ʕ•ﻌ•ʔ " Oppa tahu tak, tak pernah Jihyo sangka akan hidup dengan oppa. Seorang lelaki yang sanggup buat apa aje untuk Jihyo. Sudi layan kerenah Jihyo, even Jihyo kadang-kadang tak faham dengan diri Jihyo sendiri "
(song jihyo) .Satu persatu jari jemari kedua pasangan sejoli itu bertaut. Sang isteri yang di peluk dari belakang oleh sang suami merasa selesa. Rasa sejuk yang mencengkam sebentar tadi berkurangan. Kehangatan tubuh sang suami mengambil alih.
ʕ•ﻌ•ʔ " Tapi oppa dari awal dah rasa yang Jihyo adalah jodoh oppa. Bila ada dekat dengan Jihyo, oppa rasa bahagia sangat. Perasaan tu sukar untuk oppa gambarkan.. "
(Jeon Jungkook) .Jihyo dongak tengok wajah Jungkook.
Dia mengukir senyuman manis kepada suami tercinta.
Dan dia kembali pandang depan. Melihat permandangan musim dingin dari atas Namsan Tower sekarang ini..
(ŏ_ŏ) " Macam mana dengan suami saya? "
(eunseo)Dengan rasa berdebar-debar Eunseo menanti jawapan daripada doktor wanita di hadapannya sekarang ini.
Tangannya memegang perut yang sedang sarat. Rasa kelelahan apabila terkejar-kejar datang ke hospital apabila mendapat berita suami tercinta berada di wad kecemasan.Berita yang tiba-tiba itu benar-benar mengejutkan dirinya kerana Brian tidak pernah menunjukkan tanda-tanda yang dia sakit. Lagipula suaminya seorang doktor.
Mustahil jika diri sendiri tidak mengesan rasa sakit.(ŏ_ŏ) " Puan jangan risau. Kami akan sedaya upaya selamatkan Doktor Brian. Buat masa ini keadaan Doktor Brian perlu di pantau setiap masa. Untuk mengelakkan virus kanser merebak ke jantungnya "
(Doktor Jang Nara)Eunseo benar-benar terlihat terkejut dengan apa yang diberitahu itu. Jang Nara yang mengerti memegang bahu bakal ibu itu. Dia sudah jangka yang Brian tidak memberitahu berita itu kepada si isteri kerana kawannya itu pernah memberitahu yang dia tidak mahu keadaannya menjejaskan emosi Eunseo.
.
(。-_-) " Jungkook— kau tolong aku ye "
(Brian)Brian memegang dada dan sedikit terbatuk-batuk. Eunseo di sebelah sedari tadi tidak tinggal jauh. Sentiasa berada disisi sang suami.
Jungkook dan Jihyo yang datang melawat di benarkan masuk kerana Brian ingin berjumpa keduanya.ʕ•ﻌ•ʔ " Kau nak aku tolong apa Brian? "
(Jeon Jungkook)Brian memandang Eunseo sekilas di sebelahnya. Tangan isterinya itu di genggam erat.
(。-_-) " Tolong jagakan Eunseo untuk aku kalau aku dah tak ada nanti "
.
ʕ•ﻌ•ʔ C O M I N G
S O O N ʕ•ﻌ•ʔ