Sampai sahaja di hadapan sebuah villa mewah, Jungkook matikan enjin dan terus keluar . Membuka pintu untuk Jihyo keluar . Jihyo keluar dengan riak terpegun melihat kemewahan villa di hadapan mata . Ramai orang turut hadir, kereta berbuah-buah tersandai di perkarangan villa ini .Lagi mewah dari banglo milik appa nya .
" Jom, "
Ajakan Jungkook, dia angguk . Terkedek-kedek Jihyo mengikut Jungkook dari belakang .
" Oppa, ramai nya orang "
Dia melajukan langkah dan berjalan di sebelah Jungkook .
Lelaki itu tidak membalas, di pegang tangan Jihyo dan keduanya menuju kearah seorang lelaki . Jihyo terkelip-kelip melihat tangannya di pegang oleh Jungkook ." Hey, bro "
Teguran Jungkook membuatkan seorang lelaki berpaling ." Bro, aku ingatkan kau tak datang dah "
Temannya yang bernama Henry itu membalas . Pandangan Henry beralih kepada Jihyo di sebelah Jungkook .
" Siapa ni Jungkook ? "
Henry mengukir senyum . Jihyo sekadar membalas tipis ." A— yeojachingu aku "
Jungkook menukar jawapan . Pegangan pada tangan Jihyo dia eratkan . Tidak langsung melihat wajah gadis itu, dia tahu Jihyo pasti terkejut dengan jawapannya ." Wow ! lagi pantas dari aku bro . Cantik pula tu . Nama apa ? "
Henry menyoal . Matanya tidak teralih dari wajah Jihyo . Menarik perhatiannya ." Song Jihyo , "
Jungkook menjawab ." Cantik nama . Secantik orangnya . Okay, bro aku ada kerja kejap "
Ujar Henry , sempat dia mengenyitkan mata kepada Jihyo sebelum beredar pergi ." Aish, "
Jungkook melepaskan tangan Jihyo . Riak wajahnya berubah .
" Tak pernah nak berubah " bebelnya dan duduk di meja yang telah di sediakan untuk tetamu yang hadir .Jihyo duduk perlahan-lahan berhadapan dengan Jungkook . Pelik melihat perubahan Jungkook apabila berjumpa dengan temannya, Henry .
" Oppa kenapa ? "
Tanyanya . Wajah lelaki itu tiada secalit senyuman .