Merhaba. Dün wattpad'ın bölümü silmesi üzerine moralim çok bozuldu. Tıkandım.. tıkanmışlık sendremu yaşıyorum. Derslerimede bu aralar odaklanamıyorum. Hocalarımla aram bozuk.. ne oldu bana bilmiyorum gerçekten:( Neyse.. sizinde canınızı sıkmayayım. Dün wattpad bey amcanın sildiği bölümün başında yazmıştım ama sağolsun sildi o yüzden bir kez daha yazıyorum; Size bir iyi bir kötü haberim var. Hangisini ilk önce tercih edersiniz bilemiyorum ama ben kötü haberden başlıyorum. Zeyno maalesef kerem'le amerikaya gitmeyecek. İyi haber.. önümüzdeki bölümlerde sizlere fantastik bir süprizim var. Sıkı durun..
Fikirlerinizi bana yorum olaraktan aktarırsanızda ayrıca çok sevinirim. Düşüncelerinizi bilmek beni mutlu ediyor..
Bu bölümü her zaman olduğu gibi yorumlarına kahkaha atdığım cancağazıma ithaf ediyorum. Her iki cümlenin arasına " canı istiyorum! Can niye yoktu. Can gelsin. Canı istiyorum!" diye tatlı isyanlar sıkıştırıyor. Al Can senin olsun:)
@siviyirim bak bakalım beyenicekmisin canım:)
Hepinize keyifle okumalar. Beğenmeniz dileğiyle.
Bölüm şarkısı; Gülüm Cahan- Film. Zeki Müren- Huysuz ve tatlı kadın.
~
" En son hangi filmi seyrettin. Bende varmıydım içinde sevgilim. Ben esas kızıydım hikayenin sende pirensi romantik komedimin. Ayrılık kesildi film'in ilk yarısında ikinci yarı gelir diye. Ama ben bekledim bu salonda cebimde hayal kırıklarım var."
Camdan vuran ılık rüzgara karşı gülümserken uçuşan saçlarımı tek omuzumun üzerinde topluyorum. Arabanın içinde şarkı adeta konser havasında yankılanıyorken bağırarak şarkıya eşlik ediyorum. Yanımda sürücü koltuğunda oturan kerem gülerek ara sıra bana dönüp şarkıya benimle birlikte eşlik ediyor. Hızımı alamayıp arka koltukta gülümseyerek oturan halama ve yanında bağırarak şarkı söyleyen cana dönüyorum. Piknik yolculuğumuza çıktığımızdan beri çeşitli şarkılarla -ister acıklı arabesk ister pop olsun- dinleyerek dans edip konser veriyoruz. Özelliklede can ve ben. İlk başlarda garip davranışları şimdi bana çok normal geliyor. Alışmak mesele galiba.. keremle aralarında geçen tüm yol boyunca didişmeleri halamla beni kahkahalara boğarken keremin bozulan siniri canın asılan suratı oluyor sonuç. Tekrar önüme dönerek zaten yeterince açık olan radyonun sesini biraz daha açıyorum. Canında kulaklarımda dans eden yüksek sesi otuz iki diş gülümsememe yol açıyor.
" Seen kimin rüyasında hangi roldee? Beeen kendi rüyamda aynı filmde. Seen kimin rüyasında hangi roldee? Beeen kendi rüyamda aynı filmdeee. Seeen. Seeeen. Seeeen. Son iki üç. En son hangi filmi seyrettin. Bende varmıydım içinde sevgilim? Ben esas kızıydım hikayenin sende pirensi romantik komedimin. Ayrılık kesildi film'in ilk yarısında ikinci yarı gelir diye. Ama ben bekledim bu salonda cebimde hayal kırıklarım var. Seeeeen. Kimin rüyasında hangi roldeee? Beeeen kendi rüyamda aynı filmdeeee." Kahkaha atarak arkada şebeklik yapan farklı! mimiklerle şarkı söyleyip bağıran cana bakıyorum. Kıkırdayan halam canın omzuna vuruyor itdirircesine. Parmaklarım tekrar radyonun sesini bulduğunda kerem elimin üzerine elini koyarak radyonun sesini kısıyor.
" Ya abicim napıyorsun yaa? Ne güzel kopuyoruz şurda." Dudaklarımı büzüp acıklı acıklı kafamı sallıyorum.
" Evet ya. Kereeem aç sesini biraz." Gülümseyerek bana bakarken dudaklarını büzüyor taklidci pislik. Arkada homurdanan can'a dikiz aynasından bakarak kaşlarını çatıyor.
" Can dikkat etde koparken yanlışlıkla bende senin kafanı koparmayayım. Ayrıca ne bu sabahtan beri siz dinliyorsunuz azıcıkta biz kopalım değil mi hala'cığım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Romance"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...