Evettt kitap sever okurlarım. Yepyeni bir hikayeyle karşınızdayım. Aslında Berzah'ı bitirmeden buna başlamayı düşünmüyordum ama kafamın içinde susturamadığım sesler var ve ben bu seslere daha fazla kulak tıkayamadım. Pekâlâ ikisini birden idare edebilirim diye düşündüm. Umarım sizleri de kendimi de hayal kırıklığına uğratmam. Sahra benim için yepyeni bir soluk. Şu an için kafamda herşey oturdu gibi ama aklımda yalnızca ilk bir kaç bölüm var sonrası muhtemelen doğaçlama devam edecek Umarım istediğim gibi ilerler. Yine bir aşk hikayesi ama diğerlerinden biraz farklı. Daha sert , daha deli dolu , daha karşı konulamaz , daha yakıcı bir aşk. Biraz gizemli , biraz karmaşık ama çokça duygulu. Her neyse çok uzattım. Sizleri tanıtım bölümü ile baş başa bırakayım. Keyifli okumalar. En sevgiliye emanetsiniz.
İnstagram: Kanadı_Kırık_Kelebek
" Abi uyanıyor "
" Görüyorum Oflaz , senin baktığın yere bende bakıyorum öyle değil mi? "
" Afedersin abi birden heyecan yaptım"
" Yapma Oflaz. Heyecan falan yapma. İşin ciddiyetinin farkında değil gibisin hala. Bu iş bitene kadar hiç bir duyguya yer yok kitabımızda. O yüzden kendine hakim ol, benim asabımı bozma "
" Haklısın abi. Bir daha olmaz merak etme "
İşittiği laflardan sonra mahcupça yere eğdi yüzünü Oflaz. Biliyordu abisinin yüreğinde yanan ateşin büyüklüğünü o yüzden her dediğini, her yaptığını alttan alıyor, ona karşı hiç olmadığı kadar anlayışlı olmaya çalışıyordu. Başını kaldırıp tekrar önünde durdukları ekrana baktığında kızın korku dolu bakışlarla etrafını süzdüğünü gördü.
" Baya korkmuş görünüyor " kendi kendine konuşuyor gibi döküldü ağzından kelimeler.
" Korksun" dedi Mirza öfkeli bir sesle.
" Korksun ki bana istediğimi versin" Elleri giyindiği siyah kot pantolonunun ceplerinde , kor gibi bakışlarla bakıyordu önündeki görüntüye. Yüzü ifadesiz, duruşu taş gibiydi. İnsanın içini ürperten bir görüntüsü vardı. Oflaz onu çocukluğundan beri tanıyor olmasa o bile şu an karşısında dikilen adamın görüntüsünden iliklerine kadar korkabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Çöl Çiçeği ~
RomanceTek bir gecede yüreklerine ömürlük bir karanlığı misafir eden iki masum... Karanlıkla büyüyen iki kasvetli yürek...Birisi bir avuç ateşe teslim etti yüreğini henüz sekiz yaşında , diğeri bir avuç zehir yüzünden kapattı kalbini henüz on altısında...