i n t r o d u c t i o n .

2.2K 157 7
                                    


jungkook siri .


" I have to go. Bye pa "

" Bye ! Take care, dear "



seperti kebiasaan remaja berumur 18 tahun pasti sikap ceria dan kadangkala suka memberontak serta sangat sensitif .

      yes, begitulah song jihyo.Dia juga seperti remaja yang lain .

Tidak keterlaluan jika di nyatakan dia bahkan di manjakan oleh pemandu appa nya sendiri . Thats why, dia terlalu sensitif apabila di marahi oleh sesiapa sahaja .

;;

" Oppa ! wait— "

" Saya dah kata saya tak nak ikut. Oppa tak dengar ke ? "

" Atau— saya kena start  panggil ahjussi ? "

           Dia juga tidak suka di perintah oleh sesiapa. Baginya itu adalah untuk mengongkong dirinya. Just a stupid thing .

" Stop it, budak ! "

" Jangan sampai aku sumbat kau dalam penjara "

" Penjara ? tapi saya tak ada salah apa pun "

" Aku akan sabitkan kau dengan kesalahan apa pun yang otak aku fikir "

" Yah— nonsense ! "

          Tajam mata melihat tepat lelaki berseragam polis itu yang menuju ke kereta .

" Saya bukan budak ! "

          Cermin kereta di turunkan .

" Masuk— sebelum aku heret kau "



;;


      Paksaan sesuatu keputusan yang dibuat tanpa rela hati. Itulah apa yang dibuat oleh Jeon Jungkook .

Seorang anggota berunifom . Dia terpaksa menunjukkan karismanya dan kadangkala kemarahan kepada remaja 18 tahun itu .

     Atas dua sebab ,

Menjadi perlindung dan amanah .

Tapi apa yang menyebabkan dia menjadi perlindung Song Jihyo ?! dan amanah apa dan dari siapa ?.

coming soon .
My Strange Hero .



c

ast .


jeon jungkook




song jihyo .



eunseo .



johnny .


jin kyung .


Kim jae wook .


coming soon .


interested ? !

[ C ] my strange hero • jjkWhere stories live. Discover now