Nathalia kijkt me van 'dit gaat niet goed af lopen.' ik pak uit me tas gooiverf. "Ik haat je nu al als kamergenoot." roept een jongen en komt de kamer binnen. Hij is inderdaad een badboy/player. Ik gooi het zakje op zijn hoofd. Ik hoor Nathalia lachen. Nice. "Wft is dit?!" "gooi verf." zeg ik simpel. Ik ben irritant als ik weinig heb geslapen. "Dus jij bent me kamergenoot. Ik ben Cash en jij bent Fay." zegt hij en steek zijn hand uit. "klopt." zeg ik en neem hem aan. Hij trekt me dichter bij hem toe. Ik krijg ook wat gooi verf over me. Ik schiet in de lach. Ik maak me zelf los. "En jij komt net je bed uit rollen." "no shit als er twee meiden aan het schreeuwen zijn. Ik heb ook net een bitch fight gemist." "Met die make-up doos?" "Ja die goedkopen slet. Echt dat meisje heeft lef. Ze weet eens niet wat er gaat gebeuren. Dan komt een echt gevecht." "Laat mij lachen. Ik heb die slet gezien. Ze is gewoon bang en bye." zeg ik en duw hem me kamer uit. Hij krijgt een grijns op zijn gezicht. Ik wil die er af slaan.
Ik wordt me getrokken door Cash. Hij doet de deur dicht. "Ik wil die grijns er af slaan." zeg ik. Ik wordt tegen de muur geduwt. "Ik weet dat jij dat meisje bent en dat je mooi kan zingen. Ik wil jou." "Sorry ik ga niet met players om." zeg ik. Hij komt dichter bij mij. "nog een stukje en ik trap je." zeg ik dreigt. Ik hoor hem grinkenen. "Vast ja." fluistert hij en komt dichter. Hij houd toch mij benen in de gaten. Ik wil hem om hoog doen maar wordt tegen gehouden. "nooit zo gedacht over meisje. Je hebt echt magie." zegt hij en laat me los. Ik fluister player en loop naar me kamer. Ik spring op me bed. "heeft hij jou gekust?" vraagt Nathalia. Ik schud me hoofd. "Ik krijg een bitch fight." roep ik en loop de kamer uit. Nathalia komt achter me aan. "Je weet dat er dan veel mensen komen kijken. En kom ik moet je rondleiden.
JE LEEST
What's go wrong
Teen Fiction"Dus je denkt hier even de leiding te nemen hier op het internaat?" zegt cash. "Dat denk ik dat wil ik." zeg ik. Hij weet niet met wie te maken heb. "Dan moet er voor vechten." "deal!" zeg ik. Fay een meisje die van pranks uithalen houd, tekenen en...